Onderdelen voor gs500 ('91)

UhuH

MF veteraan
10 apr 2005
2.130
0
Oosterwolde (Friesland)
Heb nog een aantal gs500 onderdelen liggen

Kzal hier een paar dingen neerzetten, als je iets anders nodig bent mag je gerust mailen :Y




Carbs volvermogen a 50 eurie

iemand ?
 
Laatst bewerkt:
had je de tank nog toevallig? Niet lullig bedoeld voor kansloos, maar oosterwolde is dichterbij voor me dan maastricht
 
frampje

frame.JPG
 
tsja, het gaat me alleen om de tank, kappen mogen erbij. E70,- voor hetzelfde als wat ik bij kansloos zou krijgen? Lijkt me niet meer dan fair.
 
Onderdelen die er onder andere nog zijn,

Achterlicht
Achterspatbord incl 2 orginele knippers
Bobines met bougiekabel
Rem systeem achter (, remkabel, vloeistofreservoir, pomp) (zonder schijf en blokken !
Midden bok
Cabarateurs
Luchtfilterhuis
Linker bedieningspaneel
Rechter bedieningspaneel
T stuk met een niet orgineel kroontplaat
"spoilertje"
" handgrepen" achter
Handvaten
Steppies achter

ongetwijfeld dat ik nog wat vergeten ben ! :Y ;)

Dan staat er ook nog een blok !.. het blok is niet lopend meer :N en ik heb ook geen flauw idee wat er mis mee kan wezen B| !..

Voor het blok en de rest: Doe een goed bod :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb wel intresse in de duo-steppies, mits daar de pinnen waarmee je ze vastmaakt nog bij zitten.

greetz
 
die heb ik nog wel :Y , bij 1 van de 2 pinnetjes zit helaas geen borgringetje meer :N .. kweet niet of dat een probleem is ?

Ligt eraan hoe exlusief die borgringestjes zijn. Ik heb ze namelijk zelf niet meer. Per ongeluk een keer vergeten en dus daarom ook een stepje kwijt, maar die brogringetjes zijn ook ergens in de schuur verdwaald.

greetz

edit: Net even gekeken bij het stepje wat ik nog wel heb en in die pin zit een gaatje, dus een simpel splitpennetje is voldoende. Is dat bij de jouwe ook het geval dan wil ik graag weten wat het moet kosten.
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan hoe exlusief die borgringestjes zijn. Ik heb ze namelijk zelf niet meer. Per ongeluk een keer vergeten en dus daarom ook een stepje kwijt, maar die brogringetjes zijn ook ergens in de schuur verdwaald.

greetz

edit: Net even gekeken bij het stepje wat ik nog wel heb en in die pin zit een gaatje, dus een simpel splitpennetje is voldoende. Is dat bij de jouwe ook het geval dan wil ik graag weten wat het moet kosten.

ook mail :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan