Onderdelen XR

Bentyboy

Rookie
25 jun 2006
10
0
Leidschendam
Beste Martijn,

Zoals je al begrepen had is het een 93 er geworden goed ding trouwens.
Ik heb nog een paar tips van je nodig!!!!!!!!!!!!
Ik ben op zoek naar zoon origineel achterlichtje zoon platte je weet wel. Niet?
Ook wil ik van die kleine knipperlichtjes monteren. Ken jij iemand die dat wel een gemaakt heeft. Met of zonder accutje. Ik zat te denken aan een accu van een accuboormachine of zo met een relais daaraan gekoppeld. Ik hoor graag van je. Heb je misschien ook een adres voor onderdelen. Nieuw of gebruikt. moet nog een km teller kabel hebben.

Ik hoor van je hoop ik.

Gr Jeroen
 
Euhwww...dit is een forum hoor, geen email client..

Je kunt dus zonder aanhef en zeker zonder directe adressering aan 1 persoon je vragen stellen...

Inhoudelijk weet ik geen ruk van XR's :+
 
Voor knipperlicht heb je in principe geen accu nodig. Gewoon aansluiten op het gelijkstroomcircuit van je draadboom. Kleuren weet ik zo even niet uit mn hoofd, maar bij je voorlampkapje zit als het goed is de gelijkrichter met spanningsregelaar voor de gelijkstroom en direct daarnaast een condensator van 2200 uF ofzo.
Daaruit komt dus gewoon 12V (even kijken wat input/output van dat ding is...welke van de 4 draden maar daar ben je als het goed is zo achter). Dan sluit je daar een knipperrelais op aan..kosten geen drol en dan doet ie het gewoon...

Alleen heb je std. geen knipperlichtknopje op je stuur... moet je even creatief mee zijn :) is niet zo'n ramp om er iets bij te beunen ergens.

Wat bedoel je trouwens met plat achterlicht? Zo'n standaard achterlicht wat geintegreerd zit in het spatbord? Acerbis heeft daar aftermarketspul voor gemaakt, daar had ik het ook van.

Of bedoel je zoiets wat ik ook heb? zo'n lampje wat onder je spatbord gaat en bijna niet opvalt?
Is wat lastig te monteren op een standaard spatbord maargoed, ik weet niet precies wat je plannen zijn.
Dan kom je weer bij acerbis uit, maar er zijn nog meer aftermarketsmerke (ufo en nog een paar).

edit: lees net dat je idd zo'n origineel lookalike ding bedoelt


Adressen waar je spul kunt halen:
knipperlichtrelais enzo kun je gewoon bij de automaterialenzaak scoren voor weinig.
Knipperlichtjes zelf kun je bij elke motorzaak wel halen, maar het hangt er een beetje vanaf wat je in de buurt hebt zitten.
Online zaken voor motorspul gebruik ik eigenlijk nooit behalve www.louis.de .

In principe kan Ro (Zot hier op M-F) ook alles regelen... is zijn eigen zaak aan het opzetten dus alle klandizie helpt met het opbouwen ;)
 
Laatst bewerkt:
accu heb je niet nodig en als je een mooie schakelaar op je stuurtje wil ruk je er eentje van een nx/ta/at af
 
Terug
Bovenaan Onderaan