Onderdelen Yamaha R6 '99-'00

Bikerbennie

Die hard MF'er
20 mrt 2007
860
7
Capelle ad IJssel
In mijn schuur nog de volgende onderdelen:

- Een duo-zitje
- Een mooie grote standaard auspuff die nog glimt als een spiegel (maar niet op de foto)
- een setje remleidingen, dus 2 -voor en 1 -achter

Duozitje heeft er vrijwel nooit opgezeten (ik had een mooie gespoten versie) en de standaarduitlaat is bij 2 ritten naar Oostenrijk gebruikt en verder dus ook nooit. Die is echt praktisch nieuw!!

full

full


Mag voor habbekrats weg, dus mail even bende_lange @ Hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Als hij hem voor 30 euro niet wilt hebben, ben ik je vriend!

Weet je toevallig of er ook een linkpijp bij zit? Heb nu een laser GP extreme eronder zitten, maar die maakt teveel herrie.

Als Aai hem niet wilt, stuur ik een mail je kant op ;)

Edit: Is die zo vies/beschadigd op de foto of lijkt dat maar zo?

Edit2: Als het goed is moet hij in een keer passen zonder linkpijp als ik naar mijn uitlaat kijk versus de standaard uitlaat.
 
Laatst bewerkt:
haha nee die is echt nog in prima en schadevrije staat hoor. Alleen 2 vakanties mee gedaan en dan heb je wel eens een regenbuitje en bij thuiskomst gaat dan de herrie uitlaat eronder en dan gaat de standaard uitlaat ongewassen in de doeken de schuur in.

Maar voor de verkoop was ik m nog wel even ;)

Mail anders even naar bende_lange @ hotmail . com (aan elkaar dan)

En wat betreft de linkpijp: volgens mij moetie gewoon op je bocht passen zo. Tis zoals je op de foto ziet de demper + pijp en die schuif je gewoon over het stukje wat bij de kappen eruit komt! Was bij mij altijd 3 minuten werk om m erop te zetten.
 
Laatst bewerkt:
haha nee die is echt nog in prima en schadevrije staat hoor. Alleen 2 vakanties mee gedaan en dan heb je wel eens een regenbuitje en bij thuiskomst gaat dan de herrie uitlaat eronder en dan gaat de standaard uitlaat ongewassen in de doeken de schuur in.

Maar voor de verkoop was ik m nog wel even ;)

Mail anders even naar bende_lange @ hotmail . com (aan elkaar dan)

En wat betreft de linkpijp: volgens mij moetie gewoon op je bocht passen zo. Tis zoals je op de foto ziet de demper + pijp en die schuif je gewoon over het stukje wat bij de kappen eruit komt! Was bij mij altijd 3 minuten werk om m erop te zetten.

Ik heb je net een mailtje gestuurd ;)

Dit is mijn huidige uitlaat, als ik foto's bekijk op het internet. Dan past hij zo meteen erop, als het goed is?

ke9Rr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Super bedankt voor de uitlaat!

Als het goed is, heb ik geen spiegels eraf getikt. Maar hij is iig veilig aangekomen!

Succes met de verkoop van je verdere spullen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan