Onderdelenwasser en Reiniging machine's

Tvdh

MF veteraan
1 mei 2012
1.304
274
Boekel
Hallo.

Ik ben op zoek naar een gebruikte onderdelen wasser of reiniging machine.
Wat je vaak ziet zijn gewoon ontvetterbak die koud ontvetter en een kwast gebruiken om onderdelen schoon te maken.
Omdat ik steeds vaker op grotere schaal voor mezelf en voor derden onderdelen doe reinigen ben ik op zoek naar een machine die het voor me doet, niet omdat ik te lui ben ( ook wel een beetje ) maar voornamelijk vanwege het fantastische resultaat wat die machine's geven.

Maar een gebruikte vinden is niet makkelijk, zijn er mensen die weten waar je zoiets kan kopen, heb je er toevallig bij een handelsonderneming een zien staan of heb je tips/adressen dan hoor ik het graag.

Ik woon in het zuiden van het land maar voor een mooie machine wil ik best een stuk rijden.

Tips over hoe je de machine's het best kan gebruiken, wat voor vloeistof erin moet hoor ik natuurlijk ook graag, misschien zijn er mensen die in het werkleven zulke machine's gebruiken hier?

Ik zoek natuurlijk niet een bak van 3 x 3 meter maar wel een bak waar wat grotere onderdelen in kunnen zoals (auto) cilinderkoppen en dat soort spul.



Hier een voorbeeld wat ik van google heb.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Groeten en alvast bedankt, Tom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan