Ondergrondse berging, goed idee of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is het slim als de topicstarter een plattegrondje van zijn achtertuin laat zien. Wellicht kunnen we dan een veel realistischer oplossing bieden die ver onder de genoemde prijs ligt. Maar het is erg stil bij TS. Zou hij wellicht opgesloten zijn in een ondergrondse opslag? Stay tuned!
 
Weet TS @thenico inmiddels al wat-ie gaat doen (met z'n poen)? Of was het alleen maar een balletje opgooien?
Dank voor het meedenken allen, maar ik ben nog aan het onderhandelen met vrouwlief want condens blijft toch wel een dingtje zoals hier eerder gezegd.

Overigens is die toko ook geen topbedrijf had wat vragen gestuurd maar krijg geen eens antwoord of uberhaupt een teken van leven, voor een product van deze prijs wel teleurstellend.

Heb spacelifter ook even aangeschreven.. thanks voor de tip!
 
Dank voor het meedenken allen, maar ik ben nog aan het onderhandelen met vrouwlief want condens blijft toch wel een dingtje zoals hier eerder gezegd.

Overigens is die toko ook geen topbedrijf had wat vragen gestuurd maar krijg geen eens antwoord of uberhaupt een teken van leven, voor een product van deze prijs wel teleurstellend.

Heb spacelifter ook even aangeschreven.. thanks voor de tip!
Ik heb het idee dat het niet zo hard loopt/liep met ondergronds parkeren van containers, fietsen en/of motoren. Het bedrijf (Pekela) welke in 2011 al adverteerde bestaat niet meer, en bovenstaand relaas m.b.t. weinig teken van leven geeft weinig vertrouwen. Misschien is het "ei van columbus" wel een zachte dood gestorven..
 
Je moet ook wel een erge hekel hebben aan je kliko om er zoveel geld aan uit te geven om hem niet meer te zien. Dan timmer je voor 60 euro er toch een hokje omheen.....
 
Je moet ook wel een erge hekel hebben aan je kliko om er zoveel geld aan uit te geven om hem niet meer te zien. Dan timmer je voor 60 euro er toch een hokje omheen.....
Vervang kliko met schoonmoeder en je hebt een gat in de markt. Zeker als het water en luchtdicht is.
 
Ik heb het idee dat het niet zo hard loopt/liep met ondergronds parkeren van containers, fietsen en/of motoren. Het bedrijf (Pekela) welke in 2011 al adverteerde bestaat niet meer, en bovenstaand relaas m.b.t. weinig teken van leven geeft weinig vertrouwen. Misschien is het "ei van columbus" wel een zachte dood gestorven..
Spacelifter, bedrijf wat ook in een adem genoemd wordt met Kemeling kunststoffen. Er staat wel 1 'review' op hun site: van Laura Kemeling (Klant).

🤔

Wel zo eerlijk overigens..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan