Mijn GS staat nu op 233.000 en ik heb inderdaad mijn bak er een keer onderuit gehad. Ik heb ook eens ingeslagen nokvolgers gehad. Maar verder is het gewoon kleppen stellen en olie verversen. Ik heb hem ook al dik 15 jaar dus niet zo'n hele snelle handelaar. De prise assen zijn een serie 1150 geweest maar verder is het voornamelijk het Internet dat het groot maakt. Natuurlijk moet je nooit het nieuwste model BMW kopen. Pas na een jaar of twee zijn ze uitgerijpt en kan je veilig een nieuwe kopen.Ik denk dat je niet helemaal bij de realiteit bent. je zou de defecte versnellings bakken met kapotte prise aslagers of afgebroken kleppen vast gelopen zuigers even helemaal vergeten voor het gemak.
Dat is ook gebruikelijk.
Dus vanuit achter de computer kan nooit zeggen kan nog wel ff 1.5 ton . die opmerking past goed bij een snelle handelaar..
nogmaals dit is mensen op het verkeerde been zetten.
Een goede controle door een juiste monteur die veel van deze motoren weet kan een redelijk indicatie geven hoe doe toestand van de motor op dit moment is.
De rest is koffie dik kijken