Onderhoud aan MF servers [update: klaar]

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Beste allemaal,

Vanavond rond 22:00 ga ik wat onderhoud plegen aan de MF servers. De losse database- en webserver worden vervangen door één virtuele server met flinke specificaties (voor de nerds onder ons: 16 AMD EPYC cores, 32GB intern geheugen en een berg opslag voor alle bijlages).

Dat houdt in dat MF ongeveer een uur (pin me daar niet op vast!) niet bereikbaar zal zijn.

Edit 23:55:
Natuurlijk zat het weer tegen, het Let's Encrypt certificaat had er geen zin in. Maar goed, we zijn er weer!
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal,

Vanavond rond 22:00 ga ik wat onderhoud plegen aan de MF servers. De losse database- en webserver worden vervangen door één virtuele server met flinke specificaties (voor de nerds onder ons: 16 AMD EPYC cores, 32GB intern geheugen en een berg opslag voor alle bijlages).

Dat houdt in dat MF ongeveer een uur (pin me daar niet op vast!) niet bereikbaar zal zijn.

But can it run Crysis ?
 
Beste allemaal,

Vanavond rond 22:00 ga ik wat onderhoud plegen aan de MF servers. De losse database- en webserver worden vervangen door één virtuele server met flinke specificaties (voor de nerds onder ons: 16 AMD EPYC cores, 32GB intern geheugen en een berg opslag voor alle bijlages).

Dat houdt in dat MF ongeveer een uur (pin me daar niet op vast!) niet bereikbaar zal zijn.
Dat zijn nog beste specs voor een webserver, hoe groot is de DB?

(En succes zo! :t )
 
Terug
Bovenaan Onderaan