Onderhoud bmw 1200gs adventure.

Mo GS

Rookie
23 jan 2022
3
0
Hallo iedereen .
Is er iemand die mij kan helpen om een grote onderhoud beurt aan een bmw 1200 gs adventure bj 2011 . Heb betreft een 70000 km beurt . Remblokken Remschijven. cardan rubbers . Ik zou er graag bij willen zijn om het zelf ook te leren . Kan iemand me ook adviseren waar ik het best de onderdelen kan aanschaffen? Ik kom zelf uit Amersfoort .
 
Ik denk niet dat er veel motorzaken zijn waar je mee mag kijken terwijl de beurt wordt uitgevoerd.
Een monteur werkt liever gewoon door zonder dat er een klant om heen loopt/in de wegstaat/steeds vragen stelt. Daar is geen tijd voor, of je moet de extra tijd probleemloos door kunnen belasten......
 
Hallo iedereen .
Is er iemand die mij kan helpen om een grote onderhoud beurt aan een bmw 1200 gs adventure bj 2011 . Heb betreft een 70000 km beurt . Remblokken Remschijven. cardan rubbers . Ik zou er graag bij willen zijn om het zelf ook te leren . Kan iemand me ook adviseren waar ik het best de onderdelen kan aanschaffen? Ik kom zelf uit Amersfoort .
Dikte remschijven en remblokken al opgemeten?
 
Hallo iedereen .
Is er iemand die mij kan helpen om een grote onderhoud beurt aan een bmw 1200 gs adventure bj 2011 . Heb betreft een 70000 km beurt . Remblokken Remschijven. cardan rubbers . Ik zou er graag bij willen zijn om het zelf ook te leren . Kan iemand me ook adviseren waar ik het best de onderdelen kan aanschaffen? Ik kom zelf uit Amersfoort .
Bmw van harten Amersfoort, mijn zus heeft haar BMW in onderhoud daar, die gasten zijn heel schappelijk en willen je vast wel uitleggen hoe je bepaalde dingen moet doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan