onderhoud husqvarna Amsterdam +crossplekken

zoeperhans

MF'er
13 mei 2005
65
0
amsterdam
hoi
ik heb net een 410 te husk gekocht.
iemand uit amsterdam? die weet welke motorzaak meeste/goedkoopste husky onderdelen heeft?
heb al begrepen dat ze niet de goedkoopste in onderhoud zijn helaas.

zijn er rond amsterdam cross plekken?? of moet ikdan naar almere steeeds '( ?

ik heb deze motor gekocht omdat ik een endurocursus (1 dag)eens had gedaan in almere ergens via motoport.
bij de motor zit een bak onderdelen (tandwielen/kappen en kabels enzo) en zoals ik bij m'n gewone motor heb gedaan tot nu toe wil ik em zelf onderhouden zoveel mogelijk. alle tips/info zeer welkom :}

oja vroeg ik me ook af hoeveel kw deze 410 heeft. meer dan 25kw?

0
full

0
full
 
Laatst bewerkt:
is er ergens een werkplaatshandboek te downloaden?

ik heb namelijk een verkeerd instruktieboekje/handleiding erbij gehad ( van de 610 en 350 ofzo). maar het rijwielgedeeltje komt wel overeen.das teminste iets..
 
waarom 1 cilinder? als ie 2 uitlaten heeft? een ingenieus bouwsel van huskvarna of mis ik iets?..

o dat word dus geen weelie op het gas met 25 kwtjes?
 
al spelende/doende leert men zeggen ze!

ik weet nu hoeveel kw die heeft. niet dat t nou zo belangrijk is of wel? ik had had een cursus op 400cc suzuki deze is ook 400.
 
waarom 1 cilinder? als ie 2 uitlaten heeft? een ingenieus bouwsel van huskvarna of mis ik iets?..

o dat word dus geen weelie op het gas met 25 kwtjes?

Met zo'n groot achtertand wiel moet dat volgens mij wel lukken.

gr, Look.
 
kijk dat lijkt er meer op. toch echt wel meer dan 25kw deze motor.
ik had eerst een 25kw motor en deze is duidelijk sterker.

maar hij trekt heel vaag op. loopt stationair heel normaal en in hele lage toeren ook niks aan de hand maar daarna heel schokkerig en onregelmatig daarna weer een paar toeren die bijna normaal zijn en daarna weer schokkerig. (help..)
 
ja een enkele open uitlaat heb ik er ook bij. maar het is gewoon ook m'n stadsmotor dus liever niet. iemand interesse?
met 2 uitlaten bedoel ik 2 uitlaatbuizen uit de cilinder dus ook 2 cilinders toch?? op kenteken staat 1cilin. zal wel ff wat heel logisch over het hoofd zien maar wie helpt me uit de droom.
 
1 uitlaatbuis is toch 1 cilinder
en 2 uitlaatbuizen 2 cilinders? zoals bij alle motors.
waarom heeft deze 2 buizen en 1 cilinder?..
 
1 uitlaatbuis is toch 1 cilinder
en 2 uitlaatbuizen 2 cilinders? zoals bij alle motors.
waarom heeft deze 2 buizen en 1 cilinder?..

Euhhh....

2 uitlaat klepjes?? en misschien hebt iedere uitlaatklep ze eigen kanaaltje.

Het is gewoon een 1 cilinder met 2 uitlaatkleppen. Elke klep heeft zijn eigen uitlaat pijp :) Is niet alleen Husqvarna hoor, KTM, Honda, Yamaha hebben dat ook :W


Maar heb je een foto van de enkele open uitlaat die je te koop hebt :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan