Onderhoud motor Noordkop

brancopreto

Droomrijder
Donateur
24 feb 2008
224
305
Huisduinen
Hallo,

Ik heb sinds kort een motor suzuki RF900R bij middendorp motoren gekocht en mijn vriendin een suzuki GSX600F ook bij middendorp motoren vandaan (iemand ervaring?).

Aangezien dit mijn eerste motor is, vroeg ik mij af waar in de Noordkop ik deze het beste heen zou kunnen brengen voor een grote beurt ?

Mijn motorrij instructeur gaat altijd naar Robs Accesoires, heeft iemand daar ervaringen mee voor onderhoud?

Alvast bedankt,

groeten Arjan
full
 
Hallo,

Ik heb sinds kort een motor suzuki RF900R bij middendorp motoren gekocht en mijn vriendin een suzuki GSX600F ook bij middendorp motoren vandaan (iemand ervaring?).

Aangezien dit mijn eerste motor is, vroeg ik mij af waar in de Noordkop ik deze het beste heen zou kunnen brengen voor een grote beurt ?

Mijn motorrij instructeur gaat altijd naar Robs Accesoires, heeft iemand daar ervaringen mee voor onderhoud?

Alvast bedankt,

groeten Arjan[afbeelding]
wie is je instructeur '( ?
Rob's accesoires heet niet voor niets Rob's Accersoires
Voor t echte werk: www.madracing.nl deze zitten in N-Scharwoude goud eerlijke kerels voor normale/goedkope prijzen.
Afspraak is afspraak.
Is er iets mis wat niet besproken is zal er altijd van te voren overlegd/gebeld worden. Dat soort werk. *O*
Voor mij geen andere meer :j
 
Laatst bewerkt:
wie is je instructeur '( ?
Rob's accesoires heet niet voor niets Rob's Accersoires
Voor t echte werk: www.madracing.nl deze zitten in N-Scharwoude goud eerlijke kerels voor normale/goedkope prijzen.
Afspraak is afspraak.
Is er iets mis wat niet besproken is zal er altijd van te voren overlegd/gebeld worden. Dat soort werk. *O*
Voor mij geen andere meer :j
Misschien dat je accessoires bedoelt?
 
Ik heb laatst iets bij Robs Accesoires moeten halen maar wat een rare zaak zeg, al die volgepropte schuurtjes en motoren die overal staan, ga er nooit meer van mijn leven heen.

@brancopreto in zwaagdijk zit Niwa dit is een officiele suzuki dealer waar ik ook altijd met mijn suzuki's heen ging
 
:N ik bedoel die TS bedoelt :X ;)

in de volks mond heet hij rob's aso en dit is niet van accessoires.
voor kleding goed maar de rest niet vind ik.
jij heb zeker les bij jongejan ??

mad racing ook hele goede dingen overgehoord ben er zelf een keer geweest (testbankrun).

en anders zaanstad motoren in alkmaar is iets duurder maar vond ze goed.
 
wie is je instructeur '( ?
Rob's accesoires heet niet voor niets Rob's Accersoires
Voor t echte werk: www.madracing.nl deze zitten in N-Scharwoude goud eerlijke kerels voor normale/goedkope prijzen.
Afspraak is afspraak.
Is er iets mis wat niet besproken is zal er altijd van te voren overlegd/gebeld worden. Dat soort werk. *O*
Voor mij geen andere meer :j

*O*

Ik heb laatst iets bij Robs Accesoires moeten halen maar wat een rare zaak zeg, al die volgepropte schuurtjes en motoren die overal staan, ga er nooit meer van mijn leven heen.

-O-

Zo zie je maar weer.. is persoonlijk :]
 
Sorry voor de verkeerde plaatsing :-)

Mijn rijschool is Jongejan.
Bedankt voor de reacties, ik zal eens info verzamelen over de door jullie opgegeven zaken. Een Suzuki dealer lijkt mij ook een goed idee :-).

Ik laat nog weten wat t is geworden en hoe het is bevallen, bedankt.

Gr Arjan
 
Ik heb laatst iets bij Robs Accesoires moeten halen maar wat een rare zaak zeg, al die volgepropte schuurtjes en motoren die overal staan, ga er nooit meer van mijn leven heen.

@brancopreto in zwaagdijk zit Niwa dit is een officiele suzuki dealer waar ik ook altijd met mijn suzuki's heen ging

idd apparte zaak rob's hoor maar over klantvriendelijkheid niks verkeerds *D

motor zou ik er nooit kopen maar voor rest niks mis mee..
laatst tanktas daar gekocht kwam ik thuis zag ik dat 1 rits sluiting niet goed was.. ik weer terug hadden ze dezelfde niet meer
optie's
- zelfde bestellen
- ze had nog wel 2 andere die er op leken

en nu heb ik dus andere met wat meer liters en die om te zetten is tot zadeltas *O*
mocht ik overigens voor zelfde prijs als de gekochte meenemen :}

maar voor onderhoud en technische dingen ga ik naar MAD racing
prima zaak en altijd gezellig :] *D

:}
 
Laatst bewerkt:
Niwa is een ook een prima zaak naar mijn mening.
Zaanstad mot :r :r zal je mij van me levensdagen niet meer terug zien :X
Rob's idd alleen voor de kleding maar dat gaf ik al aan. Of je moet een opknappertje zoeken en zelf ook de nodige kennis van motoren hebben...
 
Laatst bewerkt:
Motoport Hippolytushoef is echt ruk!!
woon zelf in hippo...
slechte service, snel snel en wegwezen naar mijn mening, laatst moeders d;r motor heengebracht, kwam terug, vader weer poetsen.. en was de hugger gescheurd. daarvoor nog heel!! gasten niks gezegt of wat dan ook... dus terug te klagen daar hoe dat kan.. jongens hadden geen idee.. maar wel nieuwe gekregen..

ik ga met me kawa naar Gerard Gumijer.. voormalig eigenaar NUBO. zit bijna naast motoport. goudeerlijke vent, bakje koffie, lekker ouwehoeren over motors..
hij doet wel alleen wat ouwere motoren.. dus eigenlijk tot '95..
 
sorry, maar Zaanstad Motoren in Alkmaar kan ik ernstig AF-raden!

ik vond ze extreem duur, en daarnaast richten ze schade aan tijdens het sleutelen.

buts in de tank (tot op het blanke metaal!), verkeerde schroeven erin (rossen), kabelboom tussen stuuraanslag, onderdelen niet vastzetten, en zelfs de originele kuipruitschroeven kwijtraken en dan gewoon een roestige schroef erin knallen...midden op de neus! in het zicht doe je zoiets toch niet???? carburateurschroeven compleet doldraaien, etc, etc, etc....echt idioot.

ok, de kleding is prima, maar de werkplaats daar zien onze fietsjes niet meer.

factuurtjes schrijven doen ze daar met een vork!

kettingsetje vervangen bij een GSX750F...? gewoon standaard imitatie spul (dus geen gouden rendjes etc...) 378 euro...ja: EURO. om maar een voorbeeld te noemen.

wil best betalen, maar met al dat gepruts en die schade's: no way! :N
 
sorry, maar Zaanstad Motoren in Alkmaar kan ik ernstig AF-raden!

ik vond ze extreem duur, en daarnaast richten ze schade aan tijdens het sleutelen.

buts in de tank (tot op het blanke metaal!), verkeerde schroeven erin (rossen), kabelboom tussen stuuraanslag, onderdelen niet vastzetten, en zelfs de originele kuipruitschroeven kwijtraken en dan gewoon een roestige schroef erin knallen...midden op de neus! in het zicht doe je zoiets toch niet???? carburateurschroeven compleet doldraaien, etc, etc, etc....echt idioot.

ok, de kleding is prima, maar de werkplaats daar zien onze fietsjes niet meer.

factuurtjes schrijven doen ze daar met een vork!

kettingsetje vervangen bij een GSX750F...? gewoon standaard imitatie spul (dus geen gouden rendjes etc...) 378 euro...ja: EURO. om maar een voorbeeld te noemen.

wil best betalen, maar met al dat gepruts en die schade's: no way! :N

:o :(
 
ik ben vaste klant bij motoport hippo. niet de goedkoopste, maar er wordt wel altijd goed werk geleverd. zoals bij elke dealer een prijs afspreken, en bij dingen die ze tegen komen: bellen.
je moet niet voor onderhoud naar robs gaan. als je ziet wat voor knulletjes daar aan je motor sleutelen... laat maar. 1 keer mn motor daar naartoe gebracht voor een nieuwe ketting, kreeg hem veeeeels te strak terug. tis dat ik weet dat je dat je dat moet controleren, een leek had geheid zn transmissie naar de kloten geholpen.
voor de rest ook goede ervaringen met mad racing. gezellige zaak, veel know-how. denk dat ik daar mn KTM heen breng voor kleppen stellen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan