onderhoud supermotards

Mr. X

Rookie
10 jun 2006
18
0
noord-brabant
Hallo,
Over een tijdje word ik 18 en ik ben al een beetje op zoek naar een motor. Nu weet ik nog niet zeker of ik een sport of een sm wil.
Want ik heb ook gehoord dat supermotards veel onderhoud vereisen? En ik weet eigenlijk ook niet wat een goede supermotard is (Ktm, husaberg enz?)
Als ik nou voor een supermotard gaan waar moet ik dan vooral op letten voordat ik er 1 koop?

Alvast bedankt
Gr Paul
 
Hallo,
Over een tijdje word ik 18 en ik ben al een beetje op zoek naar een motor. Nu weet ik nog niet zeker of ik een sport of een sm wil.
Want ik heb ook gehoord dat supermotards veel onderhoud vereisen? En ik weet eigenlijk ook niet wat een goede supermotard is (Ktm, husaberg enz?)
Als ik nou voor een supermotard gaan waar moet ik dan vooral op letten voordat ik er 1 koop?

Alvast bedankt
Gr Paul

Er zit een wereld van verschil tussen een SS en een SM.

Allereerst zul je moeten uitvinden wat je leuker vind om te rijden.
Ga eerst eens op een SS rijden en op een SM, weeg dan de voordelen en nadelen tegen elkaar af en beslis dan.

Persoonlijk: een SM is veel leuker,
maar is dan ook alleen voor het leuk, als je er ook grotere afstanden mee wil afleggen of veel kilometers per week wilt maken....dan zou ik niet direct voor een SM gaan.
 
ik zou me eerst gaan verdiepen hoe of wat (lopen hier op dit forum al 100 topics over, ook mensen die van ss naar sm overstappen...)

ik heb bijvoorbeeld nooit voor die keuze gestaan, maar wist vanaf me 16e al dat ik sm wou rijden
 
Mijn motor is te koop, is 25Kw op kenteken. KMT lc4-400, heeft vrij weinig onderhoud nodig. En naar mijn mening kun je met een 25Kw SM een stuk meer lol hebben dan met een 25KW sport motor, aangezien je met zon sportmotor toch wel wat meer peekaa's nodig hebt :) .
Mail me maar ff als je intresse hebt, mail staat wel in mn profiel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan