Onderhoud Suzuki Burgman 200

Jeroen234

Rookie
1 dec 2020
4
0
Hallo, ik ben op zoek naar iemand die handig is met Suzuki Burgman 200.
In eerste instantie om zekeringen te vervangen, maar de scooter heeft ook wat klein onderhoud nodig. Ik woon in Amsterdam noord.


Kan iemand me vertellen waar ik de zekeringen kan vinden voor dit model scooter bouwjaar 2012?
 
Dag Jeroen, de zekeringen kan je vinden door zadel openen en helemaal aan de voorkant van de bagagebak zit een klepje. Dit openen en daar zitten ze. De accu zit onder de linker treeplank, rubber lostrekken en klepje openen.
Ik heb een werkplaats handboek, alle kleine onderhoud (motorolie wissel, eindaandrijving olie wissel, luchtfilters, remblokken etc) staat mooi beschreven met plaatjes en fotos. Het bestand is te groot om hier op te laden, geef dus jou E-mail adres dan stuur ik een link. Groet, George.
 
Een vraag over de communicatiemogelijkheden op het forum.
Ik zie dat hier regelmatig emailadressen worden uitgewisseld in het publiek domein.
In het kader van privacy lijkt me dat niet ideaal.
Ik denk dat het beter is om gebruik te maken van de mogelijkheid tot een privé-conversatie.

Maar blijkbaar kan dat niet bij iedereen. Bij sjors TOA bijvoorbeeld komt die optie niet te voorschijn.
Hoe zit dat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan