onderhoudsgarage Hyosung

nnex

Rookie
2 jan 2023
1
0
Ik heb een Hyosung GT650 S.
nu ging ik voor onderhoud altijd naar bert lanser VOF, maar deze is er helaas mee gestopt.
ik kan bij de meeste garages helaas niet terecht voor onderhoud aan mijn Hyosung, omdat die niet aan onderdelen zouden kunnen komen. kent iemand een garage in de regio rotterdam(tot 50km erbuiten) waar ik voor onderhoud langs kan gaan?

alvast bedankt.
 
Kan je niet bij iedere Suzuki Dealer goed terecht?? Als ik geen enorme miskleun maak: Het is uiteindelijk een SV650

Nee, zijn toch echt wel twee verschillende motoren, ondanks dat ze sterk op elkaar lijken. Hyosung heeft wel voor Suzuki veel geproduceerd en deze is idd wel flink afgekeken van opgedane kennis over de jaren, maar toch anders. Op papier heeft de Hyosung ook meer pk's.

Onderdelen zijn hier te vinden; Hyosung GT650 Parts EU Free Shipping
Weet alleen niet hoe betrouwbaar ze zijn, daar niet naar gekeken. Zou ik vooraf wel doen, als iemand van plan is te bestellen.
 
Om aannames vooral de grond in te drukken heb ik even bij 1vd grootste onderdelenboeren (Hoco) gekeken, en inderdaad volop onderdelen aanwezig. Gedeeltelijk direct leverbaar, ander deel enkel op bestelling.
Remblokken, schijven, oliefilters, kettingsets, keerringen, lagers, spanningsregelaar, stator, remhendels maar geen luchtfilter...

@nnex ik zou een rondje bellen naar wat bedrijven in de buurt, want uit ervaring weet ik dat veel onderhoudsbedrijven niet staan te springen om onderhoud aan exotisch spul te gaan doen. De keerzijde van goedkope aanschaf.
 

Meer dealers zijn er niet in NL
Onderdelen kan je zelf ook kopen
Kleine correctie, Axel's Bikeshop is in Heerhugowaard, niet Alkmaar.

Linkje en overige adresgegevens kloppen wel.
 
Exotisch?
Dat is een benaming die ik voor iets als een Bimota zou gebruiken, niet voor een Hyosung.
Och net wat je referentiekader of begripsdefinitie is.

Exotisch
1) Buitenlands 2) Uit vreemde landen 3) Uitheems 4) Van warme verre landen 5) Vreemd 6) Zoals uit verre landen 7) Niet in het land thuis horend


Wel weer fijn dat de topicstarter niets meer van zich laat horen.
 
Als TS dit bericht überhaupt nog zal gaan lezen?

Zit er geen 'vrije' sleutelaar bij jou in de buurt. Maw niet-merkgebonden.
Als een andere dealer onderdelen kan inkopen, moet zo'n werkplaats toch ook de onderdelen kunnen bestellen.
Vraag is natuurlijk òf ze wel willen sleutelen aan een Hyosung. Mss niet exotisch, maar ook niet heel erg gangbaar.

En als NIET, dan ZELF op internet bestellen, ZELF de gereedschapkist pakken en ZELF de handjes laten wapperen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan