onderhoudsinterval intruder VS 750

eensch!

ducati-real-wall-poster.jpg
 
Bros, Ik ververs elk najaar mijn olie, incl. filter, van 't blok. De cardanolie om de 2 a 3 jaar. De remolie ook zo iets en het luchtfilter alleen als ie goor is geworden. De bougies vervang ik om de 5000 km en de klepjes moet ik nog steeds doen en de laatste keer is nu drie jaar terug. Het peil in de accu check ik altijd voor en na mijn winterstop. Ten laatste mijn carburateurs gaan er elk voorjaar ff af om het binnenwerk schoon te maken, omdat mijn Virago daar feitelijk om schreeuwt als ie vijf maanden stil heb gestaan. ook al doe ik Forte in het de benzinetank.

Het ligt er ook aan hoeveel km je per jaar maakt. Ik zelf zit zo'n 2500 tot 3000 km per jaar.
En... ik vindt het leuk om aan de brommert te klussen.
 
Hoi bedankt voor je reaktie...ik rij een suzuki intruder VS 750, en heb 'm pas sinds dec, maar heb er al 2600 km mee gereden, maar goed als ik jou bericht lees dan ga ik met 5000km 'm even helemaal na laten kijken... bedankt hoor!!!!
 
waar staat de teller nu op ?

Uit mijn hoofd, voor mn honda: om de 6000 km een kleine beurt, om de 12000 km een grote beurt.
 
Mijn vorig motor is een Intruder, volgens mij is het ook om de 6000. Dus eerste 6000 een kleine beurt 12.000 een grote beurt.
 
Hoi bedankt voor je reaktie...ik rij een suzuki intruder VS 750, en heb 'm pas sinds dec, maar heb er al 2600 km mee gereden, maar goed als ik jou bericht lees dan ga ik met 5000km 'm even helemaal na laten kijken... bedankt hoor!!!!

Leuke motoren. Laat bij een beurtje standaart even kijken of je accu nog goed is en of er voldoende gedist. water in zit. De laatste tour in Duitsland waren er TWEE VS750 met accu problemen. Toeval? Ik weet het niet, wel weet ik dat je er zonder krikje oid niet bij kan, dat ding zit net voor je achterwiel op een kl..... plek.

Doei.
 
Laatst bewerkt:
'effe checken' > 'onderhoudsinterval intruder VS 750'
 
Bedankt voor jullie reakties, heel goed kan ik wat mee!!!
Nog een vraag.....wie weet een cursus sleutelen, want ik zou graag zelf wat
kunnen doen aan mijn motor. Ik vind het te gek om te rijden en tja....van het een komt het ander, het lijkt me leuk om wat meer kennis te hebben...hebben jullie een ideetje?
Groetjes!!!!
 
Om te beginnen het WPH downloaden.. daar staat tevens een mooi onderhoudsschema in. Wil het wel voor je uploaden maar denk dat Hulzie het wel ergens klaar voor je staan heeft.
 
Hier kun je hem downloaden.. met mede dank aan Hulzie.. ;)
http://www.vanvuuren.nl/vs750/WPH_VS800_750_86-92.pdf
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan