Onderhoudsprijzen BMW

Over die Scrambler moet ik nog nadenken, eventueel proefrijden en passen in de schuurdeur. Het is wel een buitenbeentje natuurlijk, met kantelmoment, cardanreacties en vast nog wel meer. Hij schijnt wel een leuk geluid te maken, met standaard een Akrapovic demper.

Ik dacht dat je de Triumph bedoelde, mijn BMW modellenkennis is niet erg up-to-date. Op de oer GS die ik een tijdje geleend had van Sevior, vond ik dat gekantel en die cardanreacties enorm meevallen. En het ding schakelde ook niet heel erg slecht, niet slechter dan een Speed Four of Speed Triple. Als die nog werden gemaakt zou ik er best wel 1 willen hebben, met 60-70pk ofzo.
 
Ik dacht dat je de Triumph bedoelde, mijn BMW modellenkennis is niet erg up-to-date. Op de oer GS die ik een tijdje geleend had van Sevior, vond ik dat gekantel en die cardanreacties enorm meevallen. En het ding schakelde ook niet heel erg slecht, niet slechter dan een Speed Four of Speed Triple. Als die nog werden gemaakt zou ik er best wel 1 willen hebben, met 60-70pk ofzo.
Klopt in der daad was laatst uit genodigd om op de BMW GS 1250 te rijden rijdt formidabel.
Maar als ik die prijzen hoor en de problemen nee dank je,nu weer problemen met lekkende remklauwen.
Maar ja wat wil je voor 25000 euro.
 
Klopt in der daad was laatst uit genodigd om op de BMW GS 1250 te rijden rijdt formidabel.
Maar als ik die prijzen hoor en de problemen nee dank je,nu weer problemen met lekkende remklauwen.
Maar ja wat wil je voor 25000 euro.
ja, lachwekkend gewoon
maar eerlijk het rijd geweldig :Y
 
Ik dacht dat je de Triumph bedoelde, mijn BMW modellenkennis is niet erg up-to-date. Op de oer GS die ik een tijdje geleend had van Sevior, vond ik dat gekantel en die cardanreacties enorm meevallen. En het ding schakelde ook niet heel erg slecht, niet slechter dan een Speed Four of Speed Triple. Als die nog werden gemaakt zou ik er best wel 1 willen hebben, met 60-70pk ofzo.
Ze hadden maar 50 pk.
 
Ze hadden maar 50 pk.

Ja, nee, dat weet ik wel, het leken er nog minder. Maar het oorspronkelijke GS concept met 10-20 extra moderne pk's zou voor mij een serieuze concurrent zijn voor de Husky 701. Dat is voor mij het huidige ultieme GS concept.
 
Een beetje zoals de Moto Guzzi V85 TT.
Wat Triumph eigenlijk ook moet doen, maar dan met dat luchtgekoelde retro 1200 Twin blok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan