onderkleding leren pak

Hosti

MF veteraan
14 aug 2002
2.613
0
Twello
Wat dragen jullie onder je leren pak? Mijn pak heeft er standaard van dat zwarte gaatjes materiaal in zitten.
Ik heb wel eens wat gehoord over thermo onderkleding, maar is dit niet erg warm? Wat zijn hier verder de voor en nadelen hier van?
 
idd thermo onderkleding, lekker comfortabel, en je leren pak wordt niet ranzig :P
niks van katoen (en zeker geen fleece direct op je huid!)
zweet en katoen = kou
Van fleece krijg je hele smerige brandplekken mocht je een keer onzacht in
aanraking komen met het asfalt. Ik heb de littekens nog op mn arm :X
 
Wat dragen jullie onder je leren pak? Mijn pak heeft er standaard van dat zwarte gaatjes materiaal in zitten.
Ik heb wel eens wat gehoord over thermo onderkleding, maar is dit niet erg warm? Wat zijn hier verder de voor en nadelen hier van?

Thermo kleding.. nooit echt te warm..
in de zomer zit het nog lekker omdat het ook wel lekker koel blijft..
en met dit weer moet je dat zeker doen.. veel lekkerder!
en je kan je pak makkelijker uit krijgen *O* _O-
 
bedankt voor jullie reacties, ik zal eens opzoek gaan. Is er nog een bepaald merk ofzo waar de voorkeur voor is?
 
bedankt voor jullie reacties, ik zal eens opzoek gaan. Is er nog een bepaald merk ofzo waar de voorkeur voor is?
Ik gebruik altijd thermo-onderkleding. Dit is van het merk 'Craft' (Dit is o.a. te krijgen bij Perry Sport, Intersport, etc. etc.). Prima kleding en je krijgt je pak relatief makkelijk aan.

Let er wel op dat je zomer- en winteruitvoeringen hebt. Afhankelijk van de temperatuur maak je je keuze. Warm is het niet als je de goede hebt. Het vangt echter wel je zweet op en je krijgt je pak nog fatsoenlijk aan en uit.
 
Ik gebruik altijd thermo-onderkleding. Dit is van het merk 'Craft' (Dit is o.a. te krijgen bij Perry Sport, Intersport, etc. etc.). Prima kleding en je krijgt je pak relatief makkelijk aan.

Let er wel op dat je zomer- en winteruitvoeringen hebt. Afhankelijk van de temperatuur maak je je keuze. Warm is het niet als je de goede hebt. Het vangt echter wel je zweet op en je krijgt je pak nog fatsoenlijk aan en uit.

helemaal mee eens
 
Standaard thermoshirtje als het wat kouder is, Craft, odlo etc.. verkrijgbaar bij de normale sportzaken. Lange mouwen, korte mouwen, thermo of isolerend.. zijn een paar verschillen tussen.

Bij de motor zaken hebben ze ook van die shirts, duurder maar soms stoppen ze ook de wind. Lekker warm dus.. geen ervaring mee.

Laatst een ondershirt van Alpinestars gekregen. Summer tech volgens mij. Zit ook erg fijn maar minder warm. Wel heerlijk met wat warmer weer.
 
Gewoon het Summertech onderpak van Alpinestars! Koud krijg je het meestal toch niet op het circuit.

Met die onderkleding krijg je je pak nog fatsoenlijk aan en uit, plus je bewegingen op de motor gaan ook makkelijker.

GSXReetz,

Roland
 
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26source%3Dhp%26q%3Darlen+ness+onderpak%26meta%3D%26aq%3Df%26oq%3D&url=http%3A//motoren.marktplaats.nl/kleding-motorkleding/282809509-onderpak-arlen-ness.html%3Fxref%3D1

ik heb ook zo'n pakkie van arlen ness. als het warm is kom je tenminste nog fatsoenlijk uit je leer. perfect.

grtz jeroen
 
Terug
Bovenaan Onderaan