Onderkruip Ducati Hypermotard

rb60314

Rookie
27 jul 2017
2
0
Haarlem
Hallo,

Ik ben eindelijk geslaagd voor mijn rijbewijs en binnenkort mag ik mijn ' nieuwe' Ducati Hypermotard 1100 ophalen, er is alleen nog steeds 1 ding wat me stoort aan mijn nieuwe fiets..

Ik snap dat er bij een off/allroad motor als een Hypermotard geen onderkuip op zit, maar aangezien ik hem toch enkel voor de openbare weg ga gebruiken vind ik dit persoonlijk wel erg mooi staan.

Hij oogt namelijk in mijn ogen nog niet helemaal af, en standaard onderkuipen voor een Hypermotard zijn er niet.
Ik heb wel een aantal voorbeelden gezien, en het lijkt er op alsof men een onderkuip van de Ducati Streetfighter gebruikt (oogt exact hetzelfde als dat je de onderkuip op de Hypermotard zet).

Weet iemand of dit daadwerkelijk past of dat dit op maat gemaakt moet worden??
6c2e4c2c8693b41fac4be6aaa4213fa8.jpg
 
Ik ben eindelijk geslaagd voor mijn rijbewijs en binnenkort mag ik mijn ' nieuwe' Ducati Hypermotard 1100 ophalen

:o

In mijn tijd... B|

Sorry kan je met die kuip niet helpen.. :9
 
Googlende op "hypermotard 1100 bellypan" zijn er denk ik wel genoeg kant-en-klare oplossingen.
 
Googlend op Hypermotard 100 bellypan kom ik inderdaad een hoop voorbeelden tegen maar nog nergens een concrete antwoord op hoe/wat past nou.

Ik heb gelezen dat de bellypan van een Ducati Monster ook mogelijk moet zijn, maar ook daar zie ik nog nergens een duidelijke foto van..
Wil natuurlijk wel eerst weten wat ik in huis haal en hoe dit er uit ziet op een Hypermotard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan