onderkuipje !?

25kwkawa

Rookie
17 jul 2006
4
0
Harkstede
Hey mensen,

Ik ben een beginnende motorrijder op een kawasaki er5 (25 kw). Laatst had ik bij een motorzaak geinformeerd naar een kuipje voor onder mijn motor (zal vast wel een naam hebben), maar de prijs was mij te hoog. Er valt vast wel het een en ander zelf te maken.... maar hoe? Ik zat zelf te denken aan een kuipjte te kopen bij de motorsloop en die aanpassen.... Hoe pak ik zoiets aan? Er zijn onder de streetfighter lui genoeg mensen die daar verstand van hebben, vandaar deze vraag bij 'streetfighters'.

als iem mij wat tips zou kunnen geven?

alvast bedankt
 
er zijn diverse "universele" Bugspoilers (zo heet het in het Duits) verkrijgbaar
vanaf zo'n 100 euro. Ik heb er een van MGM

Maar zelf maken kan uiteraard ook
 
je kan ook een goedkoope onderkuip kopen van bijv. een blade of een gsx-r of noum maar een racer en je daar ff op uit leven.
 
Naar een brommersloop gaan kan ook. Onderkuip van een pleepot kopen voor een paar euro en daar de zaag in zetten. Zijn die krengen nog ergens goed voor ;) .
 
wat voor zaagmateriaal word er trouwens aangeraden om mee in kappen te gaan zagen? En Het leek mij wel leuk om eens een keer te experimenteren met 'frezen', wat voor gereedschap word daar voor aangeraden? En moet je voor zulks gereedschaap naar een speciaalzaak of heeft elk zelfrespecterende bouwzaak dat ook?

groetjes
 
wat voor zaagmateriaal word er trouwens aangeraden om mee in kappen te gaan zagen? En Het leek mij wel leuk om eens een keer te experimenteren met 'frezen', wat voor gereedschap word daar voor aangeraden? En moet je voor zulks gereedschaap naar een speciaalzaak of heeft elk zelfrespecterende bouwzaak dat ook?

groetjes

Gewoon met een fijn decoupeerzaagje.
Een Dremel-freesje gaat vol zitten met gesmolten kunststof.

Van tevoren wel even de zaak afplakken met duck-tape, i.v.m. krassen van de voet van je decoupeerzaag.

SoeF!
 
complete onderkuip of.. :?

doe es een plaatje posten :Y

Eigenlijk al het kuipwerk....
Voor wéinig!

full


SoeF!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan