onderpakje

NOSfearatu

Befkip
3 apr 2004
17.393
4.100
In een groen groen knolleland
Ben op zoek naar een nieuw onderpak. Heb er nog 1 uit mn race tijd van cover maar die is al een tijdje toe aan vervanging.

Ik heb normaal altijd alles van alpinestar maar twijfel aan die roze van hun. Geen rits in het midden. En geen bandjes om je handen en voeten.
Die van revit is meen ik weer heel gevoelig voor beschadigingen....

Ik ben 1.80 en weeg 70 kg. Dacht zelf aan 100 euro voor iets.....

Welke hebben jullie voorkeur?
 
Ik heb een 'second skin' van HELD, +- 80 eurie als ik me goed herinner, zeer tevreden van.

Ik kijk uit naar een 2e, 100% synthetisch dus stinkt snel. Bij weken waar ik meer dan 1 x / week rij kan reserve handig zijn.
 
Waar wel rekening mee te houden is:

van de site van RSZ: “Als pakken ongevoerd zijn, is het dragen van (niet-synthetische) onderkleding verplicht.”

nu kan ik me niet voorstellen welk pak geen voering heeft maar toch ff melden :)
 
Waarom is dat verplicht? Wordt steeds gekker met die regelzucht bij de ZAC.
 
Ben op zoek naar een nieuw onderpak. Heb er nog 1 uit mn race tijd van cover maar die is al een tijdje toe aan vervanging.

Ik heb normaal altijd alles van alpinestar maar twijfel aan die roze van hun. Geen rits in het midden. En geen bandjes om je handen en voeten.
Die van revit is meen ik weer heel gevoelig voor beschadigingen....

Ik ben 1.80 en weeg 70 kg. Dacht zelf aan 100 euro voor iets.....

Welke hebben jullie voorkeur?

ik heb er al 1 gesloopt van Rev it, maar die zijn echt dun en ventilerend , die link van decathlon was ik wel nieuwsgierig naar maar dat is thermo spul en krijg je het daar juist niet warm van ?
 
ik heb er al 1 gesloopt van Rev it, maar die zijn echt dun en ventilerend , die link van decathlon was ik wel nieuwsgierig naar maar dat is thermo spul en krijg je het daar juist niet warm van ?

Nee, ik heb nergens last van; en ik zweet vrij snel. Ik gebruik de kleding voor sport altijd en onder elke omstandigheden; wielrennen, zaalvoetbal, etc. Ik vind het perfect.
 
Waar wel rekening mee te houden is:

van de site van RSZ: “Als pakken ongevoerd zijn, is het dragen van (niet-synthetische) onderkleding verplicht.”

nu kan ik me niet voorstellen welk pak geen voering heeft maar toch ff melden :)
Waarom is dat verplicht? Wordt steeds gekker met die regelzucht bij de ZAC.

In een pak zonder binnenvoering (en die bestaan eigenlijk bijna niet meer, of je moet 'm er zelf uitslopen) loop je bij een crash hele leuke brand- en schaafwonden op omdat het leer over je huid schuurt. Vandaar...
 
Geen idee. Ik wist niet eens dat die regel bestond.
In een pak zonder binnenvoering (en die bestaan eigenlijk bijna niet meer, of je moet 'm er zelf uitslopen) loop je bij een crash hele leuke brand- en schaafwonden op omdat het leer over je huid schuurt. Vandaar...

:^
En staat er al best lang in. Maar is net zoiets als “je demper moet stil zijn”
 
Laatst bewerkt:
Mocht je nog op zoek zijn, ik heb nog een Rev'It onderpak in de aanbieding (maat M). Hij is gebruikt maar de stof is echt nog goed. Nergens losse naden of andere slijtage sporen. Uitsluitend de logo's die erop geplakt zijn, laten wat los. Mocht het je wat lijken hoor ik het wel, dan kan ik eventueel ook wel wat foto's sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan