Ondertekening beperkt tot 255 tekens. :(

bahco

MF veteraan
20 feb 2007
11.370
2.951
Utreg
Ik heb graag URLs in mijn ondertekening, maar omdat ik daar maar 255 tekens in kan gebruiken, passen er met moeite maar drie URLs in. :(

Valt daar wat aan te doen? :?
 
Gelukkig niet, straks zijn de ondertekeningen langer dan de posts. Probeer tinyurl.com eens
 
Laatst bewerkt:
Ik heb graag URLs in mijn ondertekening, maar omdat ik daar maar 255 tekens in kan gebruiken, passen er met moeite maar drie URLs in. :(

Valt daar wat aan te doen? :?

Geen urls meer in je ondertekening zetten.


Ik ben er blij mee dat die ondertekeningen niet groter zijn, er zijn een aantal forums waar je tussen de ondertekeningen de reply's niet meer terug vind |(
 
Toevallig liep ik net ook hiertegenaan... in mijn sig wilde ik url's plakken die verwijzen naar het afgelopen weekend (Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1) én alvast naar het topic voor volgend jaar (errrrrug vroeg maar was ook een beetje de running gag afgelopen weekend, dat iedereen het zó leuk vond dat ze er volgend jaar zéker weer bij wilden zijn) maar dan heb je idd geen ruimte meer voor text terwijl er effectief helemaal niet zoveel in je sig staat.

Misschien is het een idee sigs niet te beperken op aantal characters maar op aantal regels? Dan is 2 à 3 voldoende want anders loopt dat idd de spuigaten uit, daar ben ik het wel met baksteen eens.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan