Ondertitel

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Een aantal mensen gebruiken hun ondertitel nu al om het door hun bereden monster aan te geven (sommige het monster wat ze hebben willen, moos ;) ). Zou het niet makkelijk zijn dat iedereen dit hiervoor gaat gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat iets als een "about-pagina" beter zou werken. Knopje naast de naam ofzo, krijg je een hele zwik informatie te zien over de desbetreffende persoon, inclusief familiefoto en action-shot.

Maar volgens mij is dit idee al eens eerder geopperd :? Waarschijnlijk was toen het antwoord: "zodra de nieuwe server er is!" Speaking of which... })
 
Ja, dat is er al, druk eens op het envelopje...
Volgens mij is er ook nog een veld wat van oorsprong "location" heet en wat ook bij het icoon afgedrukt wordt. Dat zou hier ook voor gebruikt kunnen worden...
 
In ondertitel moet iedereen zelf weten denk ik. :)

In profiel zou wel mooi zijn ja, dat het daarin komt. :)
 
Ja hè (hint) ;)

Hoe zit het nou met die forumsoftware, krijgen we nieuwe of blijft het bij ActiveTopics?
We blijven (voorlopig althans, misschien in de toekomst dat het anders word) bij ActiveTopics. Er komt binnenkort een update voor, ik heb hem al getest en er zitten zeker leuke nieuwe features in plus wat bugfixes. Wanneer deze 1.4.6 officieel uitkomt weet ik nog niet maar het kan nooit lang meer duren. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan