Onderuit bij examen

beetje raar dat je met een defecte motor toch nog terug moet/mag rijden ?.

volgende keer beter!

suc6 vast
 
Zou het bij mij ook helpen ;)

Stap jij bij Nappert achterop })

Gaan jullie gezellig een stukje rijden met ze 4-en en ga je met je examen met de knie aan de grond over de rotondes die je tegenkomt.

En als je dan terug komt en gezakt bent...zeg je...Bij Nappert mot je zijn ;)
 
Stap jij bij Nappert achterop })

Gaan jullie gezellig een stukje rijden met ze 4-en en ga je met je examen met de knie aan de grond over de rotondes die je tegenkomt.

En als je dan terug komt en gezakt bent...zeg je...Bij Nappert mot je zijn ;)

Lijkt me leuk :) Enne kan altijd nog tegen de examinator zeggen van "Hoezo knieen tegen de tank }) "
 
Stap jij bij Nappert achterop })

Gaan jullie gezellig een stukje rijden met ze 4-en en ga je met je examen met de knie aan de grond over de rotondes die je tegenkomt.

En als je dan terug komt en gezakt bent...zeg je...Bij Nappert mot je zijn ;)
en wheelie'nt van de rotonde af...en als je voor de 100 meter met je wiel op de grond komt ben je gezakt en mag je binne de 2 jaar niet meer afrijden...
 
Met mn meissie achterop doe ik altijd wel kneedowns is zooo gaaf. (vindt zij ook gelukkig) :}

En ik kan al een beetje wheely's met haar achterop maar dat vink toch wel een beetje link
 
en wheelie'nt van de rotonde af...en als je voor de 100 meter met je wiel op de grond komt ben je gezakt en mag je binne de 2 jaar niet meer afrijden...

En dat moet ik op een lesmotor voor mekaar krijgen?? Of ik mag op jouw motor oefenen }) :P
 
Met mn meissie achterop doe ik altijd wel kneedowns is zooo gaaf. (vindt zij ook gelukkig) :}

En ik kan al een beetje wheely's met haar achterop maar dat vink toch wel een beetje link
wheelie met zijn 2en is makkelijk...kan jij met je 600tje in 2de versnelling man...

ff 9000tpm koppelingetje erbij...en hop daar gaat het voorwieltje... :) bij max heb ik het ook gezien...dat ie dat met lage cb achterop...

en sterker nog stopies ook nog :)
 
wheelie met zijn 2en is makkelijk...kan jij met je 600tje in 2de versnelling man...

ff 9000tpm koppelingetje erbij...en hop daar gaat het voorwieltje... :) bij max heb ik het ook gezien...dat ie dat met lage cb achterop...

en sterker nog stopies ook nog :)

Als iemand stoppies gaat doen met duo...vertel ff dat ze tong niet tussen de tanden/kiezen moeten houwen... })

Geen ervaring mee as je het wel heb, maar is een wijze tip van deze smurf :)
 
hilde,

Was je aan het lessen bij motorhuis eindhoven ?

ik hoop dat je vertrouwen niet een al te grote deuk heeft opgelopen.

succes voor de volgende keer
 
Shit voor je Hilde, maar volgende keer gaat het vast beter en dan kun je alsnog lekker :] Geniet maar lekker van de chocolade (als die nog niet op is :+ )
 
Da's mooi kl#te! Sterkte en succes met de herkansing. Je weet nu hoe het niet moet, dus inkoppen dat volgende examen.
 
Eerst maar even een abonnementje nemen bij de cóte dór.. :)
Zakken op je examen is niets om je voor te schamen. Helaas is dat dit keer gebeurd door een valpartij ;( Snel weer aanvragen en opnieuw je best doen. Veel succes :]
 
Hoe vervelend het ook is, ik hoop dat je verdere "motor-carriere" er niet teveel door beinvloed wordt....

Veel succes en sterkte..... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan