Onderuit door olie/rotzooi op de weg

Dus de eerste die onderuitgaat en melding maakt heeft pech?


:X |(

Hoe moet het anders werken? De gemeente kan toch ook niet toveren en altijd garanderen dat de weg in goede staat als mensen niets melden. Het is gewoon klote dat er volgens die passant al zo ie zo 2 scooters zijn gaan glijden en dat geen van hun 3 uberhaupt iets heeft ondernomen om het te voorkomen. Kartonne boordje voor de bocht is zo gemaakt.
 
-O- zonder zeg van de glijpartij en ook een lastige situatie om op te lossen.

Duitsland hebben ze van die mooie waarschuw bordjes pas op 'slip' of olie. En die worden daar redelijk vaak gebruikt. Juist voor dit soort gevallen. Moesten hier ook vaker gebruikt worden :Y dingen kosten geen drol maar kan een hoop leed voorkomen.

In iedergeval succes met het schade herstel

:W
 
Ja. Mocht ik,of een ander, een 2e keer onderuit gaan in de tussentijd en de brandweer heeft verzuimt op te ruimen (tussen redelijke tijd) dan kan men aansprakelijk worden gesteld. Tenminste, zo werd het mij verteld.

Zo praten ze zich wel schoon.........dan is elke melding de 1e die ze daarover krijgen

Gewoon ff de verzekering inlichten en laat jou verzekering ze maar aansprakelijk stellen.
 
Hoe moet het anders werken? De gemeente kan toch ook niet toveren en altijd garanderen dat de weg in goede staat als mensen niets melden. Het is gewoon klote dat er volgens die passant al zo ie zo 2 scooters zijn gaan glijden en dat geen van hun 3 uberhaupt iets heeft ondernomen om het te voorkomen. Kartonne boordje voor de bocht is zo gemaakt.

en een kartonne bordje is niet rechtsgeldig :')
wat wil je er by the way opzetten?

Rotzooi op de straat te koop?
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gebeld met de gemeente.

Er zou meteen werk van worden gemaakt, en daarna werd ik keurig doorverbonden naar iemand die mij meer kon vertellen over de aansprakelijkheid. Kwam erop neer dat als er voor mij geen melding is gemaakt (en daarbij de brandweer tijdig zou hebben verzuimt schoon te maken) ik geen poot had om op te staan. Ik moest nog wel even wat foto's maken.

Nu red ik mij echt wel met een paar onderdelen van de sloop, het is allemaal niet zo erg met die oude studentenmotor die ik voor een appel + ei van marktplaats trok. Betreft een blauwe gs550 met 4-1 uitlaat die ietsepietse teveel lawaai maakt.

Het was op de garvesingel in Vriezenveen,ter hoogte van de harmsenweg. Ik reed richting westeinde. Ik ben net teruggereden voor de foto's, maar het was inmiddels weer droog en helemaal niet glad meer. Ik snap er niets van, vanmorgen spekglad en nu met droog weer is er weinig aan de hand.

Zal wel even melding maken op mf oost, die hele weg vanaf de nieuwbouw is sowieso al niet aan te raden. Overal grind, en toestanden door bouw werkzaamheden. Ook daar heb ik melding van gemaakt.

Foto:
[~[url="http://img52.imageshack.us/img52/1012/img002182011071510432.jpg"]afbeelding~][/URL]

Groet,
Teun

Offtopic: Volgens mij heb ik je wel eens gespot in Fleringen, moet er 5x per week zijn :W
 
Offtopic: Volgens mij heb ik je wel eens gespot in Fleringen, moet er 5x per week zijn :W

Oke, ik rijd naast de GS veel op een zwarte FZR600 met nr 51 op de kuip,en met soms wel 1500 km per maand rijd ik er vrij veel rond. Waar werk je? Ik woon in fleringen inderdaad :)

Groet,
Teun
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eerder dat ze bedoelen dat je het dan niet bij de gemeente of provincie kunt verhalen, omdat zij dan niet nalatig geweest zijn. Maar of het waarborgfonds nog iets voor je kan betekenen maakt hun dan toch verder niks uit? Zolang zij maar niet hoeven te betalen..
 
en een kartonne bordje is niet rechtsgeldig :')

Ach een helpend medemens hoeft ook niet rechtsgeldig te zijn....

Kortom ik had het over de passant en de twee andere die al waren gedonderd. Dan kan je best een bordje met PAS OP, GLADDE BOCHT neer pluren en dan de gemeente bellen.

Maarja dat is sociaal he en er staat niets tegen over, dan is het aantal mensen dat dat doet op 1 hand te tellen.
 
Toch nog even een reactie!

Ik rijd vandaag met de auto langs de gladde 'val' bocht en wat staat daar plots?



Juist! En dat terwijl Teun4 een mooie brief van de gemeente kreeg dat bij controle bleek dat er geen gladheden op de weg waren aangetroffen en ik het maar moest uitzoeken.

Nu dit bord is geplaatst denk ik daar wat anders over,en de gemeente schijnbaar ook. Kan ik wat met deze foto voor wat betreft schadevergoeding? })

Teun
 
sarcasme overgeslagen bij begrijpend lezen :? Kan gebeuren :P

De man die de TS hielp zijn motor overeind te zetten verteld dat er al een aantal mensen de dag ervoor ook waren gevallen door glad wegdek, maar blijkbaar heeft niemand daar iets mee gedaan ;)
Leuk hea dat die mensen daar niet mee doen? (let op: dit was sarcasme :Y )
 
Hoi Teun, die borden zijn daar geplaats nadat mijn vrouw 24 juli daar geslipt is met haar Fiat seicento en tegen een verkeersbord tot stilstand kwam. 2000 euro schade :( Ze reed nog geen 50!Wij hebben de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Ik heb eeb screenshot van jouw ervaring meegestuurd.
Als je wilt kun je contact met ons opnemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan