Onderuit gegaan, 1e keer :(

Die verzekering heb ik er wel dubbel en dwars uit voor de komende 2/3 jaar.

Hoewel de premie nu wel zal stijgen :X :X :X

En volgens mij heb ik ook nog eigen risico trouwens -O- '(
 
Balen man... zal je altijd zien, net als alles stuk is moet je je knappe motor pakken...


Inderdaad zou ik ook 2 x nadenken voor ik met dit weer zou gaan rijden, hou mijn hart vast, want morgen ga ik een 2e handsje bekijken, proefrit maken, en naar huis rijden met dat ding :X De verkopers zitten hem behoorlijk te knijpen, en zitten met de proefrit in hun maag, denk dat het wel mee gaat vallen, als ik daar de straat uit kom en de grote weg opdraai zal het wel los lopen O-)
 
Klote. Ik heb vandaag ook bewust idd. mij moto laten staan. Sterkte met de reparaties en de spierpijn die geheid gaat komen ;). 2e dag is altijd het ergste.
 
Balen man... zal je altijd zien, net als alles stuk is moet je je knappe motor pakken...


Inderdaad zou ik ook 2 x nadenken voor ik met dit weer zou gaan rijden, hou mijn hart vast, want morgen ga ik een 2e handsje bekijken, proefrit maken, en naar huis rijden met dat ding :X De verkopers zitten hem behoorlijk te knijpen, en zitten met de proefrit in hun maag, denk dat het wel mee gaat vallen, als ik daar de straat uit kom en de grote weg opdraai zal het wel los lopen O-)

Als je de startpost leest, zie je dat de TS de straat niet uit kwam :X

Succes aan jou en TS mooi balen !
 
Een bekende ex voetballer heeft de wijsheid dat ``elk nadeel z`voordeel heeft``de wereld in gebracht. Zou zeggen doe er je voordeel mee.

1- Je kan beter je pekelfiets (auto) `s winters in orde hebben.
2 Je weet nu wat je niet moet doen. O-)
 
Die verzekering heb ik er wel dubbel en dwars uit voor de komende 2/3 jaar.

Hoewel de premie nu wel zal stijgen :X :X :X

En volgens mij heb ik ook nog eigen risico trouwens -O- '(

Reken dan wel ff uit hoeveel het je gaat kosten aan eigen risico en toename premie voordat je het laat betalen door de verzekering
 
behoorlijk veel schade nog.
had je nog een aardig vaartje?


hoop dat je premie niet keihard omhoog gaat nu -O-
 
echt zonde man!!! -O- -O-

hopelijk is ie snel weer gemaakt en kan je weer opstappen (bij beter weer). :] succes met je spierpijn komende dagen.
 
Vreselijk balen man.

Altijd weer die voorrem, kun je niets aan doen.
Ik weet uit ervaring dat een simpele valpartij veel schade kan veroorzaken (aan de motor).

Heel veel sterkte
 
"gelukkig" zoiets lulligs
anderzijds, jezelf onderuitremmen voor een andere weggebruiker zou in je voordeel werken verzekeringstechnisch gezien als je geluk hebt..

suc6 ermee

idd ff eea berekenen of het wel n goed idee is de verzekering uit te laten betalen
 
behoorlijk veel schade nog.
had je nog een aardig vaartje?


hoop dat je premie niet keihard omhoog gaat nu -O-

Het ging hooguit met 3 km/u. Heb hem inmiddels weggezet bij de motorzaak. Schade wordt geschat op 1500 - 1700 euries.

Geen last van spierpijn gehad gelukkig :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan