onderuit gegaan,waar was de hulp?

subduc

MF veteraan
9 apr 2002
2.962
0
Veenendaal
ik ben nu weer rustig dus kan nu misshcien normaal typen zonder te schelden.
gister onderuit gegaan,ging te hard over een witte streep,gewoon mijn eigen stomme fucking schuld.schade valt mee omdat ik express onder de motor bleef liggen.zijkuip en ontstekingsdekselte en mijn pak die heeft zijn werk goed gedaan.

maar opzich wil ik et daar niet eens over hebben.
maar wel al die motorrijders die niet stopte terwijl ik daar in 30 graden vol in de zon stond,zowat van mijn stokkie te gaan.iedereen reed door,en et waren er een aantal.
en et was overduidelijk te zien dat er een ongeluk was gebeurd aan de sporen te zien en dergelijke.

blijft gewoon een klotegevoel maar et gewoon mijn eigen stomme schuld,hier leer ik wel van.
en ben verschrikkelijk blij dat ik altijd in pak rij.
 
klote is dat, ik stond afgelopen vrijdag met "pech", is welgeteld 1 motorrijder gestopt... van de minimaal 20 :X

[me]Thunderer stopt altijd... om in 90% van de gevallen boos aagekeken te worden omdat ik ze stoor bij een "belangrijk" telefoontje B|
[/me]


rijden helaas heel wat koekblikkers op 2 wielen rond...
 
Ja je hebt gelijk! Ik had gister hetzelfde, met mn meiske naar mn werk, vliegt de ketting (eigen schuld, ok) eraf en geen koekblik kijkt maar om en de motorrijders kijken je alleen ff aan en geven je dan een handje ( B| ) als je daar midden op groningerlandschap 8km lopend naar volgende dorp met de motor aan de hand loopt! :r

Maar verder alles goed met je en je motor? Das toch wel het belangrijkste hoor. ;)
 
Ow das klote voor je man! Ik heb zelf een keer zonder benzine gestaan op maandag net voor etenstijd, ik weet neit of het duidelijk was dat ik niet weg kon, maar ik had een chagrijnige kop en mijn jas uit en stond naast de motor. Wel zwaaien alleen niet stoppen, kheb zeker 8 motor rijders gezien. Gelukkig kon ik iemand bellen die een kwartier later met benzine kwam. Voelde me wel kut op dat moment. Zal wel niet duidelijk geweest zijn dat ik pech had....

(Btw ik had de motor net dus ik wist niet echt hoe het met benzinekraantje zat en de vorige eigenaar had de kilometer teller gewoon door laten lopen dus daar kon ik het ook niet van schatten)

Ik hoop dat de schade goed te repareren is, want deze motor heb je toch niet zo lang klaar met mods toch?
 
klote is dat, ik stond afgelopen vrijdag met "pech", is welgeteld 1 motorrijder gestopt... van de minimaal 20 :X

[me]Thunderer stopt altijd... om in 90% van de gevallen boos aagekeken te worden omdat ik ze stoor bij een "belangrijk" telefoontje B|
[/me]


rijden helaas heel wat koekblikkers op 2 wielen rond...
:^ 3 kwartier staan wachten en me staan ergeren aan al die motorrijders die langskwamen rijden met opgestoken duim |( |( Nee, ik stond daar geen pauze te houden met m'n motor opzettelijk overdwars op de vluchtstrook en zwaaiend om aandacht te trekken. :(

[edit]BTW, bij die doorrijders zat ook een MF-dame met een diepblauwe Fazer ( achtige ) motor :( [/edit]
 
Laatst bewerkt:
idd,en op een grasveld midden in een bocht tussen op en afrit ga je echt niet voor de fun een peukie opsteken.
kon me er gister echt kwaad om maken,puur ook omdat ik niemand te pakken kreeg omdat me telefoon ook kapot was.dan word je gek hoor met 30 graden op je bats in je pak,en motor kapot.

en met de motor komt et goed,voel mezelf gewoon klote.
 
ik ben nu weer rustig dus kan nu misshcien normaal typen zonder te schelden.
gister onderuit gegaan,ging te hard over een witte streep,gewoon mijn eigen stomme fucking schuld.schade valt mee omdat ik express onder de motor bleef liggen.zijkuip en ontstekingsdekselte en mijn pak die heeft zijn werk goed gedaan.

maar opzich wil ik et daar niet eens over hebben.
maar wel al die motorrijders die niet stopte terwijl ik daar in 30 graden vol in de zon stond,zowat van mijn stokkie te gaan.iedereen reed door,en et waren er een aantal.
en et was overduidelijk te zien dat er een ongeluk was gebeurd aan de sporen te zien en dergelijke.

blijft gewoon een klotegevoel maar et gewoon mijn eigen stomme schuld,hier leer ik wel van.
en ben verschrikkelijk blij dat ik altijd in pak rij.
Heb je wel een MF stickertje :9
 
effe meteen "de andere kant" posten want dat schijnt in ieder topic te horen tegenwoordig. })

"Wat ik gister tegenkwam, ik ben lekker aan het touren op mijn glimmende juppenfiets zie ik daar opeens een vent met z'n motor liggen. Dus ik denk zwaai even of hij hulp nodig heeft. Hij zwaait terug dat alles goed is. Nou vraag ik mij toch af wat hij daar aan het doen was, want omkiepen op zo'n plek is wel heel dom. Misschien was hij even van het zonnetje aan het genieten" :+


Maar alle gekheid op een stokje, het is knap lullig dat er niemand stopte.
Ik persoonlijk stop altijd (als het mogelijk is), of draai om als er nog niemand anders bij staat. Ook met mijn koekblik.

Maar ach het is het seizoen.

Nu zijn er allemaal van die mooi weer rijders, die denken dat ze er bij horen omdat ze al een malloot na alles zwaaien dat ook op 2 wielen rijd.

Over een maand of 2 zijn er weer wat minder motorrijders op de weg, maar zullen er wel weer meer stoppen.
 
Maar alle gekheid op een stokje, het is knap lullig dat er niemand stopte.
Ik persoonlijk stop altijd (als het mogelijk is), of draai om als er nog niemand anders bij staat. Ook met mijn koekblik.

Maar ach het is het seizoen.

Nu zijn er allemaal van die mooi weer rijders, die denken dat ze er bij horen omdat ze al een malloot na alles zwaaien dat ook op 2 wielen rijd.

Over een maand of 2 zijn er weer wat minder motorrijders op de weg, maar zullen er wel weer meer stoppen.
:^ Denk dat je inderdaad pech hebt gehad (dubbel pech dus).
[me]Beemerbuffel zal ook altijd stoppen om te zien of 'ie kan helpen.[/me]
 
en dan vooral op zon moment als gister ga je der kapot aan ergeren echt niet normaal.ik was echt bloedlink
 
Tja, iedereen is altijd druk bezig met groeten maar als het er echt op aankomt dan blijkt de "motorrijder-solidariteit" niet echt te bestaan en kijken de meesten quasi de andere kant op als er problemen zijn.
Nou ja, niet helemaal, een paar jaar geleden stond ik met mijn BMW langs een nogal stille weg (carburateurs liepen over) diep in de nacht, komt er opeens een "klassiek" Hells-Angle achtig type aanploffen, stopt, grunte iets in mijn richting wat ik niet verstond, haakte de carburateur-open, fiddelde een beetje met de sproeier naald, en hopla, helemaal in orde. Toffe gast, zo zie je maar.

Ik hoop dat je weer snel hersteld bent van de schrik en schade.
 
Goh, ik wist niet dat je als motorrijder verplicht was te stoppen voor anderen als deze met pech staan. Dat iemand dat doet uit zichzelf moet je als 'extraatje' opvatten, maar VERWACHTEN dat ze allemaal voor je stoppen vind ik wel een beetje ver gaan.
 
ik had geen pech ik was onderuit gegaan<en ik vind et wel normaal als er $) voorbij rijden en ik lig daar dat er iemand stopt>al is et maar om te vragen hoe et gaat>wij zeggen toch zelf vaak dat motorrijders een grote vriendengroep is<dan kunnen we ons toch ook wel zo gedragen
 
ik had geen pech ik was onderuit gegaanal is et maar om te vragen hoe et gaat>wij zeggen toch zelf vaak dat motorrijders een grote vriendengroep is<dan kunnen we ons toch ook wel zo gedragen

ja, en dan stopt er iemand, ziet jou daar liggen onder die motor en dan vraagt ie: hoe gaat het? Dan ben je ook weer boos omdat ie je niet meteen helpt, dat kan ie toch zelf wel zien dat het niet gaat :P

Maar niettemin wel balen, ik stop ook altijd even om te kijken of ik kan helpen mits de omstandigheden het toelaten ;)
 
Je moet niet verwachten dat iedereen dat zo ziet. Natuurlijk is het motorvolk een apart slag mens, maar niet iedereen denkt er hetzelfde over (ook wat zwaaien betreft). Ik meen mij een topic te herinneren van een tijdje terug waarin werd geklaagd nota bene dat er te veel mensen stopten om hulp aan te bieden. Dan denk ik bij mezelf: waar lul je dan over? Voor de 1 is het te weinig, voor de ander teveel... Typisch Nederlands gezeik: het is nooit goed :9
 
ik ben nu weer rustig dus kan nu misshcien normaal typen zonder te schelden.
gister onderuit gegaan,ging te hard over een witte streep,gewoon mijn eigen stomme fucking schuld.schade valt mee omdat ik express onder de motor bleef liggen.zijkuip en ontstekingsdekselte en mijn pak die heeft zijn werk goed gedaan.

maar opzich wil ik et daar niet eens over hebben.
maar wel al die motorrijders die niet stopte terwijl ik daar in 30 graden vol in de zon stond,zowat van mijn stokkie te gaan.iedereen reed door,en et waren er een aantal.
en et was overduidelijk te zien dat er een ongeluk was gebeurd aan de sporen te zien en dergelijke.
Heb ik al eens een topic over gedaan.
blijft gewoon een klotegevoel maar et gewoon mijn eigen stomme schuld,hier leer ik wel van.
en ben verschrikkelijk blij dat ik altijd in pak rij.
Vooral blijven groeten.
 
wat bedoel je*vraagteken* knoP doet et niet>

en tuurlijk niet iedereen zal stoPpen maar je mag toch wel verwachten dat er iig iemand stopt>
als ik een auto tegen een boom aan gevouwen zie met niemand erbij<rij ik toch ook neit door terwijl ik denk ach zal wel goed komen
 
Motor rijden doe je voor je plezier en via dit forum deel je dat plezier en help je elkaar. Waarom zou je dat juist op de weg niet doen, waar het op dat moment het hardst nodig is?

Het zijn vaak maar kleine dingen en dan kun je iemand een enorm plezier doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan