onderuit gegaan!!

bikerider

MF veteraan
6 jan 2006
1.403
2
Hoofddorp
Afgelopen vrijdag samen met mijn vriendin en een maatje van me wezen rijden. Me maatje ging eerder naar huis en mijn vriendin en ik zijn nog even door rijnsaterwoude gereden, mooie bochten weg en na de laatste bocht 2 kilometer lang recht stuk. Nadat ik de laatste bocht had gehad even lekker aan het gas gezeten en aan het eind van de weg even gewacht op mijn vriendin. Na een minuutje wachten begon het toch wel erg lang te duren waarop ik besloot weer terug te gaan. Aangekomen bij de laatste bocht zag ik mijn vriendin daar in de berm liggen en ben dus met een noodgang naar haar toe gegaan om te kijken wat ze had. Eerst even geen reactie en daarna zei ze dat het allemaal goed ging alleen dat haar duim zo verschrikkelijk pijn deed. Op dat moment stopte er een auto dus meteen weer opgelucht dat er iemand was die evt. kon helpen. De betreffende persoon in de auto kijkt naar de motor vervolgens naar mijn vriendin en rijd weer door. (mocht diegene dit lezen bij voorbaat dank voor je hulp!) Na beetje geruststellen kwamen er 2 motorrijders aan en toen dacht ik: motorrijders zijn er wel voor elkaar.... NIET DUS!!! (Dus de betreffende motorrijders mochten jullie dit lezen bij voorbaat dank voor het klaarstaan van je mede-motorrijders.) Nadat ik de motor uit de berm heb gehaald stopte er uiteindelijk iemand die vroeg of alles ok was hier aangezien die motor er niet zo best uitzag (hulde aan deze man!! hij had het zelf ook eens meegemaakt en waardeerde het wel dat hij was gestopt.)Meteen telefoontje gepleegd naar me ouders of me vader die motor weg kon halen en me moeder me vriendin naar de 1e hulp kon brengen. Na 20 min wachten kwamen ze aan me moeder naar de 1e hulp me vader die motor weggebracht. Nadat alles geregeld was met de motor naar de 1e hulp gereden en van 10 tot half 3 s'nachts gezeten. Mochten er nog mensen zijn die onderdelen hebben voor een gs500 (koplamp, cockpit en de rest moeten we nog bezien) zouden mij een groot genoegen doen door even contact op te nemen kijk in profiel voor email.
bedankt voor jullie tijd en hier nog wat foto's.
full


Groeten tim
 
Dat is schrikken. Tja, helaas is het zo dat er weinig zijn die de moeite nemen om te stoppen bij een ongeluk. Het is gewoon triest.

Alles weer goed met je vriendin ?
 
Dat was zeker schrikken. Je word weer met beide voeten op de grond gezet. Vriendin zit nu in het gips had iets gescheurd bij haar duim. Maar volgende week mag ze weer van het gips af.
 
gvd joh, dit lijkt me echt dood eng om erachter te komen dat je meid plat is gegaan en dan moet je ook nog eens naar haar toe gaan daar liggend in de berm zonder te weten hoe ze er aan toe is.
Angstige sec denk ik zo.

Dat niemand effe stopt heb ik ook ervaren, echt niet normaal hoe onze samenleving soms in elkaar zit.
EIKELS.


iig succes met je meid en de opbouw van de bike
 
ik zag haar liggen en zag me hele wereld instorten. Had het angstzweet in me handschoenen staan. maar gelukkig had ze alleen iets in haar duim gescheurd had heel anders kunnen zijn. En dat er idd van die luitjes zijn die niet even de tijd kunnen opbrengen om te stoppen zijn zielig maar die komen er wel achter als zij een keer uit de berm gehaald moeten worden.
 
Ik heb precies het tegenovergestelde meegemaakt. Toen in binnen de BBK een highsider maakte en head-first over het stuur koprollend "afstapte" ;) landde ik netjes in een struik achter het hekwerk waar ik m'n motor tegenaan parkeerde.

Het leek allemaal heel rustig te gaan en afgezien van wat krassen van de doorntakken op de rug van m'n pak had ik dus niets. Met slippende banden hoorde ik een auto toesnellen en eenmaal overeind gekomen zag ik vanaf de andere kant een vrouw toesnellen.

Iedereen toonde bezorgdheid en ik stond daar met een rood harsens :+ Een toevallig passeerende ambulance stopte ook nog even om te vragen of alles goed ging.

Met z'n allen hebben we toen de motor uit het hek getrokken en ben ik weer naar huis gereden.

Het zal wel aan de regio liggen :P
 
Onbegrijpelijk dat mensen niet gewoon de moeite nemen om even uit te stappen. :N :N

Gelukkig valt het allemaal mee, maarre...
hoe is ze nu ten val gekomen?
 
maar goed dat het nog meevalt

en succes met het herstel
en het lijken mij ook vreselijke seconden als jij je vriendin in de berm ziet liggen
 
Dat is schrikken zeg!!! Wens 'r maar veel succes met het herstel en dan zo snel mogelijk weer op de fiets hoor! :]
 
ten eerste allen bedankt voor de reacties, zo zie je maar weer er zijn er toch nog een hoop die wel even de tijd nemen voor je in dit geval een steunbetuiging :) .
@ fazerchick ze heeft de bocht te snel genomen waarschijnlijk en de bocht niet helemaal goed ingeschat.
Het eerst wat ze vroeg was hoe haar motor eruitzag ze heeft deze sinds april en met haar avonduren bij elkaar verdient in een hotelletje. dus dat viel zeker even tegen voor haar aangezien de vakantie ook al in het zicht is en ze nu dus ook 1 a 2 weken niet kan werken.
 
[me]The Beerhunter kwam eind vorig jaar met een maatje een meid tegen die onderuit was gegaan op de dijk, binnen een minuutje of tien stopten er ook nog een twee/drie tal andere rijders...
[/me]



erg klote dat je de verkeerde hebt getroffen, je zou er pislink van worden -O-

iig, veel sterkte met het oplappen van de duim en de gs!!
 
Sterkte, maar wat ik alleen niet begrijp is waarom je geen 112 hebt gebeld. Bij een motorongeluk nooit geen risico nemen helemaal al niet als ze niet gelijk reageert.
 
@seven of nine Ik kwam aan bij het ongeluk en ten eerste ben je zwaar in paniek en begon ik naar haar te roepen. toen ik naar haar toe was gerend en naast haar ging zitten zei ze dat ik rustig moest worden en dat ze haar duim zwaar bezeerd had. Ik zei ook wel dat ik 112 zou bellen maar ze zei dat het wel goed was. Maar achteraf heb je misschien wel gelijk aangezien je nooit kan zien of ze inwendig letsel heeft.
 
verdomme zeg gewoon doorrijden :? |( :(

maarja daar gaat het schijnbaar heen in dit maffe land :N :N

als je vriendin er maar niks aan overgehouden heeft is het wel goed iig!!!

sterkte!!
 
sja blijf het ook raar vinden dat ze niet even het fatsoen in hun donder hebben om te vragen of alles goed gaat hier aangezien er een meisje en een motor in de graskant ligt. Neem aan dat ze zelf ook wel begrijpen dat we daar niet aan het sleutelen zijn.
 
Ach ja, er kan nu weer een topic vol komen met hoe verrot onze maatschappij is... Maar wat schieten we er mee op?

Wees blij dat ze er zo goed vanaf gekomen is. Slootje of Hekwerk wat in de weg stond en het had veel erger kunnen zijn. Wel verrot van de fiets, maar das vervangbaar.
 
Beterschap voor je vriendin.

De behulpzaamheid van andere motorijders heb ik trouwens ook ervaren. Stond een keer met panne langs de kant en werd ook vrolijk voorbij gereden door tientallen motorrijders. Een handje opsteken is er op dat moment trouwens ook niet bij.
 
tijd van stoppen voor elkaar is volgens mij ook al een heel eind over


laatst ook een rot eind gelopen met de motor.
maar de mensen op motors die langs kwamen zwaaide wel |( |(
 
Heel veel sterkte voor je vriendin jongen,heb zelf pas een ongeval aan de lijve ondervonden.
Kan zeggen de hulp was perfect,een fietser die het zag gebeuren had direct 112 gebeld en n auto en scooter stopte veel dank aan die mensen.
Heb later met de fietser nog contact gehad,want had geen ik idee wat er gebeurd was.
Maar achteraf hoorde ik dat een bekende had gezien dat ik het was,en was doorgereden is een vage bekende nu dat snap je wel......

Nogmaals sterkte en voor je vriendin, kop op ik rij ook alweer met veel plezier *O*

Groeten Magnamannetje
 
Balen dat je net de verkeerde motorrijders getroffen hebt. Mijn ervaring is toch wel dat de meesten wel stoppen als ze iemand zien liggen ern er verder nog niet teveel mensen bij staan.

Iig sterkte voor je vriendin. :)

tijd van stoppen voor elkaar is volgens mij ook al een heel eind over


laatst ook een rot eind gelopen met de motor.
maar de mensen op motors die langs kwamen zwaaide wel |( |(
Als je voor de vijfde keer gestopt bent om 'nee ik geniet ff van het uitzicht' te horen, laat je het verder wel. })

Als mensen nou eens wat minder zinloos stoppen, zou dat een stuk beter gaan. :+
 
Als je voor de vijfde keer gestopt bent om 'nee ik geniet ff van het uitzicht' te horen, laat je het verder wel. })

Als mensen nou eens wat minder zinloos stoppen, zou dat een stuk beter gaan. :+

:^

Maar als je een motor op zijn kant ziet liggen, en mensen in de berm, hoe haal je het dan in je bolle hoofd om gewoon door te rijden na even gekeken te hebben? Dat mogen ze van mij strafbaar stellen, bij wijze van spreken dan, want in de praktijk is het wat lastig te bewijzen helaas.

Heel veel beterschap voor je vriendin... En die motor... die komt wel weer... Hoe veel je er ook van houd, uiteindelijk is het niet veel meer dan een klont metaal en plastic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan