Onderuit gegaan.

ID_

MF'er
31 jan 2011
191
0
Utrecht
Ja, het moest er eens van komen, en ik het 't er verdomt goed vanaf gebracht.
En natuurlijk mijn eigen stomme fout.

Eykmanplein Utrecht.

Stond voor stoplichten opgesteld vanaf Blauwkapelseweg afslag naar rechts richting kardinaal de jongweg richting A27. Ik ken die stoplichten (dacht ik) en zodra stoplicht op groen gaat gaat het stoplicht bij de afslag iets later op groen.. Nou... Die ging dus later dan verwacht op groen en ik lig op m'n plaat. Oorzaak:

* Koude banden
* Remmen in de bocht
* Glad wegdek vanwege het vele verkeer

Schade:

* Imago
* knipperlichten rechts
* Sliegel rechts kadoek
* Extra krassen op uitlaat rechts
* Helm iets bekrast (vervangen?)

Verder lijkt alles in orde... En nu snel spiegel vervangen want het doet pijn om weer in 'm koekblik met zulk weer te rijden
 
Weet je zeker dat er niet meer schade is? Ik heb dat ook eens gehad dat ik dacht weinig schade te hebben, viel het smerig tegen.

En dat ego herstelt wel weer hoor. ;)
 
-O- Oeps, knap vervelend maar inderdaad, met dat ego komt het wel weer goed.
Ook je schade kan weer hersteld wiorden uiteraard.

En ja, ik denk dat het verstandig is om die pletterpet te vervangen.

Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Weet je nog of je met je hoofd op het wegdek bent geklapt of alleen geschoven? Laatste geval zou ik de helm niet vervangen.
 
Weet je nog of je met je hoofd op het wegdek bent geklapt of alleen geschoven? Laatste geval zou ik de helm niet vervangen.

Getijgen zeiden dat ik niet op m'n hoofd viel... Echter zag ik wel wat krassen... Het ging trouwens langzaam hoor..
 
Rot voor je ID, hoop dat de schade inderdaad mee valt.

Fijne plek om onderuit te schuiven trouwens, lag je precies bij de rijschool voor de deur? |(
 
Getijgen zeiden dat ik niet op m'n hoofd viel... Echter zag ik wel wat krassen... Het ging trouwens langzaam hoor..

Wat weet je zelf nog? Als je een "stukje film" kwijt bent zou ik de helm wel vervangen, grote kans dat je dan wel een klapper met de hoofd hebt gemaakt. Getuigen letten echt niet op of je hoofd wel of niet op de grond komt. Die staan meestal al perplex dat er iets gebeurt wat niet dagelijkse kost is.
 
Eigenlijk hoef je alleen maar wat nieuwe knipperlichten en een nieuwe sliegel ( :+ ). Valt nog best mee. Succes ermee :Y .
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk hoef je alleen maar wat nieuwe knipperlichten en een nieuwe sliegel ( :+ ). Valt nog best mee. Succes ermee :Y .

That's it.. (Hoop ik iig, na me werk toch ff goed kijken..)

2011-09-21%25252008.47.38.jpg
 
Stond voor stoplichten opgesteld vanaf Blauwkapelseweg afslag naar rechts richting kardinaal de jongweg richting A27. Ik ken die stoplichten (dacht ik) en zodra stoplicht op groen gaat gaat het stoplicht bij de afslag iets later op groen.. Nou... Die ging dus later dan verwacht op groen


als je rustig optrekt bij dat stoplicht, klopt het dat je groen krijgt..
als je wegscheurt wil het wel eens te lang duren..

maar zijn iid klote lichten, veel fietsers trekken zich er niks van aan |(

btw let je wel op dat de groene golf op de kanibaal de jong weg is veranderd :Y
 
ja, leuke mensen, instructeurs :Y
 
Laatst bewerkt:
Tsja, het kan natuurlijk nooit kwaad om met de helm eventjes langs een motorzaak te gaan.
 
Haal de binnenbekleding van je helm even uit je helm en bekijk het schuim van de helm. Als dat ergens is ingedeukt betekend dat dat deel van het schuim een klap heeft opgenomen. Val je precies op dat stuk nog een keer heb je geen demping meer. Hoef je niet echt voor bij een motorzaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan