Onderuit gegaan!

Ho wacht ff (pakt koffie en koeken) ist al weer vrijdag *O* _O-

Maar om ff iets aan je mee tegeven waar je wel wat aan heb.

Ind beetje nafief om dat met dit weer te doen. zeker pas proberen bij >10 graden of meer. Banden goed warm rijden. Lekker eerst flink vlot normaal de bochten nemen zodat je kunt wennen en de bochten leert kennen.

Kijk ff in regionaal of er in de buurt een plekkie is waar men dit vaker doet. In de gaten houden en eens met de mannen gaan praten. Bv bij ons in de speeltuin zijn er zat die graag voor rijden om de juiste lijn en snelheid aan te geven. Durf je dan op snelheid mee, gaan ze graag achterrijden om met je mee te kijken hoe je houding etc is.

Dan leer je veel sneller en de lokale jongens daar kennen de beste bochten zeer goed.

Eenmaal gedaan is het verslavend maar doe het alsublieft waar het kan en ga niet de bochten ridder uithangen. Kneedown is een gevolg en geen doel zoals eerder gezegd

Succes met de reparatie en veel plezier met oefenen
 

:')

full


})
 
Laatst bewerkt:
Dat was niet een kneedown maar een bodydown dus. De toeter zal wel gestorven zijn van schrik.
 
Volgns mijn berekenige komt hetdoor de zwaartekracht datje op je plaat ging. Speiegels moetje na gebruik sowieso vervangen. En een toeter? Sorry,maar ie zit alleen op mijn waterscooter, en daar kan ik probleeloos mee kneedownen. Dus misscien ligt het aan je merk brommer
 
zijn er punten die moet ik nu gaan checken?

Not sure if serieus but if serieus

Controleren of er in dat holle vat wat boven je schouders zit nog enige vorm van grijze inhoud te vinden is.
En dan te bedenken dat je de leeftyd al wel had om eerst te kunnen nadenken en dan pas te doen.

Leer eerst maar eens motor te rijden en ga dan pas een wannabee marques proberen uit te hangen.

Maar dat zal alle 2 wel al te moeilijk voor je zijn als het je voordat je ging proberen te kneedownen jezelf nog niet bedacht had dat het nu nog veel te koud voor is. Zeker als je de skills helemaal nog niet eens beheerst.

Verder succes met opknappen en als ik jou was zou ik alle delen dubbel kopen want die zal je eerdaags wel weer nodig hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nah, zie het probleem niet...
TS heeft in elk geval zijn kneedown gemaakt... :)

En een elbowdown, assdown, full down... :z...
 
zal dat het wel zijn dan? -O-

Dat moet toch wel? Alle andere mogelijke oorzaken lijken mij zeer onwaarschijnlijk. De weersomstandigheden waren perfect en de openbare weg leent zich perfect voor het maken van kneedowns. Dan blijft de kleur over als enige logische optie 8-)
 
Laatst bewerkt:
Stukje stoerdoenerij heeft verkeerd uitgepakt _O-
Doet me toch wel een beetje een lach laten verschijnen eerlijk gezegd :D Gelukkig ben je zelf niet gewond geraakt erbij.

En, wat hebben we geleerd hiervan?
 
Laatst bewerkt:
Stukje stoerdoenerij heeft verkeerd uitgepakt _O-
Doet me toch wel een beetje een lach laten verschijnen eerlijk gezegd :D Gelukkig ben je zelf niet gewond geraakt erbij.

En, wat hebben we geleerd hiervan?

Dat er alleen moraalridders op het mf zitten?
 
Stukje stoerdoenerij heeft verkeerd uitgepakt _O-
Doet me toch wel een beetje een lach laten verschijnen eerlijk gezegd :D Gelukkig ben je zelf niet gewond geraakt erbij.

En, wat hebben we geleerd hiervan?
Had er gisteren ook 1 voor mij staan(met iemand achter op :X ) die bij elk verkeerslicht zowat op zijn plaat ging omdat hij stoer wou weg rijden _O- _O- _O- (met een schakelbrommer _O- )
 
Dat er alleen moraalridders op het mf zitten?

Heeft niets met moraalridderij te maken. Niemand zegt dat het niet mag, iedereen zegt dat een kd een beetje dom is bij deze temperaturen.
 
Heeft niets met moraalridderij te maken. Niemand zegt dat het niet mag, iedereen zegt dat een kd een beetje dom is bij deze temperaturen.
en ik zeg er nog bij dat het stoerdoenerij is.. want echt een functie heeft een knee down niet, behalve dat je trots kan verkondigen dat je je knietje aan de grond hebt gehad. Maar goed, wat ie wilde is wel gelukt. Neem tenminste dat ie met zn knietje de grond wel geraakt heeft. En met zn kont :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan