onderuit: hoeveel keer tov. je tot.rijervaring?

ff de komma\'s weghalen. Dan staat de poll er wel goed.

1 keer in 54000 km (4 jaar). Afkloppen!
 
Laatst bewerkt:
Vroeger was onze leuze in de enduroclub. \"Wie niet gevallen was tijdens een rit had niet hard genoeg gereden.\"
Ben gelukkig nog niet gevallen met de wegmotor.
 
3x onderuit gegaan en zo\'n 250.000 km gereden, dat is ehhh... Heel weinig keer per 10.000 km. :]
 
ik heb circa 65.000 km gereden in ruim 2 jaar en nog niet onderuit gelegen... :] (hoop ik lang te houden, klop klop)

maar aantal keer per 10.000 km is dat niet wat weinig? kan beter naar 25.000 of 50.000 gaan???
 
Laatst bewerkt:
20.000 km gelopen 2 jaar

1x onderuit door EIKEL van een Boer was niet mijn fout.(fiets total loss)

en een keer omgedonderd :( (geen schade)
 
Laatst bewerkt:
2x in 1982 op een cb400,daarna nooit meer.Was ook niet mijn schuld toen,1x frontaal op auto die door rood reed en 1xdoor fietser die niet voorsorteerde.
 
1× hijgzijder door prikkeldraad dijk af :(

1× stilstaand omdat ik op de tank zat na een noodstop, door een wheely, waarna er een super stoppie volgde en ik op de tank eindigde (doe nooit een wheely richting een T-splitsing :+ ).
Daarna zijn wheely\'s ook nooit meer echt goed gegaan :(
 
Op (in?) 200 á 220.000 km:
1 keer onderuit met RD 350,
1 keer op ree geklapt met Yzf 750 R,
3 keer ómgedonderd met bagage en/of vriendin, \'k heb te korte pootjes.
R1tje tot nog toe schadevrij :}
 
in ongeveer 100 a 125.000 km

met motor grindbak in
motor laten omvallen, vriendin hoorde me 2 hoog achter vloeken.
2x met slot in achterwiel proberen weg te rijden.

1 keer bijna een Fransman op zijn bek geslagen omdat die aan me motor zat, bleek die hem net te hebben tegen gehouden omdat standaard weg zakte in warme asfalt, man uitgebreid bedankt :} :}
 
Jeemig, wat een hoge getallen.
Span ik kennelijk de kroon, maar of je daar blij mee moet zijn \ '( ?

1 keer in de 6000 km, die ik in de zomermaanden weer ga verhogen (de km dus ;) )
Ging zandhappen naast de snelweg
 
Uhm... kweet niet wat er allemaal meetelt, maar ander span ik de kroon hier... Kheb mijn FZR al een paar keer laten omdonderen. De CB is regelmatig gevallen... Aantal km :? uhm in het begin 20k per jaar... tegenwoordig misschien 10k. Ik rij 11 jaar... dus ik heb uhm... wel wat km\'s gereden.

Effe mijn oepsjes...
CB
1 keer standaard vergeten...
1 a 2 keer CB gestart op standaard in de versnelling maar startblokkering werkte niet...
1 keer achterop auto gereden... CB\'s hebben geen remmen...
1 keer motor vol bagage en ik hield hem niet meer
1 keer tapijt wezen halen en dat schoot tussen het achterwiel...
1 keer voetsteunen te vaak aan de grond gereden, waardoor de steun eraf viel...
FZR
1 megaklapper door een paniekremaktie...
een aantal keer motor laten omdonderen door verkeerd beladen rijdens vakantie...
1 keer geschrokken van achteruitrijdende auto op parkeerplaats...
1 keer highsider opdraaien van rotonde...
FJ1200
1 keer stoer willen slippen op het gras ( ging met de FZR altijd prima...)
YZF R1
nog niks.

Ennuh ik denk dat als ik mijn vrienden vraag dat ze nog wel wat weten...
Het zijn geen grote schadeposten geweest, meer gekrenkt ego dan wat anders. Trouwens ik denk dat diegene die veel rijden ook wel meer van dit soort oepsjes hebben gehad dan ze nu zeggen.
 
Effe mijn oepsjes...
CB
1 keer standaard vergeten...

haha ik zie je het al voor me, je stapt af, en je loopt gewoon weg... hop, dondert dat ding op de grond.. \'KUT!\' ;) hehe doet me herinneren aan m\'n bromfietstijd, ook een keer standaard uit, brommer starten, en wegrijden, vergeten de standaard in te klappen (brommers hebben die blokkering niet, althans oudere brommers niet). Nou, dat ding in een bocht naar links maar net goed :) Dat zijn altijd mooie akties :}
 
Trouwens ik denk dat diegene die veel rijden ook wel meer van dit soort oepsjes hebben gehad dan ze nu zeggen.

Wel een paar bijna oepsjes. Eerlijk waar.

1x bijna met motor en al omgesodemietert omdat m\'n knie op slot zat na 1,5 uur non-stop sturen zonder benen strekken (leve Oostenrijk in begin mei, zelfs geen verkeerslicht waar we voor hoefden te stoppen)

1x bijna toen ik hem de paddock stand wilde zetten. Kon hem nog net opvangen.

1x net op tijd terug van een bak koffie. Motor stond op jiffy met volle bagage rustig in het gras weg te zakken.

Goed, ik zie wel hoe ik 2002 doorkom.
 
Wat neem jij in godsnaam dan allemaal mee op vakantie???

ik heb wel een idee... ik had vorige jaar bijna het zelfde probleem (heb toen een plankje opgezocht voor de jiffy)

- tent
- slaapzak
- slaapmatje
- kleding
- klein beetje eten en drinken
- flesje benzine
- kampeerspullen (verlichting, beker, etcetera)
- en weet ik het allemaal nog voor klein spul (was helemaal self-supporting zeg maar)

en alles paste in een tanktas en topkoffer. verder had ik wel een rugzak bij me, maar dat was voor me zelf als ik mijn motor liet staan met bepakking, dan nam ik waardevolle spullen mee.

het gewicht wel echt wel dan trouwens!!!
 
Wat neem jij in godsnaam dan allemaal mee op vakantie???

ongeveer zoveel...

yam-r1-99-bikepics-17227.jpg


Op zaterdag 12 januari 2002 12:57 schreef HELLdesker het volgende:

CB
1 keer motor vol bagage en ik hield hem niet meer

FZR
een aantal keer motor laten omdonderen door verkeerd beladen rijdens vakantie...

Maar uhm wijsheid komt met de jaren... :P
Ter mijn verdediging... Ik wist met de CB niet precies wat ik allemaal mee moest nemen en dat een standaard zo makkelijk zou wegzakken in het gras en/of asfalt wist ik ook niet. |(
Ennuh met de FZR een aantal keer de motor niet helemaal goed neergezet waardoor de bagage de motor als het ware omtrok. |(
 
ongeveer zoveel...Maar uhm wijsheid komt met de jaren... :P
Ter mijn verdediging... Ik wist met de CB niet precies wat ik allemaal mee moest nemen en dat een standaard zo makkelijk zou wegzakken in het gras en/of asfalt wist ik ook niet. |(
Ennuh met de FZR een aantal keer de motor niet helemaal goed neergezet waardoor de bagage de motor als het ware omtrok. |(


OOh gelukkig, dacht na je verhaal dat je zo iemand was die meer meeneemt op zijn motor dan er in een gemiddelde verhuiswagen past. ;)
 
1982 kawa Z400 op m\'n platte bek
1983 maand oude Yam TR1 plat gelegd
1983 honda cb400t van m\'n broer tegen een auto gezet
1984 de zelfde TR1 tussen 2 auto\'s geparkeerd
1986 bmw r100rs met koffer langs auto
1997 ik dacht dat ik het begon te leren, met suzuki gsx600f frontaal tegen een auto.
1998 Yamaha FZR1000Exup highsider.
en dat alles in ruim 400.000 km.
ik geloof dat ik niets vergeten ben
 
Terug
Bovenaan Onderaan