onderuit met gpx 250r

Bazzz

Rookie
26 jul 2004
7
0
Den Helder
afgelopen zondag werd ik niet gezien door een auto en die zette hem dus zo voor me neus en aangezien het nat was en het te laat was om uit te wijken ging ik volop in de remmen maar me voorwiel blokeerde en gleed weg volop die auto in gelukkig reed ik maar een kilometertje of 40 maar het doet evengoed pijn in je hoofd

vriendin die voor het eerst achterop zat deed dat ook voor het laatst dat vind ik nog het ergste ;(

gelukkig houden we er nix aan over alleen

jammer dat automobilisten niet zo goed uit kijken

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/108558/324ff71a308dc234c3b9c5390d585a35 (IM001824.JPG)​
 
Het 25kw forum is alleen voor vragen of verhalen met betrekking tot 25kw. je reed misschien wel; op een 25kw fiets, maar het is niet dankzij je 25 ofzo toch? dit is meer iets voor algemeene motorpraat...

VICCIEEEEEEEE!!!!!


wel kloten voor je man... sucses met de schade!
 
Damn '(

full


Kijkt makkelijker ;)

Suc6! met herstel van je bike ...
 
Dat ziet er niet best uit '( Gelukkig hebben jullie verder niks maar de motor ziet er minder blij uit... Succes met opknappen.

Het 25kw forum is alleen voor vragen of verhalen met betrekking tot 25kw. je reed misschien wel; op een 25kw fiets, maar het is niet dankzij je 25 ofzo toch? dit is meer iets voor algemeene motorpraat...

VICCIEEEEEEEE!!!!!
Die is er lekker niet :P Maar 25 kw is ook voor dit soort verhalen hoor :)
 
Damn, die ziet er niet goed meer uit :r .

Kop op, ik heb het ook voorgehad en weet hoe het voelt.
Gelukkig reed je maar 40 en heb je zelf niets!
 
veel sterkte met je herstel, wees blij dat jij en je vriendin gelukig geen ernstige schade hebben!!!

dat is wel klote als je dan voor de eerste keer met je vriendin op de motor stapt en dan moet zoiets gebeuren :(

en.......ben jij (en zij) al een beetje over de schrik heen?
 
Het 25kw forum is alleen voor vragen of verhalen met betrekking tot 25kw. je reed misschien wel; op een 25kw fiets, maar het is niet dankzij je 25 ofzo toch? dit is meer iets voor algemeene motorpraat...

VICCIEEEEEEEE!!!!!


wel kloten voor je man... sucses met de schade!

Volgens mij wil je mod worden ofzo :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan