onderuit met z\'n tweeen.. ;(

bwah, winter is nog zooo heel slecht niet.. :P
gisteren enkele keren ge-kneedowned bij -2 graden..
wel eerst lekker de bandjes warm geslalomd..
maar als je weet waar het kan en waar niet is \'t allemaal zo erg nog niet. :)

BTW, ook mijn medeleven voor de crashers..
 
damn man, da\'s best vervelend ! voor mij reden te meer om in de winter mijn schatje lekker in de schuur te houden !
succes met de schaafwonden ! die zijn altijd de ergste he ...
 
wouter: flinke schaafwond aan knie en arm
ikke: flinke schaafwond aan knie

kijk en daarom draag ik dus altijd mijn leren pak.. zelfs met 30+ graden, zelfs als ik even een blokje om ga.

als je valt hoef je maar een schaafwondje te hebben en dan zeg je meteen: \"had ik nou maar mijn pak aan gehad\" dat lijkt me zo\'n lullig gevoel.

maargoed. al lang mooi dat de schade (ook met de motor) beperkt is gebleven :)
 
Net een rondje gedaan en inderdaad de bochies blijven erg veradelijk. Alles goed ontdooit, ga je onder een viaduct door (daar heeft de zon nog niet op het asfalt kunnen schijnen en dooiwater van de rest komt er wel) en ligt er plotseling ijs.
Stukken weg die meer in de schaduw liggen of van onder af afkoelen zijn momenteel erg tricky. Maar dat wisten jullie vast ook al...
Gelukkig reden we niet hard en kon je het beijsde deel goed ontwijken. Alleen vervelend dat die automobilisten niet snappen waar je mee bezig bent.
 
Met alle respect.....als je met dit weer zonder beschermende kleding gaat rijden dan ben je ook wel een enorme sukkel. |(

Een glijer maken kan iedereen gebeuren, maar in deze tijd is de kans vele malen groter, dus juist nu ga je niet in je spijkerbroekie rijden.

Desondanks sterkte gewenst! O-)
 
Ik gelukkig nog niet echt enge dingen gehad.. :)
Suc6 met herstel..

En zorg er zeker met dit weer voor dat je altijd je kleding aan hebt.. (nog lekker warm ook :+ )
 
Maar goed dat de weg zo glad was...anders hadden jullie veel meer schuifschade... :+

Gelukkig valt de schade mee... toch maar hopen op beterere grip binnenkort... dan kan er weer lekkerder gereden worden.
 
Lekker met pekel als het spreekwoordelijk zout in de wonde..
Hoop dat je er niet al te veel litteken aan overhoudt.
(maar wel dom om zonder beschermende kleding te gaan rijden zeker met dit weer)
 
Hmmm ben bij deze topic aanmaken vergeten een polltje bij te maken zoiets van: \"Hoe dom was het voor ons zonder beschermende kleding op de motor te stappen?\": 1 dom, 2 erg dom, 3 super dom, 4 idioot dom!!!

;)
 
Ja uuh, als je zo achterlijk bent om met dit weer te gaan rijden, is het dan niet een beetje eigen schuld, dikke bult?
:j Dat zullen we de volgende keer ook tegen jou zeggen als je op je plaat bent gegaan. Goh, wat lullig voor je maar het is dan ook wel je eigen schuld! Had je maar niet zo hard moeten rijden, beter moeten kijken etc.

Dat is goed klote! Gelukkig zijn jullie er alle drie redelijk goed vanaf gekomen :)
 
eigenlijk is \'t idd niet zo slim om zonder beschermende kledij te gaan rijden.. ook al is \'t maar zo een klein eindje..
wat en beetje leder al niet kan voorkomen..
maak er een goede gewoonte van om altijd dat pak aan te trekken, en niet enkel de vest ofzo.. ik durf bijna niet zonder op de motor.. en als je goed beschermd bent, heb je zoveel meer plezier aan je ritje.. :]
 
Normaal heb ik als ik motor ga rijden altijd een motorpak aan. maarja ik zal vanaf nu ook voor de uitzonderingen (kleine ritje achterop) altijd m\'n pak aan trekken..

zoals jullie zo hoor merk ik dat zowat iedereen altijd netje een pak draagt.
Ik vind dit erg vreemd omdat als ik rij de meeste mensen op een motor vaak GEEN beschermende kleding dragen. Misschien zijn de MF-leden geen goede respresentatie van alle motorrijders in nederland....
 
Ik vind dit erg vreemd omdat als ik rij de meeste mensen op een motor vaak GEEN beschermende kleding dragen. Misschien zijn de MF-leden geen goede respresentatie van alle motorrijders in nederland....

wie rijdt er dikwijls zonder pak? de R1-johnny\'s die hooguit met een vestje en een jeansbroek en sportschoenen rijden.. waarom rijden ze op een motor? ze hebben gehoord dat een R1 een BOM is, en dan moeten ze dat wel hebben eh!

wat zouden zulke mensen hier op M-F komen zoeken? het gaat hun niet om het motorrijden, maar om gezien worden met een motor, en als het ff kan, met een zware sportfiets..
 
wie rijdt er dikwijls zonder pak? de R1-johnny\'s die hooguit met een vestje en een jeansbroek en sportschoenen rijden.. waarom rijden ze op een motor? ze hebben gehoord dat een R1 een BOM is, en dan moeten ze dat wel hebben eh!

wat zouden zulke mensen hier op M-F komen zoeken? het gaat hun niet om het motorrijden, maar om gezien worden met een motor, en als het ff kan, met een zware sportfiets..

zit zeker wat in ja. dat zijn ook de meeste lui die het niet lang volhouden.
wanneer ze een gezinnetje krijgen zeggen ze van\" nou ik beeindig m\'n \"hobby\" omdat ik geen tijd meer heb/of onverandwoord is etc.. of ze rijden hem meteen naar gort en zeggen. Motorrijden was leuk maar veel te gevaarlijk nix voor mij

ik ben wel eens zo\'n gast op een race tegen gekomen die met een pak op z\'n motor scheurde. maar dan een 3 deelig pak. stond echt debiel ;) !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan