Onderuit op de snelweg..

Waarschijnlijk een krom balhoofd, das het meest problematische. Ik heb vrij veel last van de kneuzingen in arm en onderbeen, maar dat komt wel goed ;)
Als je nog een goed adresje zoekt voor het richten van voorvorkpoten en balhoofden, moet je het me maar ff laten weten. Ik weet een goed bedrijf voor niet al teveel geld. Deze man richt ook de spullen van coureurs e.d.
 
Graag :} :}

Misschien dat de opvolger van m'n fiets in dezelfde zaak staat als waar jij de jouwe weg hebt gehaald ;)
 
Ik hoop deze:

97159-1-2-2.jpg


Maar ik moet nog effe kijken hoe ik dat financieel zou moeten doen...
 
Je hebt die hele touringcar vol met bschermengeltjes zeker niet gezien? :+

Overigens goed om te lezen dat je relatief ongeschonden uit het gebeuren tevoorschijn bent gekomen! :)
 
Je hebt die hele touringcar vol met bschermengeltjes zeker niet gezien? :+

Overigens goed om te lezen dat je relatief ongeschonden uit het gebeuren tevoorschijn bent gekomen! :)
Valt me idd enorm mee! *D

Vorig jaar met 40 van een dijk gereden en toen was m'n motor TL en had ik ongeveer alles gekneusd wat ik kon kneuzen. Ben een week thuis geweest omdat ik overal pijn had.
Nu met 140 onderuit en een stuk minder schade en eigenlijk alleen last van m'n arm, maar ook dat valt mee. En zelfs geen spierpijn :?
 
Valt me idd enorm mee! *D

Vorig jaar met 40 van een dijk gereden en toen was m'n motor TL en had ik ongeveer alles gekneusd wat ik kon kneuzen. Ben een week thuis geweest omdat ik overal pijn had.
Nu met 140 onderuit en een stuk minder schade en eigenlijk alleen last van m'n arm, maar ook dat valt mee. En zelfs geen spierpijn :?

volgende keer bij 240 de motor geen schade en jij denkt he een krasje op mijn arm waar komt die nou vandaan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan