Onderuit.

Schop...

Vandaag mijn fiets weggebracht voor de afspraak met de expert morgen.
Onderweg naar huis werd ik gebeld door de contactpersoon van de rechtshulp:
De knakker die mij omver heeft getikt blijkt al enige tijd niet meer te zijn verzekerd... :X

Nu gaan ze hem proberen persoonlijk aansprakelijk te stellen, en als hij daar binnen 4 weken niet op reageert proberen ze het Waarborgfonds.
Bizar dat iemand die niet verzekerd is toch nog zo'n 'sterke' positie heeft na het veroorzaken van een ongeluk.

En dan doodleuk gewoon zijn gegevens invullen op zijn schadeformulier.
Ik snap ook gelijk waarom hij aanvankelijk 'nee' zei toen ik vroeg of hij een schadeformulier bij zich had. En ook waarom hij zo apart reageerde toen ik 'm belde over de expert.

Erg apart. Ik dacht dat dat toch wel een misdrijf was om onverzekerd rond te rijden ?
Dat is dus echt zuur -O-... Heel veel sterkte met de afhandeling. Ik weet dat het in ieder geval een overtreding is om niet verzekerd te rijden. Of het ook een misdrijf is, dat weet ik niet zeker.
 
Vandaag mijn fiets weggebracht voor de afspraak met de expert morgen.
Onderweg naar huis werd ik gebeld door de contactpersoon van de rechtshulp:
De knakker die mij omver heeft getikt blijkt al enige tijd niet meer te zijn verzekerd... :X
Dat meen je niet B| -O-
Ik hoop dat je toch (snel) je geld krijgt!
 
Ik wist ook even niet wat ik hoorde..
Maar goed, twee maandjes wachten in het ergste geval dus.

Dat is dus echt zuur -O-... Heel veel sterkte met de afhandeling. Ik weet dat het in ieder geval een overtreding is om niet verzekerd te rijden. Of het ook een misdrijf is, dat weet ik niet zeker.
Ah.. overtreding ! Dat woord zocht ik inderdaad.
Kon er niet opkomen vannacht, maar ik vind het tegen een misdrijf aan zitten.
Stel dat het erger was afgelopen en de schade tegen de tienduizenden euro was opgelopen door ziekenhuis kosten enzo. No way dat hij dat dan had kunnen betalen.
Nu heb ik nog mazzel dat het om en nabij de 800 zit.
 
Ik wist ook even niet wat ik hoorde..
Maar goed, twee maandjes wachten in het ergste geval dus.Ah.. overtreding ! Dat woord zocht ik inderdaad.
Kon er niet opkomen vannacht, maar ik vind het tegen een misdrijf aan zitten.
Stel dat het erger was afgelopen en de schade tegen de tienduizenden euro was opgelopen door ziekenhuis kosten enzo. No way dat hij dat dan had kunnen betalen.
Nu heb ik nog mazzel dat het om en nabij de 800 zit.
Daar heb je totaal gelijk in. Het is altijd met zulke situaties afwachten of ze uberhaubt gaan betalen. Dat zuigt echt grootmaals...
 
Terug
Bovenaan Onderaan