Onderuit !!!

Wegpiraat

Die hard MF'er
22 feb 2002
267
0
Veenendaal
Rij ik lekker naar huis komt me een auto met aanhanger tegemoet die zijn lading verliest :( :( :( :(
Ik probeer te remmen en haal het niet dan maar om die kippekratten heen rijden :}

Helaas dan maar onderuit ;)

Zegt die LUL ook nog dat ik harder moest remmen !!!:x

Dus nu motor loos, balen met dit weer.

Maar wel een goed bericht zelf NIKS O-)

Groetjes van de motorloze Wegpiraat
 
Zegt die LUL ook nog dat ik harder moest remmen !!!:x

Wat een kl :X :xtzak met zo'n opmerking... rijdt zeker zelf géén motor...
Gelukkig heb je zelf nix en kan je die vent zeer waarschijnlijk voor de schade laten opdraaien.

Suc6 ermee....
 
Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen. Is toch altijd wel het belangrijkste. Voor de verzekering goed de boel laten omschrijven wat er is gebeurd en dat je voldoende afstand hebt gehouden en het daarom kon beremmen.

Succes en het is nu toch te heet om te rijden..... O-) ...HA!
 
Ik had er politie bijgehaald...

Lui die zulke opmerkingen maken vertrouw ik niet...probeert er vast onderuit te komen.

Bovendien was hij zwaar in overtreding met die zooi los op zijn aanhanger.
 
Ik had er politie bijgehaald...

Lui die zulke opmerkingen maken vertrouw ik niet...probeert er vast onderuit te komen.

Bovendien was hij zwaar in overtreding met die zooi los op zijn aanhanger.
:^ Lijkt me heel verstandig om de politie erbij te halen. Blij dat je zelf niets mankeert !
 
Politie erbij?.... HAHAHAHAHA. Die lui komen niet eens meer als je ze nodig hebt. En als ze dan toch niets te doen hebben en ff komen kijken maken ze gewoon maar geen rapport op, want daar hebben ze het te druk voor??

Wees maar gewoon blij dat je niks hebt en probeer die ei..l je schade formulier te laten tekenen.

Succes.
 
Je kan die man voor je scade laten opdraaien.
Hij is verplicht van zijn lading goed te bevestigen .
I
 
Heb net bericht binnen de schade bedraagt € 4700,= en is verhaald op de tegenpartij :}

Groetjes van de Wegpiraat en nu nog wachten tot de motor weer klaar is :Z
 
Heb net bericht binnen de schade bedraagt € 4700,= en is verhaald op de tegenpartij :}

Groetjes van de Wegpiraat en nu nog wachten tot de motor weer klaar is :Z

ah das iig prettig bericht bij rotte situatie. en altijd geluk dat je zelf heel bent. succes met nieuw motor uitzoeken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan