onderuit

thundercat

Rookie
15 jul 2001
16
0
Eijsden
vorige week zaterdag om 7.00 naar de zaak gereden,wel pas om 4.00 in bed gekomen,maar goed.
Wil de rijksweg oversteken, beetje te veel links en rechts kijken, en kom op een betonnen vluchtheuvel met opstaand bordje terecht (k*t).
Uit balans met 40 km. en val , linker sleutelbeen gebroken niet zo erg, maar m`n pas nieuwe catje aan de linkerzijde voor 7.000 pietermannen
schade. Kan wel godv*mme janken.
Erger nog m`n motorvacantie volgendeweek zondag,gaat niet door, of toch wel , men zegt 6 weken zoet te zijn, maar als het enigzins gaat rij ik toch af naar Oostenrijk!!!!!!!! Want m`n motor is voor zover gerepareerd `tegen de volgende week.

- Paar weken geleden met een vriend in avond wat scheuren. Hij met black-bird voorop, wil dus in de bochten niet onderdoen,te veel gas inde bocht kom op de tegenliggers helft uit en kom een tegenligger tegen met 100 km. hij vol in de rem en knipperend groot licht, schiet er links voorbij door de schrikreactie :} Veel geluk gehad anders was het frontaal dood.

Wil zo snel mogelijk weeer op de fiets, dat wel.
:]
 
vorige week zaterdag om 7.00 naar de zaak gereden,wel pas om 4.00 in bed gekomen,maar goed.
Wil de rijksweg oversteken, beetje te veel links en rechts kijken, en kom op een betonnen vluchtheuvel met opstaand bordje terecht (k*t).
Uit balans met 40 km. en val , linker sleutelbeen gebroken niet zo erg, maar m`n pas nieuwe catje aan de linkerzijde voor 7.000 pietermannen
schade. Kan wel godv*mme janken.
Erger nog m`n motorvacantie volgendeweek zondag,gaat niet door, of toch wel , men zegt 6 weken zoet te zijn, maar als het enigzins gaat rij ik toch af naar Oostenrijk!!!!!!!! Want m`n motor is voor zover gerepareerd `tegen de volgende week.

- Paar weken geleden met een vriend in avond wat scheuren. Hij met black-bird voorop, wil dus in de bochten niet onderdoen,te veel gas inde bocht kom op de tegenliggers helft uit en kom een tegenligger tegen met 100 km. hij vol in de rem en knipperend groot licht, schiet er links voorbij door de schrikreactie :} Veel geluk gehad anders was het frontaal dood.

Wil zo snel mogelijk weeer op de fiets, dat wel.
:]
Had dit bericht eigenlijk bij de spannenste momenten toppic willen plaatsen , !!!!!!oke!!
 
7000!? Al die kuipen zijn natuurlijk schreeuwend duur...

hoop dat je verder meer plezier hebt aan je Cat ;)
 
Uit balans met 40 km. en val , linker sleutelbeen gebroken niet zo erg, maar m`n pas nieuwe catje aan de linkerzijde voor 7.000 pietermannen
schade.

Ik zou linker sleutelbeen breken toch echt erger vinden dan busted bike.... Zeker, kapotte bike is |( , maar sneller heel dan sleutelbeen.... Mits de munten er zijn voor reparatie.... Hopelijk all risk? Toch, blijft zwaar lullig, zoiets. Wens je succes & hoop dat je reisje niet in het water valt, zodat je toch nog kunt :]
 
Ik heb een keer goed m'n arm gebroken (over de kop gevlogen met crossen en als eerst op m'n rechterbovenarm terechtgekomen. KRAK!), das veel erger dan de toestand van je motor hoor !!! Op dat moment dacht ik wel 'godver, dat doet zeer... ff kijken of er geen olie ofzo lekt'.
Wel dus :) Het stroomde er goed uit.. toch geen scheur (bleek later), dus waar het vandaan kwam.. I dunno... maar ik heb liever m'n huidige motor helemaal aan stront dan dat ik zelf wat overkom.

Trouwens, mocht ik op m'n bek gaan en de schade teveel is (heb een kuip die normaal niet op GS500e zit) dan rij ik er voortaan wel naked op rond. Wel jammer, mijn kuip kost 2000 piek. (dus mocht ik op m'n bek gaan, dan is de schade aan de kuip nooit meer dan 2000 piek :) )) )
Dus dan koop ik wel weer een nieuwe als ik het geld er voor heb. 7000 gulden is inderdaad andere koek... dan mag je blij zijn als je Allrisk verzekerd bent. (ben WA Plus verzekerd.)
 
Ah Crap!

Klote voor je fiets man, maar sleutelbeen is nog veeeeeel vervelender. Beterschap.

Weet trouwens niet wat ik zelf vervelender zou vinden. Denk de fiets ;)
 
Vallen sucks! Helemaal als je zelf ook in de kreukels ligt :( .

Beterschap gewenst!

Als je een beetje een klusser bent zou je natuurlijk een streetfighter van je fiets maken. De kuip is toch al stuk....
 
liever een sleutelbeen gebroken dan 7000 piek schade (als niet all-risk).
sleutelbeen hersteld wel, i know, 'k heb het al gehad, is wreed vervelend (je kan je arm niet meer omhoog heffen) maar't herstelt quasi gratis, die motor niet!

 
Veel beterschap met je key-bone '(

liever een sleutelbeen gebroken dan 7000 piek schade (als niet all-risk).
sleutelbeen hersteld wel, i know, 'k heb het al gehad, is wreed vervelend (je kan je arm niet meer omhoog heffen) maar't herstelt quasi gratis, die motor niet!

Gratis is een kwestie van tijd, maar pegels is ;( ;(
Maargoed, liever iets gebroken dan niet na kunnen vertellen.....
 
Hy Guys, Hoi Motormuizen
nog bedankt voor de reacties.
moet a.s. vrijdag naar ziekenhuis voor controle, even afwachten.
Maar `t doet nog hinderlijk zeer, auto rijden gaat wel ,automaat, met een hand. Maareu als ik weer voor mijn deur (Mergerland-route) die machientjes hoor langs knallen, begint het van alle kanten te jeuken, duurt gewoon weg veel te lang.
Inderdaad All-risk verzekerd, krijg alles terug, wordt weer als nieuw, en met het extraatje van de verzekering wil ik een andere demper erop zetten, Welke Adviseren jullie te monteren ?????
Totzover.
Ideetje, wekendje limburg ,als er seriueze kanditaten zijn verzorg ik de hele klim bim wel.
See you, later.

:} :} :} :} :} :} :] :} :} :} :} ;)
 
ik heb op mijn cat een zgnd "extreme demper"...
klein nederlands merk, bevalt goed, maar ja, hoeveel uitlaten probeer je?

als je een vermogens uitdraai laat maken ben ik benieuwd naar de winst...

ik heb nu zo'n 94 achterwiel pk's ipv 90 standaard, maar mijn koppel is er flink op voorruit gegaan...
 
Hy Guys, Hoi Motormuizen
nog bedankt voor de reacties.
moet a.s. vrijdag naar ziekenhuis voor controle, even afwachten.
Maar `t doet nog hinderlijk zeer, auto rijden gaat wel ,automaat, met een hand. Maareu als ik weer voor mijn deur (Mergerland-route) die machientjes hoor langs knallen, begint het van alle kanten te jeuken, duurt gewoon weg veel te lang.
Inderdaad All-risk verzekerd, krijg alles terug, wordt weer als nieuw, en met het extraatje van de verzekering wil ik een andere demper erop zetten, Welke Adviseren jullie te monteren ?????
Totzover.
Ideetje, wekendje limburg ,als er seriueze kanditaten zijn verzorg ik de hele klim bim wel.
See you, later.

:} :} :} :} :} :} :] :} :} :} :} ;)

Misschien zo'n Schnappon? Erg mooi en exclusief. En ik vind ze niet duur!
Lees dat Topic maar op dit forum.
 
fuck man om dat zo te horen dat je gewoon op bakkes bent gegaan...

tis alle 2 erg...had je wel goeie kleding aan enzo? of gewoon ff een jassie?
ik hoop het nooit mee te maken...dat dat je gebeurd....

a:tis vernederend
b:kost klauwen met geld
c:wordt je bike wel weer de ouwe (misschien toch wat intern beschadigd?)
d:je gezondheid wordt er niet beter van...

sja, we horen wel wat het ziekenhuizzzz zegt...

succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan