onderuit

drekskater

Rookie
9 mei 2004
5
0
venlo
Zat ik een paar weken geleden achterop bij een vriend.
Niks aan de hand zou je zeggen. :]
Gaat hij op een kaarsrechte weg zomaar onderuit. |( Het had wel geregend maar dan nog. We hadden niks gelukkig alleen de motor was wel naar de mallemoer :(
Ben niet meer bij iemand achterop geweest en de motorlessen staan ook niet meer in m'n agenda. ;(
 
vind ik ook,
je moet nu meteen weer gaan lessen anders wordt de drempel steeds hoger om weer te gaan lessen. En de lessen stonden toch gepland.
Jou instructeur "IKKE" zie je graag weer komen.

Toevallig zit ik lekker bij de pc.
dacht die opent nooit meer een topic.
Wanneer zie ik je weer?
 
misschien moet ik dat dan toch maar eens gaan doen. Dit jaar zit het er niet meer in, wellicht volgend jaar dan maar.
Ik heb al een paar fimpjes gezien van wheelies en dat ziet er toch wel erg stoer uit. Toch maar weer eens gaan oefenen.
 
hahahahahahaha,

Ik geloof niet dat wheelies bij het cbr examen aan de orde komen en ik hou me daar ook echt niet mee bezig maar dat het er leuk uit ziet *D
 
Ik snap best dat je heel erg geschrokken zult zijn, maar misschien helpt het als je zou weten hoe & waarom jullie onderuit zijn gegaan?
"Zomaar op een rechte weg" is namelijk niet de meest voor de hand liggende situatie waarop je onderuit gaat. Was het een lekke band of zo?
 
Heb hetzelfde meegemaakt, was zelf bezig RBW te halen en zat een keer bij een vriend achterop, zijn onderuit gegaan. Balen natuurlijk. De eerste de beste les kwamen we langs het punt waar we gevallen waren, ff slikken ... Maar zo kom je er wel het snelst overheen.
 
idd. zo snel mogelijk op de motor.
Maar niks forceren. De risico's aan de lijfe ondervinden is toch een hele schok lijkt me. Maar gelukkig geen letsel.
Wat mischien ook helpt is erachter komen wat er nu precies gebeurt is.
Aquaplanning met een motor lijkt me niet echt snel gebeuren. Maar als je echt niet weet wat er aan de hand was lijkt me dat een onzekere en onwenselijke toestand.
 
Ik begrijp meer en meer dat mensen daar zo over denken..

Ik ben net voor de 2de keer in 2 maand onderuit gegaan.. grind in een heel flauwe bocht, je kan het bijna geen bocht noemen. Toch schoot m'n achterwiel maar al te plots vanonder me heen met het gekende "kut, nee! neeeee!" gevoel en valpartij vandien. Het maakt me toch weer dieptriest dat je aan 50/60 km/h op zo'n lullige manier onderuit kan gaan, net zoals jullie op een recht stuk. Ik weet niet hoe ik er over enkele dagen over zal denken, maar nu doet m'n knie toch teveel pijn om er terug op te stappen.

Hulde trouwens aan de mensen die me geholpen hebben na de val. :)
 
haha is rondje nederland echt zijn instructeur?? :o ben altijd zo benieuwd of de oude instructeurs van mij er ook op zitten :9 (Van vught?!!)

* ontopic ;) gewoon verder gaan! anders kom je er nooit overheen, je ziet snel genoeg wel hoe goed jij dan kan rijden tijdens het lessen!
 
Ik had zelf ook een ongeluk op een recht stuk, naar de dokter met allerlei kneuzingen enzo, door de dokter naar het ziekenhuis gestuurd voor foto's en zelfs die zei voor ik weg ging:

Zo snel mogelijk weer op die motor!!!

En het is idd zo, snel weer opzadelen en je hebt binnen no-time je vertrouwen weer terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan