onderverdeling in 'te koop aangeboden'?

onderverdeling?

  • ja

    Stemmen: 8 61,5%
  • nee

    Stemmen: 5 38,5%

  • Totaal aantal stemmers
    13

Lo

MF veteraan
11 nov 2003
1.877
3
De advertenties in 'Te koop aangeboden' zijn er nu zo veel dat het erg onoverzichtelijk is. ZOu het niet beter werken voor koper én verkoper als er een paar categoriën zijn? Bijvoorbeeld 'Motoren', 'Onderdelen' en 'Kleding'?
 
vind het wel meevallen eigenlijk :?

Vroegah, toen men poep nog met een lange oe schreef, waren te koop gevraagd en te koop aangeboden 1 categorie. Dat hebben we onlangs onderverdeeld in te koop en gevraagd om die scheiding duidelijk aan te geven zodat het wat overzichtelijker wordt. Een verdere opdeling naar motor, onderdelen etc zit niet in de planning. En waar stop je dan? Ga je de motoren weer onderverdelen naar merk, bouwjaar en type?
Voorlopig voldoet de huidige indeling nog goed genoeg :)
 
vind het wel meevallen eigenlijk :?

Vroegah, toen men poep nog met een lange oe schreef, waren te koop gevraagd en te koop aangeboden 1 categorie. Dat hebben we onlangs onderverdeeld in te koop en gevraagd om die scheiding duidelijk aan te geven zodat het wat overzichtelijker wordt. Een verdere opdeling naar motor, onderdelen etc zit niet in de planning. En waar stop je dan? Ga je de motoren weer onderverdelen naar merk, bouwjaar en type?
Voorlopig voldoet de huidige indeling nog goed genoeg :)


en kleur niet te vergeten!
 
vind het wel meevallen eigenlijk :?

Vroegah, toen men pijpen nog met een lange ij schreef, waren te koop gevraagd en te koop aangeboden 1 categorie. Dat hebben we onlangs onderverdeeld in te koop en gevraagd om die scheiding duidelijk aan te geven zodat het wat overzichtelijker wordt. Een verdere opdeling naar motor, onderdelen etc zit niet in de planning. En waar stop je dan? Ga je de motoren weer onderverdelen naar merk, bouwjaar en type?
Ah, dus dat het vroeger erger was is een reden om vooruitgang tegen te gaan? :X
Dát is natuurlijk niet de insteek waarmee Nederland de meest concurrerende kennis- en innovatie economie van Europa is geworden hè :N
Zullen we maar meteen alles in één newsgroup pleuren? Scheelt een hoop gezeik met de MF-software.





:+ :+
Excuseer; ik spendeer teveel tijd in de omgevening van managers en andere lulkoek-bingo participanten... :P
Voorlopig voldoet de huidige indeling nog goed genoeg :)
...daar is ook wat voor te zeggen....


:9 8-)



[me]2 Meter Ellende gaat maar eens aan het werk; pakt éérst nog een bakkie kaapoetsjienoo en hoopt dat Viccie doorheeft dat er van het bovenstaande zo goed als niets gemeend wordt....[/me]
 
En waar stop je dan? Ga je de motoren weer onderverdelen naar merk, bouwjaar en type?
Voorlopig voldoet de huidige indeling nog goed genoeg :)

Je stopt op het moment dat het overzichtelijk is 8-) Er staan nooit zo veel blauwe Honda Fireblades tegelijk te koop dat je daar een aparte rubriek voor moet maken, dus zo ver zal het nooit komen. Maar mocht dat wel zo zijn, waarom niet? Ik denk dat motor-forum in den beginne ook niet zo veel verschillende fora had als nu.
Maar goed, was maar een suggestie hoor, daar is tenslotte dit forum voor :]

P.S. ook een mogelijkheid: elk motortype-forum ('brikken' etc) een eigen verkooptopic! (of hoor je liever geen suggesties meer :X :+ )
 
Laatst bewerkt:
Je stopt op het moment dat het overzichtelijk is 8-)

dat was 4 jaar geleden, toen MF nog niet meer was dan een topic op een computerforum :P

Er staan nooit zo veel blauwe Honda Fireblades tegelijk te koop dat je daar een aparte rubriek voor moet maken, dus zo ver zal het nooit komen. Maar mocht dat wel zo zijn, waarom niet? Ik denk dat motor-forum in den beginne ook niet zo veel verschillende fora had als nu.
Maar goed, was maar een suggestie hoor, daar is tenslotte dit forum voor :]

P.S. ook een mogelijkheid: elk motortype-forum ('brikken' etc) een eigen verkooptopic! (of hoor je liever geen suggesties meer :X :+ )

Suggesties zijn altijd welkom, we doen er alleen niet altijd wat mee ;)
 
[me]2 Meter Ellende , wanneer ga je nou éindelijk werken.....
[/me]

:+
[/quote]

Ja, zo komt die über-Interceptor van je natuurlijk nooit af :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan