onderwerpen sorteren op tijd laatste reactie

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
dus de actieve onderwerpen bovenaan, het gebeurt nog al eens dat een interessant onderwerp verdwijnt naar beneden en hierdoor nauwelijks meer bekeken wordt. kan het niet worden alla GoT?

nou ja, niet letterlijk alla GoT dan, alleen de positieve dingen daarvan dan, dus...
 
hmmm, kan dit niet default ingesteld worden ofzo? Ik draai nu al een klein tijdje mee op dit forum en wist niet van deze instelling af. Zat altijd maar te zoeken naar subjects waar weer in was gepost. Lijkt me ook handiger om de dafault instelling te wijzigen voor nieuwe mensen die op de site komen. Die blijven dan langer denk ik.
 
Da\'s idd erg vervelend zoeken... Blij dat je toch bent blijven hangen :)
Is dacht ik wel al eens ter sprake gekomen om het als default-instelling voor aangemelde users te maken... :)
 
hmmm, kan dit niet default ingesteld worden ofzo? Ik draai nu al een klein tijdje mee op dit forum en wist niet van deze instelling af. Zat altijd maar te zoeken naar subjects waar weer in was gepost. Lijkt me ook handiger om de dafault instelling te wijzigen voor nieuwe mensen die op de site komen. Die blijven dan langer denk ik.

ow gelukkig, ben ik niet de enige
 
Ben ik aan het nagaan met de sysadmin. Het is VEEL werk om een script te schrijven die voor iedereen de instelling op \'sorteren laatste post\' zet.

Komt er wel aan hoor...

Maar aan de andere kant, gewoon een beetje proberen te klikken op die zwarte teksten bovenaan en je ziet het vanzelf ineens....toch? ;)
 
Sommige mensen zijn wat traag van begrip :P ;)

Net zoals al die mensen die nog hun hobbies hebben ingevuld bij Woonplaats. :+
 
nu nog even dat LAST POST aan de praat brengen, daar moet de usernaam van degene die het last gepost heeft ipv de catnaam
 
Je bedoeld dat er nu de naam van de topicstarter staat ipv de naam van de laatste poster...

Tsjah, eerst vond ik het ook niks zo, maar nu kan ik het juist wel waarderen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan