Onderzoek: geef je mening over MF en het beleid

Helaas heb ik het pas ondekt.
Ben gelijk een junk en kijk minimaal 2 keer per dag.
Helemaal te gek dus deze pagina

Wat mij betreft niets aan veranderen
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Een opmerking,

Stel ik ben op vakantie en er zit iemand achter mijn computer die in mijn huis oppast. Die kan namens mij hier uitspraken gaan doen wat je niet weten wil... :(

Misschien een idee om de cookies iets korter te zetten. bv. 2 uur

Daarna weer verplicht inloggen..

zomaar een opmerking

/Rene

Eehm.... jij laat dus iemand op je huis passen die je niet vertrouwd??? |( |( |( |(
 
Ik ben ook nog niet zolang lid van het forum, en ik moet zeggen dat de 'sfeer' (als er al zoiets bestaat in cyber land) hier absoluut goed is.
Als er een vraag wordt gesteld dan volgt daar ook in de meeste gevallen een serieus antwoord op,
en niet zoals bij andere fora (ik noem een GoT als grote voorbeeld) eerst het stompzinnig comentaar in de trand van "heb de de search al gebruikt" en "probeer het eerst zelf eens uit te vinden".

Dat hele verhaal over respect ben ik het helemaal mee eens. Laat elkaar in je waarde,
maar zulk soort dingen kun je toch niet uitbannen en dat hoeft ook eigenlijk niet.
Het zegt vaak genoeg over de poster van dergelijke onzin en dan weet je ook gelijk wat je aan zoiemand hebt.

Wat betrefd de technische opzet van dit forum. Perfect gejat van GoT. Meestal is jatten kl*te, maar in dit geval vind ik dat ome Ruud het niet beter had kunnen doen. De opzet is makkelijk en overzichtelijk en het werkt (en dat is toch het belangrijkste).

Wat de moderators betreft: Je merkt eigenlijk nauwelijks dat ze er zijn (als zodaning) en dat vind ik een groot compliment :} .
Bij ander fora zie je vaak dat mods hun 'macht' misbruiken om hun eigen mening te dicteren aan de rest en posters die ze niet mogen te hinderen in het uiten van hun mening.

Kortom : excellent job guys :}
 
Om het kort samen te vatten: Als ik online dan ga ik als eerste naar M-F... dat zegt genoeg denk ik... :]
Is m'n startpagina *D
Ik ben het wel met een aantal mensen eens dat sommige mensen wel erg snel aan- en/of afgevallen worden vanwege bijvoorbeeld hun motortype. Natuurlijk zegt het type motor iets over de rijstijl maar het is nog altijd de berijder die al dan niet hard kan rijden en niet zozeer de motor.
Verder :} aan Duderuud en zijn modjes!
 
Dit is niet mijn thuisforum. Het zal ook niet in de nabije toekomst mijn thuisforum worden. Maar door de problemen die we hebben op ons eigen forum kom ik hier wel steeds vaker. Dat probleem is vooral de snelheid. Maargoed, 1 nadeel wat ik hier zie, is dat je toch echt groepen hebt. Van de meeste mensen weet ik dat ze op algemeen en sport komen. Maar veel andere mensen zie ik niet. Het is inderdaad een beetje lastig om tussen de mensen te komen. Ook vind ik dat er erg lauw of gewoon niet gereageerd wordt op nieuwe topics van newbies. Zo heb ik een topic in allroad/offroad gezet. Daar heb ik wel 1 replie op gehad. Ook staat er 1 in gezocht/aangeboden en daar heb ik tot nog toe geen enkele reactie op gehad. Dat is op mijn eigen forum wel anders. Maar voorderest qua snelheid en sfeer een perfect forum. Helemaal niks op aan te merken. Ga zo door met jullie werk.
 
Het is inderdaad een beetje lastig om tussen de mensen te komen. Ook vind ik dat er erg lauw of gewoon niet gereageerd wordt op nieuwe topics van newbies. Zo heb ik een topic in allroad/offroad gezet. Daar heb ik wel 1 replie op gehad. Ook staat er 1 in gezocht/aangeboden en daar heb ik tot nog toe geen enkele reactie op gehad. Dat is op mijn eigen forum wel anders.

Ook ik heb er eens tussen moeten komen en het is natuurlijk een wisselwerking tussen twee partijen. Maar, ik vind dat de persoon daar zelf ook bij is. De newbie om maar zo te zeggen.

Wil je er tussen komen dan moet je er wel wat voor over hebben. Wanneer mensen gaan zitten wachten tot iemand gaat roepen: "Ik heb die...nooit meer gezien, die ooit eens wat heeft gepost." Denk dat je dan erg lang kan wachten.
En het is nou eenmaal een forum waar bv veel S ronddwaald. Dus dan is het niet zo verwonderlijk dat er op All-Off Road niet veel relpys komen.
MAAR...zolang er geen mensen zijn die daar (blijven) posten kan je ook niet verwachten dat het van de grond komt.

Wees gewoon lekker jezelf en je heb dan echt wel een plekkie ertussen.
Al zijn er mensen die makkelijker posten als een ander. In het begin kan je ook de veiligheid, van achter het scherm zitten, gebruiken.

Ik ken een aantal mensen die er in principe altijd bij zijn met meetings, maar niet overmatig veel posten.
Nou ja goed.....ken nog wel ff doorgaan zo...

Eén vraag voor jou: "Wat voor forum heb jij?"

[edit]
Gezien, en ga nu kijken...
[/edit]
 
Door Zeta-boy op 01-04-2002 11:26
Dat is op mijn eigen forum wel anders.


Heb even gekeken en nu mag jij zeggen hoe het toch zou komen dat dat op je eigen forum anders is.... :?

Wanneer mensen van hier bij jou gaan posten zullen ze met een zelfde verhaal komen als jij nu hier neerzet :?

Meer fora, meer specialiteiten
Meer gebruikers, meer delingen

En ook dit nog even...Als mensen zich niet in een bepaalde groep willen schikken, dan moeten ze dat niet doen en lekker thuisblijven om vanachter de computer als, ik wil niet bij een groep horen, te posten.
Ik ben er graag bij met meetings ed. Met een Div, dus geen S of SS, maar ik word wel gerespecteerd. Al willen velen me nog steeds een Fazer aansmeren ;) maar dat terzijde!

Het is dus aan ieder persoonlijk wat ie wil met dit forum. En ik denk niet dat het veelal een kwestie is van "erbij willen horen". Al zullen die er ook tussen zitten. Maar dat geeft niet.
Al ben ik ervoor dat iedereen lekker zichzelf moet zijn en daarvoor respect krijgt en niet omdat hij/zij lekker meelult over....SS :?
 
Dit is niet mijn thuisforum. Het zal ook niet in de nabije toekomst mijn thuisforum worden. Maar door de problemen die we hebben op ons eigen forum kom ik hier wel steeds vaker. Dat probleem is vooral de snelheid. Maargoed, 1 nadeel wat ik hier zie, is dat je toch echt groepen hebt. Van de meeste mensen weet ik dat ze op algemeen en sport komen. Maar veel andere mensen zie ik niet. Het is inderdaad een beetje lastig om tussen de mensen te komen. Ook vind ik dat er erg lauw of gewoon niet gereageerd wordt op nieuwe topics van newbies. Zo heb ik een topic in allroad/offroad gezet. Daar heb ik wel 1 replie op gehad. Ook staat er 1 in gezocht/aangeboden en daar heb ik tot nog toe geen enkele reactie op gehad. Dat is op mijn eigen forum wel anders. Maar voorderest qua snelheid en sfeer een perfect forum. Helemaal niks op aan te merken. Ga zo door met jullie werk.
vergeet ook niet dat er problemen met de server/hoster zijn
Daardoor werkt actieve onderwerpen niet en ook je post komt dan niet aan het licht.
Dat zal opgelost zijn als de nieuwe server in de lucht is.
Dan zal actieve onderwerpen weer werken zoals voorheen en je topic vanzelf boven komen drijven voor een paar dagen.
Heb dus even geduld, de crew ( vooral Duderuud ) is druk bezig met verbeteren.
Vandaar dit topi over het MF en het beleid.
 
Ik kijk meestal in Algemene praat, wiwtd, techniek, sport en motorsport. Misschien kun je bij instellingen aangeven op welke topics de nieuwe posts en actieve onderwerpen worden gefilterd. Dan blijven de andere onderwerpen ook wat zuiverder, omdat je die niet direct op het scherm krijgt.
 
Mij lijkt het wel leuk als je bij je profiel kunt invullen wat voor fiets je rijdt en welke fietsen je al gehad hebt. Vraag ik me wel eens af en dat kun je niet bij iedereen aan zijn icon/sig zien
 
Een opmerking,

Stel ik ben op vakantie en er zit iemand achter mijn computer die in mijn huis oppast. Die kan namens mij hier uitspraken gaan doen wat je niet weten wil... :(

Misschien een idee om de cookies iets korter te zetten. bv. 2 uur

Daarna weer verplicht inloggen..

zomaar een opmerking

/Rene

Je kan natuurlijk ook gewoon UITLOGGEN |(
 
Dit is niet mijn thuisforum. Het zal ook niet in de nabije toekomst mijn thuisforum worden. Maar door de problemen die we hebben op ons eigen forum kom ik hier wel steeds vaker. Dat probleem is vooral de snelheid. Maargoed, 1 nadeel wat ik hier zie, is dat je toch echt groepen hebt. Van de meeste mensen weet ik dat ze op algemeen en sport komen. Maar veel andere mensen zie ik niet. Het is inderdaad een beetje lastig om tussen de mensen te komen. Ook vind ik dat er erg lauw of gewoon niet gereageerd wordt op nieuwe topics van newbies. Zo heb ik een topic in allroad/offroad gezet. Daar heb ik wel 1 replie op gehad. Ook staat er 1 in gezocht/aangeboden en daar heb ik tot nog toe geen enkele reactie op gehad. Dat is op mijn eigen forum wel anders. Maar voorderest qua snelheid en sfeer een perfect forum. Helemaal niks op aan te merken. Ga zo door met jullie werk.

Weet niet of dit zoveel te maken heeft met nieuwe users, maar denk gewoon met onderwerp over bepaald type motor, weet veel, maar weinig over All-road, Off-road, en dus geen antwoord. Spijt me.
 
Prima Forum.
En :} aan alle medenwerkers.
Een foto gallery zou ik graag willen zien, waar een foto te zien is van de M-Fer met zijn Motor.
En ook ik ben verslaafd aan M-F.
 
Misschien is het een idee om naast het forum een gewone website te maken, hierop zou bijvoorbeeld:
- een overzicht van waar is wat te doen, eventiueel met inschrijfformulier ofzo
- merchandise
- links naar het weer/andere motorgerelateerde zaken
- foto's van de verschillende meetings e.d.
- een smoelenboek
kunnen staan.

voor de rest is het prima zo.
 
We weten het allemaal, ongelukken, bijna ongelukken.

Iedereen heeft genoeg verstand om te weten hoe het ook af had kunnen lopen.

Maar met de regelmaat waarmee het er nu op kwam te staan kan veel losmaken bij mensen...

+ beleid van modjes moet gelijk zijn... niet het ene modje sluit topics met dit onderwerp en de ander laat het open.
 
Misschien is het een idee om naast het forum een gewone website te maken, hierop zou bijvoorbeeld:
- een overzicht van waar is wat te doen, eventiueel met inschrijfformulier ofzo
- merchandise
- links naar het weer/andere motorgerelateerde zaken
- foto's van de verschillende meetings e.d.
- een smoelenboek
kunnen staan.

voor de rest is het prima zo.

Deze opties willen we eigenlijk al sinds het begin van het forum. Er bestaan een aantal oude topics waar die wensen ook al instaan. Er moet alleen een gek zijn die het in elkaar knutselt denk ik :?
 
Deze opties willen we eigenlijk al sinds het begin van het forum. Er bestaan een aantal oude topics waar die wensen ook al instaan. Er moet alleen een gek zijn die het in elkaar knutselt denk ik :?
Wie gaat erover? die kan mij een mailtje sturen, dan wil ik wel even kijken wat de mogelijkheden zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan