Onderzoek: geef je mening over MF en het beleid

Weet niet of dit zoveel te maken heeft met nieuwe users, maar denk gewoon met onderwerp over bepaald type motor, weet veel, maar weinig over All-road, Off-road, en dus geen antwoord. Spijt me.

Het is mij ook opgevallen dat je als newbie er zeer moeilijk tussen komt. Meestal gaat dat wel over als je elkaar een keer gezien hebt. Of het komt nooit meer goed, dat kan ook. ;)
 
Prima forum, ik vermaak me hier wel! Sorry voor de late reactie, maar het was zulk mooi weer dat ik eerst een stuk ben wezen touren (nog een centimer of 30 voor de kneedown) en daarna ben wezen poetsen.
 
Misschien is het een idee om naast het forum een gewone website te maken, hierop zou bijvoorbeeld:
- een overzicht van waar is wat te doen, eventiueel met inschrijfformulier ofzo
- merchandise
- links naar het weer/andere motorgerelateerde zaken
- foto's van de verschillende meetings e.d.
- een smoelenboek
kunnen staan.

voor de rest is het prima zo.

Puntje 3 en 4 komen sowieso.

1 en 2 half/niet/moet over nagedacht worden :)
 
Ik tel weer niet meer ofwat? :(
Kijk eens helemaal bovenaan www.pricewatch.be
Elke foto van elke meeting die'k ooit heb mogen ontvangen staat daar netjes tussen hoor!
Dat is wel zo maar ik dacht misschien leuk om het op de zelfde website/url te houden als het forum. Zodat het voor iedereen makkelijk te vinden is en niet alleen voor personen die weten dat jij de beheerder bent (eventueel gewoon een redirect naar jouw site)

[edit]
en misschien iets meer lay-out aan de afbeeldingen geven of duidelijke namen, is nu erg onduidelijk.
bijv: www.pricewatch.be/images/2002-02-21-motorbeurs_utrecht/
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
[niet-gemeende-vijanden-maak-modus]
Ik vind dat alle sportmotorrijders van het forum moeten en het een chopper-forum moet worden!
[/niet-gemeende-vijanden-maak-modus]

Nu eerlijk:
Ik vermaak me altijd perfect op dit forum! Houwen zo! niks aan doen, hooguit inderdaad iets van een smoelenboek ofzo. Da's wel grappig.
 
Motor-Forum bestaat over 1,5 maand alweer een jaar en we hebben al meer dan 1300 gebruikers! Een aardig succes al met al dacht ik zo. 8-)

Omdat het altijd beter kan zijn we (de crew) wel benieuwd naar jullie mening over dit forum, over het beleid, over de moderators, zijn we te streng of juist te soepel, wat kan of moet er echt anders (op een nieuwe server na ;) ), of vind je dat het juist geweldig gaat?

Kortom, we zijn benieuwd naar jullie meningen en opmerkingen, want zonder users geen forum. :)

Wie weet kunnen we de opmerkingen gebruiken om dit forum nog beter te maken. :]


Een perfect forum.....en wat heet streng.....er moeten nu eenmaal regels zijn anders wordt het een zootje.
Nee ik kan hier mijn ei best kwijt.
Hulde .....
 
Mijn reactie (lekker op tijd):

Bevalt me goed. Zou 1-2-3 geen verbeteringen weten.
M-F is trouwens ook mijn "home"-pagina :)
 
wat ik technisch wel mooi gemaakt vind is
http://fotoboek.luiemotorfiets.nl/

smoelenboek (wie-is-wie) en iedereen kan plaatjes uploaden.
1 centrale plek, eventueel ook geschikt voor "centrale" mededelingen die anders verdrinken in threads.

Bijnaam : GuZ
Voornaam : GuZ
Achternaam : Schutgens
Geboorteplaats : Bunde


Guz een Limbo (no-offence!) van geboorte?
Verklaart e.e.a.! ;)
 
Ik vind het prima zo. In het begin snapte ik er geen rd van :? . Ben ook een digibeetje dus zal wel aan mij liggen. Verders nix op aan te merken.
 
Iedereen hartelijk dank voor zijn of haar mening, we kunnen wel stellen dat de gebruiker hier erg tevreden is en dat is mooi om op te merken. :)

Nog even en we krijgen een nieuwe server dus hopelijk wordt dan het kritiekpuntje van de slechte bereikbaarheid dan ook stukken beter. :)

Ik haal hem van sticky af, de meesten hebben hun mening al gegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan