Onderzoek: geef je mening over MF en het beleid

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Motor-Forum bestaat over 1,5 maand alweer een jaar en we hebben al meer dan 1300 gebruikers! Een aardig succes al met al dacht ik zo. 8-)

Omdat het altijd beter kan zijn we (de crew) wel benieuwd naar jullie mening over dit forum, over het beleid, over de moderators, zijn we te streng of juist te soepel, wat kan of moet er echt anders (op een nieuwe server na ;) ), of vind je dat het juist geweldig gaat?

Kortom, we zijn benieuwd naar jullie meningen en opmerkingen, want zonder users geen forum. :)

Wie weet kunnen we de opmerkingen gebruiken om dit forum nog beter te maken. :]
 
Tot nog toe vindt ik het goed zoals het is.
Kan zogauw even geen verbeteringen bedenken. Ga zo door :} :} :}
 
Je begint zelf al over een nieuwe server, dus daar ga ik het lekker niet over hebben.

Ik heb het reuze naar mijn zin op het forum en ben dus verslaafd > geef ik eerlijk toe gheghe.

Ik ben van mening dat de modjes hun werk weloverwogen doen en niet klakkeloos met slotjes smijten.

Er wordt al aan gewerkt, toch :? , maar de merchandising goed van de grond krijgen vindt ik wel een puntje (eigen belang).

Jaarlijks een clubfeest, winteractiviteiten, jaarlijkse BBQ. Maar dat zijn dingen die spontaan worden geboren en dat vindt ik helemaal geweldig.

Waar ik weleens wat moeite mee heb is het wederzijdse respect tussen bv. SS en TOER.
Maar daar zijn de meetings dan wel weer goed voor en zie je de gezichten achter de posters.
Iedereen heeft een eigen mening: goed
Iedereen is vrij om dat te uiten: goed
Maar wel met respect!!!

Ik heb het naar mijn zin hier met een lolletje (onderling/persoonlijk) en serieuze zaken.

Dat bordje "I'm with stupid" wil ik het volgende over kwijt. Prima als dat bordje gebruikt wordt, maar zet er dan ook iets "eigens" bij.
Steeds heb ik de neiging om er iets bij te zetten, wat iik maar niet meer doe gheghe.

Ga zo door en hulde voor Ome Ruud en gevolg :}
 
tsja wat zal ik er eens over zeggen. ik post hier pas een paar uurtjes maar ik geloof dat ik het zo wel ok vindt.. ik heb nu niet direct zoiets van goh dit of dat mis ik hier.. het loopt als een tierelier hier..
 
Ik ben van mening dat de modjes hun werk weloverwogen doen en niet klakkeloos met slotjes smijten.
Dank u :P
Er wordt al aan gewerkt, toch :? , maar de merchandising goed van de grond krijgen vindt ik wel een puntje (eigen belang).
Dat is iets voor het bestuur.
Waar ik weleens wat moeite mee heb is het wederzijdse respect tussen bv. SS en TOER.
Maar daar zijn de meetings dan wel weer goed voor en zie je de gezichten achter de posters.
Iedereen heeft een eigen mening: goed
Iedereen is vrij om dat te uiten: goed
Maar wel met respect!!!
Dat is een punt wat we de laatste tijd vaker horen EN waar we zelf ook al aktie op aan het ondernemen zijn.
Laat iedereen in zijn waarde en respecteer elkaar idd.
Ga zo door en hulde voor Ome Ruud en gevolg :}
Dank je... ( al ben ik dan maar gevolg :P )
 
Waar ik weleens wat moeite mee heb is het wederzijdse respect tussen bv. SS en TOER.
Maar daar zijn de meetings dan wel weer goed voor en zie je de gezichten achter de posters.
Iedereen heeft een eigen mening: goed
Iedereen is vrij om dat te uiten: goed
Maar wel met respect!!!

Ben het niet geheel met je oneens, echter soms mag er ook best wel een beetje over en weer gediscussieerd worden, en ach, als daar af en toe een zware woorden vallen, dan hoort dat erbij.

AUB niet teveel censuur.

Klacht, ook ik ben "licht" verslaafd.
 
Het gaat prima volgens mij. Puntjes van kritiek die ik heb zijn al eerder in dit topic genoemd.

1: Stickers, t-Shirts ed niet op slecht verkrijgbaar. Naamsbekendheid zal alleen maar toenemen indien dit spul verkrijgbaar is :)

2: Repect voor elkaar. Dit vooral mbt bv customrijders, motorscooters ed.

Verder niks te zeuren 8-)

Ik hoop dat de nieuwe server zal operationeel zal zijn :)
 
Jaarlijks een clubfeest, winteractiviteiten, jaarlijkse BBQ. Maar dat zijn dingen die spontaan worden geboren en dat vindt ik helemaal geweldig.
idd, hulde aan dit soort feestjes... ;)

Waar ik weleens wat moeite mee heb is het wederzijdse respect tussen bv. SS en TOER.
Maar daar zijn de meetings dan wel weer goed voor en zie je de gezichten achter de posters.
Iedereen heeft een eigen mening: goed
Iedereen is vrij om dat te uiten: goed
Maar wel met respect!!!
Dit heb ik geloof ik (na veel bier, net als nu) proberen aan te kaarten op het M-F feest vorige week. Laten we wat minder zeiken over chopper rijders, laat ze fijn hun topics openen en laat ze lekker over chroom praten. Het is hier nog steeds een M-forum dus daar horen ook choppers bij. Ooit in hun leven hebben ook zij de keuze voor een A-rijbewijs gemaakt, en het was geen slechte keuze :)

Ik heb het naar mijn zin hier met een lolletje (onderling/persoonlijk) en serieuze zaken.

Dat bordje "I'm with stupid" wil ik het volgende over kwijt. Prima als dat bordje gebruikt wordt, maar zet er dan ook iets "eigens" bij.
Steeds heb ik de neiging om er iets bij te zetten, wat iik maar niet meer doe gheghe.
:^ Ben ik het volledig mee eens ;)
Ga zo door en hulde voor Ome Ruud en gevolg :}
nou vooruit dan maar :} ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben het niet geheel met je oneens, echter soms mag er ook best wel een beetje over en weer gediscussieerd worden, en ach, als daar af en toe een zware woorden vallen, dan hoort dat erbij.

AUB niet teveel censuur.

Akkoord, maar een discussie wil ook weleens uitmonden in erg kinderachtig gepost. Beetje herhalen wat een ander heb gezegd enz. Enne, in ehhhhhh, bordjes :?

En men moet ook mans genoeg zijn om iets toe te geven. Ik vind dus dat er daarna best weer "aardig" gedaan mag worden. Gelukkig komt het niet vaak voor, maar ik zit weleens iets te lezen dat ik denk "en nu is het klaar"

Zelf ben ik niet altijd even "aardig" tegen bv een nieuwe gebruiker. Al is het net wat aardig is. Van mijn kant is het niet lullig bedoeld iig. Het is dan aan de ander wat hij/zij ermee doet.
Waarna het aan mij is om weer even "aardig" te posten.
Het blijft erg makkelijk om gelijk je oordeel klaar te hebben.

Ik kan me een vrouw herinneren met een vraag over leren jack :? Heb haar niet meer terug gezien...
 
Op de verslavende factor en de hieruit voortvloeiende huislijke discussies na heb ik ook géén klachten> :} aan de huidige gebruikers en de manier waarop ze met kleine en grote meningsverschillen omgaan!
Denk dat men vooral eerst veel gelezen moet hebben om de verschillende karakters van de diverse posters een beetje in te kunnen schatten!Pas dan DENK ik dat je al dan niet op "humoristische" wijze elkaar een beetje kunt/mag afkatten! Niet meteen ergens bovenop vliegen iig. en eenieder in zijn waarde laten, omdat DAT af en toe nogal "ongeremd" gebeurd!
Geintjes op z'n tijd moet kunnen iig. 8-)

[edit]Echter als een nieuwe "gebruiker" hier binnenkomt als een olifant in een porceleinkast vind ik het wel terecht/normaal/gewenst dattie zo snel mogelijk "ontmoedigd" moet worden! }) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Kom soms wel eens langs :+ soms wel eens heel erug vaak :P

Kvind alles vrij goed geregeld, alleen heb ik soms het idee dat ze de 25 kw'ertjes niet echt serieus nemen. Kan wel paar quoten opzoeken als da nodig is.... :? Tis dus nie dat het heel erg is maar ut valt megewoon op.

Maar ga gewoon zo door dan gaat het gewoon lekker :D
 
Ik ben het eigenlijk volledig met BZN (en dus LageCB) eens :^ ;) , maar moet wel toegeven dat ik :^ bordjes het liefst 'puur' gebruik.

"Geniet, maar :^ met mate" ;)

[edit]Echter als een nieuwe "gebruiker" hier binnenkomt als een olifant in een porceleinkast vind ik het wel terecht/normaal/gewenst dattie zo snel mogelijk "ontmoedigd" moet worden! }) [/edit]

Zoals het 'gevalletje' Kamikazi *D *D

Ben ik het helemaal mee eens.
 
Laatst bewerkt:
Kortom, we zijn benieuwd naar jullie meningen en opmerkingen, want zonder users geen forum. :)

Wie weet kunnen we de opmerkingen gebruiken om dit forum nog beter te maken. :]
Euh.. Ik durf het bijna niet te zeggen maar.....
een andere kleurstelling zou ik niet verkeerd vinden, deze pastel-kleuren kan ik nog niet echt enthausiast over worden.
Voor de rest niets dan lof! :}
 
Euh.. Ik durf het bijna niet te zeggen maar.....
een andere kleurstelling zou ik niet verkeerd vinden, deze pastel-kleuren kan ik nog niet echt enthausiast over worden.
Voor de rest niets dan lof! :}


:^ Gebruik ik smilie ook eens. Maar ehh TurboTeunis, volgens mij zijn wij de enigsten die daar nog over vallen. Jammer Jammer. Vorige kleurtjes waren zoveel mooier.
 
Ik vind dit het beste motor forum van internet (NL), Echter, er is hier op dit Forum behoorlijk kliekjesvorming wat ik heel jammer vind. Als je blijkbaar niet iemand persoonlijk kent hier op dit forum, zoals ik, word je bijna genegeerd soms. Het zijn altijd dezelfden die reageren op elkaars berichtjes. Desalwelteplus zal ik niet stoppen met reageren op vragen en opmerkingen op dit forum gewoon omdat ik het leuk vind!!! Dus MF'ers, ook al ben je het hier misschien niet mee eens, toch is dit mijn ervaring als "outsider", doe niet zo flauw en reageer ook eens op iemand die je niet kent. Doe ik toch immers ook, en ik ken niemand van jullie persoonlijk. Zijn ook heel veel jonkies hier op het forum merk ik wel (25 kWattertjes, nog geen A`tje, nog brommertje aan het crossen, wannabees enz. ) Zal er ook wel mee temaken hebben want die zijn vast nog een beetje verlegen om iets te zeggen......of niet????
 
Laatst bewerkt:
10+

Echt een supergezellig forum.
Je kan er genoeg van leren (over wat dan ook :P ).

Klein puntje van kritiek;
Als er eens een nieuwe gebruiker een topic opent met een serieuze vraag, vind ik dat ie soms wel erg snel wordt afgefakkeld... :(

Zoals dat topic waarvan de topic-beginner een mod heeft gevraagd om het topic te sluiten, of een topic met als eerste 10 reacties die erg flauw zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan