Onduidelijk rijbewijs

gijsco

MF'er
6 sep 2004
64
0
's-Hertogenbosch
Hallo allemaal,

Een paar uur heb ik m'n rijbewijs en zit em nu pas goed te bekijken, en nu zie ik
staan "< 25kW"

motorrijbewijs.jpg


Ik heb toch echt op een 'zware' motor afgereden..of mis ik iets?
 
Volgens mij is het goed zo hoor. Vanf die datum mag je beide voertuigen besturen
Bij mij staat bij beiden 24-05-2000, toen heb ik het "zware gehaald".
 
Is idd oke hoor :)
Bovenste is voor 25 Kw en lager.
Die eronder is voor zwaarder.
En achter beide staat een datum dusz oke :)
 
Hallo allemaal,

Een paar uur heb ik m'n rijbewijs en zit em nu pas goed te bekijken, en nu zie ik
staan "< 25kW"

http://www2.hku.nl/~gijs3/motorrijbewijs.jpg ((Afbeelding))

Ik heb toch echt op een 'zware' motor afgereden..of mis ik iets?

Je mist iets, namelijk de data. Achter beide motortjes (categorieen) staat dezelfde datum. Bij mij staan 2 verschillende data. Omdat bij mij niet beide categorieen tegelijk geldig waren, bij jou wel.

edit: Beeeeetje laat O-)
 
Hallo allemaal,

Een paar uur heb ik m'n rijbewijs en zit em nu pas goed te bekijken, en nu zie ik
staan "< 25kW"

http://www2.hku.nl/~gijs3/motorrijbewijs.jpg ((Afbeelding))

Ik heb toch echt op een 'zware' motor afgereden..of mis ik iets?


feli! :+

nu ik nog B|
 
bedankt!
ik vond het al raar idd
:] for sure!!
Je hebt gelijk dat je het even navraagt, af en toe lees ik hier toch wel eens een berichtje dat de gemeentehuizen ook het fijne van die 25kw regeling niet weten en het dus verkeerd afstempelen B|
 
Je hebt gelijk dat je het even navraagt, af en toe lees ik hier toch wel eens een berichtje dat de gemeentehuizen ook het fijne van die 25kw regeling niet weten en het dus verkeerd afstempelen B|

ik heb hier zo'n oud vrouwtje die het regeld. B| die heeft een telescoop nodig om het goed te doen ( tot 2x toe kreeg ik een zwaar rijbewijs vind Roadk!ll niet erg 8-)

maarja.. toch maar even mee terug geweest.
 
Dat meen je niet ....... als je eenmaal het stempeltje in je rijbewijs hebt staan dan is het toch rechtsgeldig, nietwaar ?
Totdat je een ongeluk veroorzaakt op je mooie >25kw motor en de verzekering van de tegenpartij komt er achter dat je helemaal niet op zo een motor had mogen rijden...
Of je eigen verzekering uberhaupt...

:z :z :z :z :z
 
MEE TERUG GEWEEST ?????

Dat meen je niet ....... als je eenmaal het stempeltje in je rijbewijs hebt staan dan is het toch rechtsgeldig, nietwaar ?
nope, dat zou betekenen dat een regeltje in het voordeel van een burgertje uit kan vallen en dat kan NOOIT de bedoeling zijn. Kunnen ze nl. gee ncentjes meer ontvangen :)

Verder ben ik niet zo negatief hoor O-)
 
nope, dat zou betekenen dat een regeltje in het voordeel van een burgertje uit kan vallen en dat kan NOOIT de bedoeling zijn. Kunnen ze nl. gee ncentjes meer ontvangen :)

Verder ben ik niet zo negatief hoor O-)

Bah wat ben jij negatief zeg... :r

[edit]Oeps, laatste regeltje niet gezien... O-)
 
nope, dat zou betekenen dat een regeltje in het voordeel van een burgertje uit kan vallen en dat kan NOOIT de bedoeling zijn. Kunnen ze nl. gee ncentjes meer ontvangen :)

Verder ben ik niet zo negatief hoor O-)
En ja hoor hij kan weer zeuren op de maatschappij :P

Schat denk dat ik maar een baantje voor je ga zoeken bij de overheid, kan je alles in je voordeel veranderen en ben ik van je geklaag af :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan