Onfeilbare trajectcontrole om de tuin leiden

Mwoah, voor de stukken waar trajectcontrolle is hou ik me wel ff aan de snelheid... 't is nou ook weer niet zo dat het een half uur duurt eer dat je voorbij de trajectcontrolle ben.
 
Zou wel eens willen zien hoe je dat doet, als je met 150 aan komt zetten en je ziet een bermtoerist zó laat dat je niet meer kunt remmen, maar wél "op tijd" een voet voor je nummerbord kunt plaatsen, zódanig, dat dat onleesbaar is geworden. Door het nieuwe letterschrift dat speciaal daarop is ontworpen, heb je aan halve cijfers en letters al genoeg om het volledige kenteken te kunnen vaststellen...

Filmpje dus? ;)

kheb maat 48 en daar ken ik zonder problemen de tweede, de vierde en vijfde enzesde character van de nummerplaat mee masqueren...
 
Ik stel die vraag omdat je iemand anders quote? Waar komt deze vijandigheid opeens vandaan?

Wellicht deze vriendelijke reactie van de TS, die een te slappe pols heeft om zijn bike voor enkele minuten op 80 km/u te houden. Vraag me af of hij wel eens in de bbk rijdt, waar je niet harder mag dan het nog veel langzamere 50 km/u... :X :X

Beetje coppert moet toch scherpzinnig genoeg zijn om een dergelijke aanval op de normen en waarden te kunnen waarnemen... :P

Shit, je bent hier natuurlijk off duty en dan vervaagt de scherpzinnigheid ook wel eens... ;)
 
Laatst bewerkt:
Wellicht deze vriendelijke reactie van de TS, die een te slappe pols heeft om zijn bike voor enkele minuten op 80 km/u te houden. Vraag me af of hij wel eens in de bbk rijdt, waar je niet harder mag dan het nog veel langzamere 50 km/u... :X :X

Beetje coppert moet toch scherpzinnig genoeg zijn om een dergelijke aanval op de normen en waarden te kunnen waarnemen... :P

Shit, je bent hier natuurlijk off duty en dan vervaagt de scherpzinnigheid ook wel eens... ;)

Heb ik het toch weer gemist he? :X

:+

Ennuh @ TS en Hooligan. Ik weet niet wat jullie in mijn reaktie menen te lezen maar sinds wanneer ben ik de koningin dat ik met "jullie" wordt aangesproken. Voel me vereerd!
 
Heb ik het toch weer gemist he? :X

:+

Ennuh @ TS en Hooligan. Ik weet niet wat jullie in mijn reaktie menen te lezen maar sinds wanneer ben ik de koningin dat ik met "jullie" wordt aangesproken. Voel me vereerd!

Dat laatste komt omdat "jullie" copperts (bijna) altijd vragen stellen zoals: "Waarom hebben "wij" zo'n haast? Reden "we" niet door rood? enz. enz. en dus wordt jij bij voorbaat al met "jullie" aangesproken... :+
 
Dat laatste komt omdat "jullie" copperts (bijna) altijd vragen stellen zoals: "Waarom hebben "wij" zo'n haast? Reden "we" niet door rood? enz. enz. en dus wordt jij bij voorbaat al met "jullie" aangesproken... :+

Aaaah....zo leer ik nog eens wat! :+
 
jij gaat zeker voor de beker, sluit maar achter aan.
hewi staat mijlen op je voor ,dan komt appie en mijzelf .
wacht eens remakil,sjoske ze zijn mijlenverder dan jij ooit zult komen.
neem de eer en ga fietsen.
hier een site voor jou www.brommerforum.nl
whahaaah ga jij idd ff lekker op brommerforum zitten
ik zal me broertje alvast ff waarschuwen ghiihi :P
 
nog ff over de a4. Ik rij er dagelijks vanaf den Haag richting Amsterdam. Bij afslag Aalsmeer ga ik er weer af en kan maar 1 rij camera's ontdekken. Nu kan het zijn dat de 2e rij camera's na afslag aalsmeer komt, wie weet iets meer hierover?
 
nog ff over de a4. Ik rij er dagelijks vanaf den Haag richting Amsterdam. Bij afslag Aalsmeer ga ik er weer af en kan maar 1 rij camera's ontdekken. Nu kan het zijn dat de 2e rij camera's na afslag aalsmeer komt, wie weet iets meer hierover?

Trajectcontrole is van het stuk hoofddorp naar nieuw-vennep, dus niet andere rijbaan.
De camera`s die onder de matrixborden hangen zijn om de file`s in de gaten te houden.
Trajectcontrolesysteem zit boven op de matrixborden.
Je ziet 1 hogere "mast" op deze borden zitten.
 
Als je even omkijkt naar de chauffeur in de vrachtwagen en priemt met een vinger naar het portaal van de trajectcontrole krijg je nog wel eens een brede grijns en een duimpie.

Ohja, we rijden allemaal 50 in de BBK toch? Ik ben de enige die 70 rijdt op een 4baans asfaltweg door voorburg... Heilige boontjes :+

Je doet trouwens niks fout door voor een cameon te kruipen. Volgens mij ben je zelf een hufter als je je door 40 ton laat verpletteren.

Het gaat om het principe. ;)

Met you word ik wel vrienden :P
 
Vind jij 80 gewoon :r

Je wint er nog geen minuut mee :( maar je hoeft niet het hele traject naar die k*t km-teller te gaan zitten kijken.

Waarom gaan jullie niet gewoon fietsen?

Ik rijd ook regelmatig op de a13 met motor of auto.
En idd, je merkt gewoon dat iedereen zwaar gefixeerd op de km teller aan het kijken is.
Nee, dat is lekker voor de verkeersveiligheid!!

En dan heb ik het nog niet over het eeuwige bumperkleven op de a13 daar :X :X
 
Ik rijd ook regelmatig op de a13 met motor of auto.
En idd, je merkt gewoon dat iedereen zwaar gefixeerd op de km teller aan het kijken is.
Nee, dat is lekker voor de verkeersveiligheid!!

En dan heb ik het nog niet over het eeuwige bumperkleven op de a13 daar :X :X


Mijn held :9
 
Ik ben het wel met je eens, maar is het nu wel zo slim om net even vlak voor een vrachtwagen te hangen, die dingen heb ik liever niet pal op me achterwiel.
Vandaag was er op de A13 ter hoogte van Overschie een ongeluk met een vrachtwagen, toen ik dat hoorde op het file nieuws moest ik toch meteen aan je denken.

Toch kan je wel lachen met die trajectcontrole's, reed laatst samen met een collega, en die bleef gewoon doorrijden op de A4 met een gangetje van 140.
Dus ik nog effe kijken of die nog ging minderen, maar niet echt dus.
Heb hem maar effe gebeld, reed die op de rechterbaan 80 het laatste stukkie.
 
:^ Toch vertrouw in die truckers meer dan die stropdas in zijn Space-auto die het NRC uitgevouwen over het stuur zit te lezen.
Er voor kruipen heb je zelf in de hand. Dat ze achterop kruipen niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan