Onfeilbare trajectcontrole om de tuin leiden

Toxopeus

Je ne suis Rob RD pas
24 jun 2003
970
1.850
Loosduinen
Als je regelmatig heen en weer rijdt over een stuk met trajectcontrole -dan weet je dus waar het is- hoef je je op het gecontroleerde traject niet aan de snelheid te houden als je voor de éérste camera (start meting) éven vlak voor een vrachtwagen invoegt op de rechterbaan, en die rijden er bij ons op de A13 genoeg!
Je wordt dan namelijk maar 1 keer gefotografeerd, bij het verlaten van het traject. Dikke vinger voor de controlerende instantie, maar ik rij gewoon al dik een jaar 110 - 120 en ik heb nog nooit een bekeuring gehad. Bij de tweede camera laat ik 'm wel even afzakken naar een 85 km.

De éérste camera kan namelijk niet door die vrachtwagens heenkijken, nee... die camera's bestaan nog niet


:Z O-)
 
Als je regelmatig heen en weer rijdt over een stuk met trajectcontrole -dan weet je dus waar het is- hoef je je op het gecontroleerde traject niet aan de snelheid te houden als je voor de éérste camera (start meting) éven vlak voor een vrachtwagen invoegt op de rechterbaan, en die rijden er bij ons op de A13 genoeg!
Je wordt dan namelijk maar 1 keer gefotografeerd, bij het verlaten van het traject. Dikke vinger voor de controlerende instantie, maar ik rij gewoon al dik een jaar 110 - 120 en ik heb nog nooit een bekeuring gehad. Bij de tweede camera laat ik 'm wel even afzakken naar een 85 km.

De éérste camera kan namelijk niet door die vrachtwagens heenkijken, nee... die camera's bestaan nog niet


:Z O-)
moet je wel de gehele tijd blijven wachten tot er een vrachtwagen aankomt waar je ff net voor kunt duiken.
Kun je beter onderweg even wachten.
 
'k Dacht dat we snel reden om wat vlotter van A naar B te rijden ....... hoe strookt dat met onderweg ff wachten en/of peukenpauze?? Ik vind de tip een zeer bruikbare. Zat vrachtwagens en bussen op de weg. Loont de moeite van het (voorzichtig) eens proberen :-)
 
moet je wel de gehele tijd blijven wachten tot er een vrachtwagen aankomt waar je ff net voor kunt duiken.
Kun je beter onderweg even wachten.

Je móet niet hoor

"en die rijden er bij ons op de A13 genoeg!"


Je hoeft er meestal alleen maar tussen te kruipen. Tuurlijk mis ik ook wel es een kans
 
Laatst bewerkt:
'k Dacht dat we snel reden om wat vlotter van A naar B te rijden ....... hoe strookt dat met onderweg ff wachten en/of peukenpauze?? Ik vind de tip een zeer bruikbare. Zat vrachtwagens en bussen op de weg. Loont de moeite van het (voorzichtig) eens proberen :-)


Ik zou het niet gepost hebben als ik al 36 bekeuringen binnen had

:P
 
Maarre, is het niet zo dat onderweg meerdere keren je snelheid wordt gecheckt met zo'n camera? Bijvoorbeeld bij de volgende op/afrit?
Ik bedoel dus dat je wel meer dan 2 camera's tegenkomt. Dat dacht ik tenminste...
 
Maarre, is het niet zo dat onderweg meerdere keren je snelheid wordt gecheckt met zo'n camera? Bijvoorbeeld bij de volgende op/afrit?
Ik bedoel dus dat je wel meer dan 2 camera's tegenkomt. Dat dacht ik tenminste...
Totnutoe is de enige trajectcontrole die lucratief is op de A13, en nee, daar zitten geen afslagen tussen en alleen een begin en eindmeting
 
Maarre, is het niet zo dat onderweg meerdere keren je snelheid wordt gecheckt met zo'n camera? Bijvoorbeeld bij de volgende op/afrit?
Ik bedoel dus dat je wel meer dan 2 camera's tegenkomt. Dat dacht ik tenminste...
nee zo werkt het niet ze meten hoe lang je over een bepaald traject doet en dan berekenen ze de snelheid,dus al de eerst je niet ziet kunnen ze het bij de 2de camera niet uitrekenen,teminste dat dacht ik dan
 
Maar als je een peukpauze neemt ben je toch nog meer tijd kwijt dan dat je hard rijdt? Kan je je toch net zo goed aan de snelheid houden :?


[me]Chef kan bijna niet geloven dat hij "Kan je je toch net zo goed aan de snelheid houden :? " zojuist gezegt heeft :o
[/me]
 
Whahahaa.....en dan heb je het rotsysteem om de tuin geleid en dan ben je daar zo druk mee geweest dat je er uiteindelijk waarschijnlijk 5 minuten langer over gedaan hebt dan wanneer je gewoon zou hebben gereden :?
 
Whahahaa.....en dan heb je het rotsysteem om de tuin geleid en dan ben je daar zo druk mee geweest dat je er uiteindelijk waarschijnlijk 5 minuten langer over gedaan hebt dan wanneer je gewoon zou hebben gereden :?
Vind jij 80 gewoon :r

Je wint er nog geen minuut mee :( maar je hoeft niet het hele traject naar die k*t km-teller te gaan zitten kijken.

Waarom gaan jullie niet gewoon fietsen?
 
Laatst bewerkt:
totdat de vrachtwagen over je heen dendert.... 40 ton is best zwaar op je rug hoor :+
gewoon met je voet voor de kentekenplaat.. kun je gewoon door blijven vlammen... ook een wereld truuk voor bermtoeristen die je te laat ziet en het te gevaarlijk is om te remmen.
 
Vind jij 80 gewoon :r

Je wint er nog geen minuut mee :( maar je hoeft niet het hele traject naar die k*t km-teller te gaan zitten kijken.

Waarom gaan jullie niet gewoon fietsen?
jij gaat zeker voor de beker, sluit maar achter aan.
hewi staat mijlen op je voor ,dan komt appie en mijzelf .
wacht eens remakil,sjoske ze zijn mijlenverder dan jij ooit zult komen.
neem de eer en ga fietsen.
hier een site voor jou www.brommerforum.nl
 
Sinds kort valt er met het systeem niet zoveel meer te fucken op de A13. Vroegah kon je tussen de lussen doorrijden, dat werd hier op het forum dan ook luidkeels verkondigd. Wel handig voor de meelezende instanties, want nu liggen er us extra lussen, ook in het midden tussen de lussen op de rijbanen. Dus truuks uitwisselen zou ik per mail doen of anders niet.
 
Sinds kort valt er met het systeem niet zoveel meer te fucken op de A13. Vroegah kon je tussen de lussen doorrijden, dat werd hier op het forum dan ook luidkeels verkondigd. Wel handig voor de meelezende instanties, want nu liggen er us extra lussen, ook in het midden tussen de lussen op de rijbanen. Dus truuks uitwisselen zou ik per mail doen of anders niet.
Mwoah, ik denk dat De Instanties daarvoor niet op MF hoeven mee te lezen (geef mij zo'n baantje :) )... vroeg of laat ziet een agent iemand zo'n truuk uitvoeren, en dan is het dus bekend.
 
Ik rijd niet zo vaak op trajectcontroletrajecten,
maar gisteren toevallig over de A4.

Zag ik het nou goed dat die camera's vanaf de voorkant kijken?
Hoe doen ze dat dan met motoren?
 
gewoon met je voet voor de kentekenplaat.. kun je gewoon door blijven vlammen... ook een wereld truuk voor bermtoeristen die je te laat ziet en het te gevaarlijk is om te remmen.

Zou wel eens willen zien hoe je dat doet, als je met 150 aan komt zetten en je ziet een bermtoerist zó laat dat je niet meer kunt remmen, maar wél "op tijd" een voet voor je nummerbord kunt plaatsen, zódanig, dat dat onleesbaar is geworden. Door het nieuwe letterschrift dat speciaal daarop is ontworpen, heb je aan halve cijfers en letters al genoeg om het volledige kenteken te kunnen vaststellen...

Filmpje dus? ;)
 
Ik rijd niet zo vaak op trajectcontroletrajecten,
maar gisteren toevallig over de A4.

Zag ik het nou goed dat die camera's vanaf de voorkant kijken?
Hoe doen ze dat dan met motoren?

volgens mij is dat het weegpunt, de trajectcontrole zit alleen op de andere richting
 
Terug
Bovenaan Onderaan