Onfortuinelijk op m'n plaat gegaan

In 31 jaar 2x, ook nog met dezelfde motor (Yamaha SZR 660).

1e, val na een haakse bocht op een oliespoor.
2e, bij keren, waarbij motor na koude start iets haperde en ik plat ging.
 
2 keer in 1 jaar, 8000 km. Ben goed bezig :Y . 1e keer midden in het centrum van Amsterdam. Ik werd afgesneden. De 2e keer = total '( .
 
schijfremslot aan den voorwiel en wegrijden...dat is dan uit stilstand.En met off-road rijden vanuit stilstand over een met bladeren bedekte boomstronk rijden, die zeer paralel lag met mijn rij richting.. Maar nog nooit op snelheid gelukkig.ff Afkloppen _O-
 
85000km in 11 jaar incl. diverse circuitdagen en dat gelukkig allemaal nog zonder val of schade.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen september voor het eerst m'n motor echt neergelegd in een kloterig bochtje in Duitsland (een bocht naar rechts die overloopt in een haarspeld naar links, dat was teveel van het goede). Daarvoor wel een keer omgevallen dankzij een gootje in het wegdek, maar da's niet noemenswaardig. En dat in 4 jaar rijbewijs. Mwah, ik vind het prima.
 
bijna 15 jaar rijbewijs
+/- 20.000km/jr
+/- 300dgn/jr in alle weersomstandigheden
3 keer gevallen bij lage snelheid/ gladde bocht/ noppenbanden
(off-road side-milage niet inbegrepen)

eerste 2 keer zonder noemenswaardige schade/letsel
laatste keer was 7wkn geleden... ben nog aan het genezen B|
 
Laatst bewerkt:
3-kwart jaar rijbewijs, 3x gevallen. Nu waren de 1e 2x gewoon stom, evenwicht verliezen met 2 km/h en je stuur tegen de stuuruitslag aan (te krap bochtje :')), andere keer met 10 km/h onderuit geremd door zand op de weg, niet echt iets bijzonders.
 
Vorig jaar was mijn eerste volledige seizoen, toen 1 motor afgeschreven.
Dit jaar nog niet gevallen en gaat ook niet meer gebeuren *O* *O*

Volgend seizoen zien we wel weer :Y
 
Heb nu half jaar het bewijsje en zo'n 20.000 gereden.. (lekker veel woon/werk elke dag)

Vorige week schrok ik van een fietser in de stad, had me stuur naar rechts en rolde heeeeel langzaam.
Knijp in de voorrem maar daardoor krijg je een soort zwieper naar links.....
Met al mijn kracht trillend van inspanning de motor vanuit een 45 graden ongeveer weer overeind weten te tillen!!!

Was mijn eerste super lullige bijna val momentje!!!
 
3x In 2 jaar tijd. Eerste vergeten koppeling in en trekken en knalde tegen de stoep :') .
2de S'winters met koude banden kleine bocht nemen. Niet verwacht, maar alsnog, griep weg, hoi asfalt.

3de Tijdens de vakantie, was een uurtje keihard aan het raggen, maar moest boordnodig mijn Goudkleurige remvloeistof lozen. gelicht merkte ik een afrit 400meter verder.

Greep in mijn remhendel alsof het een winnend staatslot was, Op asvalt ging het wel goed, op de losse grind in de afrit wat minder.
 
3x In 2 jaar tijd. Eerste vergeten koppeling in en trekken en knalde tegen de stoep :') .
2de S'winters met koude banden kleine bocht nemen. Niet verwacht, maar alsnog, griep weg, hoi asfalt.

3de Tijdens de vakantie, was een uurtje keihard aan het raggen, maar moest boordnodig mijn Goudkleurige remvloeistof lozen. gelicht merkte ik een afrit 400meter verder.

Greep in mijn remhendel alsof het een winnend staatslot was, Op asvalt ging het wel goed, op de losse grind in de afrit wat minder.

Dus geen onverdeeld slechte ervaring!
 
Vanmorgen, nog geen 100 meter van mijn huis, eerste gelijkwaardige kruising. Auto komt van links en ziet mij totaal over het hoofd. Resultaat was dat ik gelanceerd werd en linker enkel heb gebroken Deze heeft waarschijnlijk de klap opgevangen tussen zijn voorbumper en mijn motor. Valbeugel heeft nog een hoop heel gehouden van mijn motor, helaas niet alles. Automobilist was zelf ook motorrijder en verontschuldigde zich ook duizend maal. Naja, kan gebeuren, jammer dat botje knak zei.
 
Als ik over de brommer moet beginnen......

Dan ken het niet eens tellen......

Had altijd SM als brommer en liep altijd te hard, dan emt vrienden weg en elk weekend lag er 1 of meerdere van ons weer asfalt te happen...
De koppelings en rem hendels lagen al op voorraad in de schuur!!
 
Eerste18 jaar (zeg 250.000km) 5x ....

... laatste 3 jaar (zeg 80.000km) >20x...

... off-road rijden is nog best lastig... :]

Yep, maar je valt dan ook niet zo hard he? (Al is m'n poot wel een keertje geknakt)
Eigenlijk is offroaden heel dom. Maar ja, wie de schoen past...... -O-
 
2 keer in 5 jaar - maar beide keren bij stilstand, jiffie vergeten. Met de brommer wel echt onderuit gegaan, 1 keer op ijzel en 1 keer op modder op de weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan