ongebr. ketting + achtertandwiel + gpz 550 gebr

pmponer

MF veteraan
4 nov 2002
2.365
1.050
Ik heb hier nog een ongebruikte ketting van het merk slc liggen.
Hij heeft in de orginele verpakking nogal vochtig gelegen dus de verpakking is helemaal verweerd maar de ketting is nog goed.
De ketting is 110 schakels en moet worden geklonken.

Verder ook nog een prima nooit gebruikt achter tandwiel (38) te koop

Nieuwprijs bij motorgoedkoop was ca 140 euro
Vraagprijs voor dit setje 60

Mocht je interesse hebben mail naar pmponer at hotmail dot com

Er staat hier ook nog een gpz voor de sleutlaar motor is in pricipe compleet maar moet behoorlijk wat aan gebeuren. (vloeistoffen vervangen, andere banden e.d)

het is een gpz 550 uit 1983 vraagprijs is 100 euro
en staat momenteel in valthermond (in de buurt van emmen)

Voor eventuele vragen zie mail adres. Verder zal ik dit topic natuurlijk ook wel volgen.
 
Niemand geinteresseerd in deze opknapper

Of de nieuwe ketting + het tandwiel?

:]
 
Er staat hier ook nog een gpz voor de sleutlaar motor is in pricipe compleet maar moet behoorlijk wat aan gebeuren. (vloeistoffen vervangen, andere banden e.d)

het is een gpz 550 uit 1983 vraagprijs is 100 euro
en staat momenteel in valthermond (in de buurt van emmen)
/quote]

Een foto van de motor kan hier wonderen doen ;)
 
Ja dat begrijp ik, de motor staat echter 235 km verderop en zo veel zoom heb ik niet op mijn digicam ;)

Als het goed is kom ik donderdag weer in die buurt kan dan misschien wel ff een foto'tje maken.

Maar het is gewoon een gpz in mat zwart gespoten, en hij heeft veel onderhoud nodig :D (maar is wel compleet)

Eerlijk gezegd had ik eerder verwacht dat er wel liefhebbers zouden zijn voor dat tandwiel en die ketting.
 
Sorry, gaat weer eens iets mis!
Foto mag verwijderd worden maar hoe ...

In iedergeval een schopje van mij :N

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/394684/e55f514dc108ca2fea61fb15cd93dd0c (Honda CB1 06-2006 312.JPG)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan