Ongeduldige koekblikker

dat zijn van die momenten dat je een camera bij je had moeten hebben :P

had de andere auto veel schade?
 
Ha! Net goed voor die kerel })

Vond het parkeren trouwens slecht geregeld bij Delfsail. Heb een uur in de file gestaan (met de auto), toen bleek dat we daar niet moesten zijn als we vanaf de dijk naar de sail-in wilden kijken B|
 
tja 10-15 mag ook wel 15- 20 km/h zijn geweest...hij gleed iig weg (op de groene streep van 100) en kon hem net houden...

nee hij stopte wel..toen zwaaide ik nog ff maar hij vloekte nog wat.... :W O-)

en tja wat ik op die streep deed? ik heb geen zin om achteraan te staan als dat niet nodig is..denk dat de meeste dat wel met me eens zijn..we rijden ook gewoon tussen de files door en hier stonden ze gewoon stil...dus...ma goed alsk 60 reed was et wel heel anders afgelopen...maar dat deed ik dus bewust niet.. :]

@ aphrodite

ja parkeren was idd niet super...ook niet voor de motor..ja betaald parkeren geloof iets van 5 euro? tis wel goud... :Y
 
Laatst bewerkt:
Toch maar zo weinig mogelijk over verf-zooi heenrijden.
Verf en putdeksels, die zijn ohw zo gevaarlijk.
(Ben uitgerekend op mijn eerste rijles op een putdeksel onderuit gegaan.) :$
 
Waarom schiet je voorwiel weg als je gewoon rechtop rijdt en remt ? Dat snap ik niet.
Verder hoofd cool houden is het beste.
 
Waarom schiet je voorwiel weg als je gewoon rechtop rijdt en remt ? Dat snap ik niet.
Verder hoofd cool houden is het beste.

och als je maar hard genoeg knijpt, vorige week nog na het werk met piepend voorband tot stilstand.
Normaal ging dat verkeersein altijd op groen nu ff niet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan