ongeldige filetype???

Biggest four

MF veteraan
19 feb 2003
1.184
116
Als ik soms een fotootje wil bijvoegen via [imgatt*] zonder * en het gaat om een jpeg of jpg bestand en het is kleiner dan 100Kb, dan krijg ik toch vaak de melding 'ongeldig filetype' en ben ik ook nog eens mijn hele bericht kwijt. Wat doe ik verkeerd?
 
sowieso alles eerst selecteren (ctrl+a) en vervolgens kopiëren (ctrl+c) zodat je het altijd nog kunt pasten (ctrl+v) wanneer je de zooi per ongeluk kwijtraakt.

Weet trouwens niet of jpeg werkt, rename het voor de zekerheid naar jpg. En is de image wel gewoon in windows te openen?
 
Als ik soms een fotootje wil bijvoegen via [imgatt*] zonder * en het gaat om een jpeg of jpg bestand en het is kleiner dan 100Kb, dan krijg ik toch vaak de melding 'ongeldig filetype' en ben ik ook nog eens mijn hele bericht kwijt. Wat doe ik verkeerd?

raar? Normaal hoort ie gewoon alle bestanden te attachen zolang ze onder de 100kb zijn. Je gebruikt toch niet de preview functie?
 
Weet trouwens niet of jpeg werkt, rename het voor de zekerheid naar jpg. En is de image wel gewoon in windows te openen?
Wel in windows te openen. Ik heb Windows XP professional; ik kan dan niet renamen via windows verkenner, omdat de extensie zoals .jpeg nooit bij de naamsaanduiding staat.
 
Wel in windows te openen. Ik heb Windows XP professional; ik kan dan niet renamen via windows verkenner, omdat de extensie zoals .jpeg nooit bij de naamsaanduiding staat.

in verkenner: extra - mapopties - weergave
en dan extensie voor bekende bestandstype verbergen, uitschakelen.
Is sowieso aan te raden. Virussen will zich nog wel eens voordoen als een plaatje ofzo.
De extensie is dan bijvoorbeeld hotchick.jpg.exe
.exe wordt dan niet weergegeven en je denkt dat het een plaatje is ...
 
Wel in windows te openen. Ik heb Windows XP professional; ik kan dan niet renamen via windows verkenner, omdat de extensie zoals .jpeg nooit bij de naamsaanduiding staat.
Dat kan je aan zetten door het volgende te doen: start explorer, kies Tools -> folder options, ga naar tabblad 'view', en zet het vinkje uit bij 'Hide extensions for known file types'.

Nu zie je altijd de extentie staan...

mischien wel even vertalen naar nederlands, maar dat moet toch geen probleem opleveren denk ik?

[edit]subzero was me net een paar seconden voor
 
Ik heb weliswaar XP professional, maar kan toch niet zonder jullie als professionals! Ik kan de extenties nu gewoon weer zien (en wijzigen). Bedankt!
:} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan