ongelijk bruinen op de motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Staelens

Banned User
6 mei 2004
168
0
Ben dus naar Monschau gereden (te lezen in een ander topic) en vandaag naar utreg en terug.


nou reed ik dus weer in sleeveless t-shirtje en korte broek met die 30+ graden...

resultaat is dus dat m'n armen wel bruin zijn, m'n rug en voorkant niet....

m'n benen van voor wel, van achteren niet.


en de vingers van m'n rechter hand zijn bij de bovenkant op het einde ook niet gebruind omdat die waarschijnlijk verscholen zaten onder de gashendel.



nu vraag ik me af hoe ik me gewoon mooi gelijk kan bruinen...

m'n rug, armen en voorkant is niet zo moeilijk, dat wordt gewoon zonder t-shirt rijden..bote bast.


Maar dan zit ik nog met het probleem van m'n vingers..

Mischien een soort cruise control inbouwen, dan kan ik m'n handen plat op de levers leggen, zodat ze mooi bruin worden.


Nog enige tips om mooi gelijk bruin te worden op de motor?
 
Het is een motor toch geen zonnebank :? .
Ga er gewoon naakt op zitten, hebben mensen nog wat te lachen.
 
muhahaha..chips and beer are ready..o nee bier is alweer op...


tering heet hier met je leren pak achter de pc en helm op. Kijk je bent een motorrijder in hart en pijn in je nieren of niet?

Alleen mijn ogen worden enigzins bruin..o nee waren ze al ..oke erom heen dan bruin viziertje op me bek...van de straling van die kut monitor..
 
We hebben al een aantal provocateurs op het forum: jij bent daarvan de zwakste schakel. Je mist de subtiliteit van een Appie_S of een Hewi. B|
 
Nee die tip kan ik je niet geven, als ik gelijkmatig bruin zou willen worden ga ik wel zwemmen ;)
Met motorrijden draag ik beschermende kleding
 
Ik heb een gaatje in mijn spijtervanbroek gemaakt op kruishoogte kan die ook bijbruinen..

Want die bruinen zijn toch altijd zo lang?



Is getekend,

De pygmee met nog witte sleeplul


Nou bier hoeft niet meer.
 
ik smeer me wel in met zonnebrand olie natuurlijk


draag een jet-helm dus m'n gezicht krijg ook wel genoeg zon
 
je maakt een wezenlijke denkfout: die helm moet af!



anders gaan die wouten weer kankeren he als je zonder helm rijd.

ik zat trouwens te denken over naaktrijden, wat hier al werd voorgesteld.

Met een handoek op je zadel moet dat wel te doen zijn.


Alleen weet ik niet of je dan de openbare zedelijkheid of zo schend...kan je weer boetes gaan betalen.

Maar zou wel mooi zijn als het mocht...dan kun je meteen je kont en piemel meelaten bruinen
 
héél lange toer maken zodat je na verloop van tijd 360° zon hebt doorlopen
al je vingers op de hendels houden tijdens het rijden, en uiteraard geen handschoenen dragen.
shortje/zwemslip dragen en sandalen (je kan je kuiten/knieholte het beste bruinen door te liggen op de moto en je voeten op de achterste steunen te zetten) dit lukt natuurlijk best met een supersport.
als je je borst en buikpartij wil laten bruinen laat je regelmatig het stuur los en leg je handen in je nek.
 
ik zou zeggen, draag een volledig pak. Lekker veilig, en je kleur blijft mooi egaal (wordt alleen niet veel bruiner, tenzij je pak afgeeft :+ )
 
héél lange toer maken zodat je na verloop van tijd 360° zon hebt doorlopen
al je vingers op de hendels houden tijdens het rijden, en uiteraard geen handschoenen dragen.
shortje/zwemslip dragen en sandalen (je kan je kuiten/knieholte het beste bruinen door te liggen op de moto en je voeten op de achterste steunen te zetten) dit lukt natuurlijk best met een supersport.
als je je borst en buikpartij wil laten bruinen laat je regelmatig het stuur los en leg je handen in je nek.

k heb vandaag echt een man zien rijden op supersport in een speedo zwembroek (zón strakke)met gympen :X Dit is echt geen grap. Met 100+ over de ring van Alkmaar.... Het zag er trouwens niet uit. Was jij dat? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan