ongelimiteerd budget welke motor zou jij kiezen ?

Dacht je dat ze tegen mij vriendelijk en complimenteus zijn gebleven dan? En wie niet sterk is moet sterk ruiken. 💨

Jij hebt een voordeel, je ziet er eng uit. En je hebt geen bril. _O- :+

Sterk ruiken deed ik ook al niet. Ik had er een enorme hekel aan om vies te worden, of zelfs te zweten. Zal eens proberen om flink lucht te happen tijdens het eten van uien en bruine..., wacht is ff. Wij aten nooit veel uien of bruine bonen, zou dat het zijn?
 
Jij hebt een voordeel, je ziet er eng uit. En je hebt geen bril. _O- :+
Daar zie je in het donker niks van van dus dat helpt maar een zeer beperkt deel van de dag.
Sterk ruiken deed ik ook al niet.
Dan moet ik in m’n schuur nog eens goed zoeken waar die lucht dan wel vandaan komt.
Ik had er een enorme hekel aan om vies te worden, of zelfs te zweten.
O..
Zal eens proberen om flink lucht te happen tijdens het eten van uien en bruine..., wacht is ff. Wij aten nooit veel uien of bruine bonen, zou dat het zijn?
Het is net als met drank en drugs, sommigen hebben er niet veel van nodig.
 
Jij hebt een voordeel, je ziet er eng uit. En je hebt geen bril. _O- :+

Sterk ruiken deed ik ook al niet. Ik had er een enorme hekel aan om vies te worden, of zelfs te zweten. Zal eens proberen om flink lucht te happen tijdens het eten van uien en bruine..., wacht is ff. Wij aten nooit veel uien of bruine bonen, zou dat het zijn?
,
😂
 
Laatst bewerkt:
Deze MV komt heel aardig in de buurt. Alleen dan met spaakwielen.

1628925227057.png
 
Met de brandstofprijzen in NL is dat niet echt leuk... :+
Precies daarom zou ik met ongelimiteerd budget mijn huidige motor kopen, maar dan direct de gewenste accessoires laten monteren. De absurde prijzen (mistlampenset Honda kost all in € 1000+) leiden totnutoe tot uitstelgedrag. Als die investering eenmaal is gedaan, ben ik eindelijk klaar en vertegenwoordigen de accessoires 1/3 van de totale waarde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan